Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pitäisköhän iteki pestä nyytit?

Nauttikaa viikonlopuistanne. Tänään töissä, eilen töissä, huomenna töissä. Juhannukseen asti töissä :eek:

Yritin eilen polleana silmät harittaen mennä terassille, mutta eihän siitä tullut vittuakaan.
Tietyön takia terasseja joille aioin mennä ei ollut edes avattu. Saatana.

Voi vittu. Jos tää paskaprojekti on joskus pulkassa, en tee viikonloppuna töitä ainakaan vuoteen. Mieluummin en enää koskaan. Itse asiassa voisin lopettaa ylitöiden tekemisen kokonaan.

Hienoa. Kun kintut on olleet niin jygelissä ja on varsinkin eilen tullut tepsuteltua ilmeisesti jossain könötysasennossa, nyt on sitten selkä kippee :D . Ai tätä riemua. Pitää rullailla selkäkin omaan lokeroonsa, että sitä pääsee höykkyyttään huomenna.

Tsemppiä IMP:lle ylkkään. Itse olen taannoin oman ylityökiintiöni tehnyt, nykyisin minua ei enää kysytä vähässä kummassa ylitöihin, enkä kyllä lähtisikään :) . Satunnaisia liukumia pystyn tekemään jos tiedän milloin voin pitää ne vapaana.

Voi vittu. Jos tää paskaprojekti on joskus pulkassa, en tee viikonloppuna töitä ainakaan vuoteen. Mieluummin en enää koskaan. Itse asiassa voisin lopettaa ylitöiden tekemisen kokonaan.

Onneks itellä sentää on sinällään ihan mieleinen projekti vaikka aikataulutus onkin kyllä täysin perseestä. Käyny nyt neljänä lauantaina tekee ylimääräistä ja helatorstainkin noiden arkiylitöiden lisäksi.. Tätä se vaikuttais olevan heinäkuun puoleen väliin jollon pääsis lomille.

Hauska kun meillä on "rajoitettu" ylityöt 200h/vuosi, mutta sitten ulkomailla tehtyjä tunteja ei lasketa tuohon, kyllä vaan paukkuis rajat yli joka vuosi :D

Ei täällä maalla sada. Ei ees haise sonta.

image.webp

Meni vähän fiilikset, naapuri pyysi uimarannalle. No minä hyvää hyvyyttäni lähdin mukaan. Kysyin sitten siellä rannalla että otetaanpas niitä eväitä esille.. No kahvia oli ja suolapähkinöitä ja jotain hetelmiä mutta ei etes kunnon voikkuleipiä ollut! Todella pettynyt tunnelma tällä hetkellä.

Uunituoreita sämpylöitä ja lihapullia jälleen kerran. Kohta on kämppä siivottu ja sitten salille tekee etureidet ja hauikset. Ei uskaltanu eilen tehä jalkoja ku tuli kuitenki pyöräilyä ja kävelyä jotain about 30 km. :D

Suolaiset pähkinät ja persikanposket kuulostaa hyvältä. Harmi että omat rantasuunnitelmat on jäissä sillä minun oletetaan sittenkin tekevän vielä töitä.

Jätskikiskallekki on pitkä jono short shit jaloissa olevia naisia ja tyttösiä eikä silmäni anna ensimmäistäkään ärsykettä pitkistä kalsareista :hyper:

Vaasa on hieno maa. Kyllä MÖYKKYSEN kelpaa täälä rakentaa kehoa.

Back
Ylös Bottom