Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kaveri tuossa juuri soitti, niin kyllä se on kuulkaa semmone juttu, että mä pakkaan repun täytee ilolientä ja lähden ulos istumaa onnellisena. Katellaa niitä töitä sitte huomenna tai viimistää maanantaina :D kippis!

Mä täs mietin et vetäisinkö päiväkännit. Alottasinko heti vai kävisinkö töissä ensin. Vai jättäsinkö välii ja menisin huomenna töihin, vaikiaa. Ei ainaka satais just ny :D

Välittömästi.

image.webp

Tottakai mennä! Miksi ei?

Kuvasin pari mc kuvaa.

Seekkerille #nuijjamiehet

image.webp

Ja Johnnylle #koskenkorva

image.webp

Kaveri tuossa juuri soitti, niin kyllä se on kuulkaa semmone juttu, että mä pakkaan repun täytee ilolientä ja lähden ulos istumaa onnellisena. Katellaa niitä töitä sitte huomenna tai viimistää maanantaina :D kippis!

No mulla oli ajatuksena lähtä jonnekin terassille töiden jälkeen mutta tuollahan tulee sikana vettä :jahas: En kyllä jaksanu töihinkää enää jäädä vaa lähin kotia mököttään.

Irmalle lavvantain kitaramelodiat.

[video=youtube_share;_Z6qBwJ7w6I]http://youtu.be/_Z6qBwJ7w6I[/video]

Kyllä kesääset moporeisut kuumiis keliis vain on komiaa touhua. Koskaa ei tierä mitä vastahan tuloo..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Voi tulla eteen vaikka sadekuuro. Itse vältin tänään sellaiset reitin ennakkosuunnittelulla.

Minä lähden nyt ostamaan pienen pussukan irtonamia. Työnnän ne kaikki kerralla suuhun. Sillä tavalla se ei käy niin ahnaasti kylkiin! Näin olen antanut itseni ymmärtää.

Back
Ylös Bottom