Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Luontokappale voi traumatisoitua tuollaisesta toiminnasta, eikä tähän aikaan vuodesta ole muutenkaan suotavaa kaadella karhuja.
Nautit sitten rillatessa pari karhua nestemäisessä muodossa.

En minä rillatessa voi juara ko mun pitää ajaa vielä himakoloon autolaitteella. Josta muuten korjausmiehet asensi ratin vinoon tänään.

Eihän karhupaini ole kielletty mihinkään vuodenaikaan.

Minusta tuntuu että puhumme nyt kahdesta hyvin erilaisesta karhunpainista...

Arvatkaa väreilikö? :lol2: Tilanne vaatii toimenpiteitä.

Pari uutisotsikkoa tältä aamulta:

Parrakas nainen ajoi miehen puuhun Vantaalla

Oluenjuonnin piirimestaruus ratkottiin Seinäjoella

Nolla tuntia unta ja aamu neljään töihin. Siemennesteen määrää ei voi sanoin kuvailla.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2

9tuntia unta ja jo kaheksalta hereillä. Ellei pyykinpesukone olisi käynnissä olisin jo moottoripyöräilymatkalla, määränpäänä jurva.

Luulin tehneeni torstaina kevyemmän jalkareenin, olin väärässä.

Mulla hiukan samat tuntemukset, tulee olemaan kivannäköistä kun köpöttelen menemään korkokengissä mun pikkusiskon valmistujaisissa. Lisäksi vatsalihakset on niin kipeet että kaikennäköinen liikehdintä on täyttä tuskaa.

Haha, mahtavia eläinarkkitehtiä! Oli sinkkulintu teheny hienon pesän, oli punasta kukkaa ja pientä marjaa. :D Ei silti kelvannu naaraalle... ehkä liian innokas lähestyminen oli poikamiehellä.

Haha, mahtavia eläinarkkitehtiä! Oli sinkkulintu teheny hienon pesän, oli punasta kukkaa ja pientä marjaa. :D Ei silti kelvannu naaraalle... ehkä liian innokas lähestyminen oli poikamiehellä.
Mä alan Poro huolestuun näistä sun eläinpäivityksistä. Meidän pitää saada sulle naista ja vähän äkkiä ettet vallan suistu raiteiltas.

Mä täs mietin et vetäisinkö päiväkännit. Alottasinko heti vai kävisinkö töissä ensin. Vai jättäsinkö välii ja menisin huomenna töihin, vaikiaa. Ei ainaka satais just ny :D

Huhhuh kohta mennään.

Back
Ylös Bottom