Lisää massaa (ja 0,4kg pelkkää rasvaa?!)

Tervehdys.

Olen nyt käynyt säännöllisesti 2v salilla josta viimeisen vuoden 5-7x viikossa.

Kävin ensimmäistä kertaa inbody mittauksessa. Paino tippunut 95kg -- 69,3Kg ja kone analyysi kehoitti saamaan rasvaa 0,4kg lisää rasvaprosentti 4,7% ja oli alhainen. Haluaisin myös lisää lihasmassaa mutta mieluusti ilman hirveää rasvaa kun kauhea vaiva oli saada poijes :/

Syön nyt 1800-2200kcal päivässä. Aamupalan , 2 lämmintä ateriaa , välipalaa ja iltapalan ja salin jälkeen proteiinia.

Eli kuinka paljon voisin syödä per päivä että saisin lihaksia mutta mahdollisimman vähän rasvaa. Tai alkuun voisi tuon 0,4kg saada että ei olisi ihan nuin alhainen tiedä onko terveellistä?

Ps. Nyt lihasmassaa 37.9kg ja tavoite olisi joku 45kg.

-Kiitos!

Lähet nyt maltilla plussille. Sulla on hyvä tilanne kun on alhaset rasvat joten saat kasvatettua lihasta, mutta silti pidettyä rasvat suht siistinä.

sun rasvaprosentti on siis 4.7? huh huh ootko kisoissa ollut vasta vai miksi ihmeessä noin alas oon repinyt sen tuota 95 kilosta?
ei varmaan haittaa jos rasvaa tulee enemmänkin tuolla prosentilla..

- - - Updated - - -

sun rasvaprosentti on siis 4.7? huh huh ootko kisoissa ollut vasta vai miksi ihmeessä noin alas oon repinyt sen tuolta 95 kilosta?

maltillahan on ettet nosta sitä yön aikana,ihan iisisti vaan :D johan tuo 400 grammaa tulee ku ottaa pari hiilaria ja ryypyn ryspsiöljyä

sun rasvaprosentti on siis 4.7? huh huh ootko kisoissa ollut vasta vai miksi ihmeessä noin alas oon repinyt sen tuota 95 kilosta?

- - - Updated - - -

maltillahan on ettet nosta sitä yön aikana,ihan iisisti vaan :D johan tuo 400 grammaa tulee ku ottaa pari hiilaria ja ryypyn ryspsiöljyä

Ihan olen vain koettanut saada painoa / rasvaa poijes että sain vatsalihaksia näkyviin , näköjään ihan hyvin onnitu. Siellä testissäkin kysy että mites noin pieni % ootko kisoihin valmistautumassa , mutta ei vaan enään haluais saada kertaalleen poistettuja kiloja takas.. :/
Ja eihän tuo 400g jäisi heti kehoon :) vähän sais enämpi ottaa...

Tässä vastaava rasvaprossa
32zsuwz.jpg

Back
Ylös Bottom