Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Suklaadonitsista perssilimään. Vitutusta aiheuttava työ_asia, osa ykskytyks ja puoli:

Mallin anus -ohjelma kaatuu toisen kerran tänäpänä. Tähän naisen sukuelintä kuvaava kansankielinen ilmaisu jälleen kerran.

- - - Updated - - -

Onneks mulla on SAVETUS-neuroosi!

Ai että se on rasittavaa meillä miehillä kun pankkitunnukset, auton luovarit, kaikki asiakirjat yms on joka saatanan kerta hukassa kun niitä tarvii. Eikä auta vaikka etsisi kuinka monta kertaa samasta paikasta. Tarvitaan kärmeksennahkanen ASIAKRIJASLARKKU

Mun tosielämän SAVETUS-skilssit on ihan olemattomat.

- - - Updated - - -

Mä hain tänään mm uudet pankkitunnukset ja auton luovarit. Pankkikortin mä joudun kuolettamaan suunnilleen joka kerta kun käyn ulkona kodistani. Ja sanomalla joka kerta tarkoitan noin NELJÄ kertaa vuodessa.

- - - Updated - - -

Siis suunnilleen saman verran kuin yltiöseksuaalinen AVIOpariskunta harrastaa yhdessä seksuaalia.

- - - Updated - - -

heheheheheh

Kaikki maailman salasanat, avaimet, sim ja pim kortit ja muut pikku härvilät, kaikki paperit, kuusiokoloavaimet, usp-piuhat, kaukosäätimet, veneen tapit, ja salikortit pitäis sulattaa valtavassa masuunissa. Niistä voisi tehdä yhden sulaneen pökäleen. Ei huku semmoinen pökäle ikuna.

Se oliski sit kolmesta eteenpäin ranskalaisten kans paltsua. onko vinkkejä?

Minä kävin viime vuonna Ranskassa, tämä auttoi pärjäämään siellä.

[video=youtube_share;EuXdhow3uqQ]http://youtu.be/EuXdhow3uqQ[/video]

E. Ja koen kyllä aika tärkeäksi mainostaa tuota Ranskan vierailua. Se on hyvin tärkeä tapahtuma, kun minä poistun kotoa jonnekin.

Minä kun kävin Ranskassa niin punaviini auttoi pärjäämään. Sekä raaka ankka ja mauton perunapyree + zkumppalasi 110 euroa kiitos.

- - - Updated - - -

sis alv

Minä toivoin, että olisin törmännyt siellä Gerard Depardieun nenään.

- - - Updated - - -

gerard-2.webp

- - - Updated - - -

Gerardkin pärjää punkulla.

gerard-depardieu-12-gos53oer7l-1024x768.jpg

Kieltämättä aina naurattaa kun ihmisillä on vaikka mitä ulkonäkökriteerejä kumppaneille. Sitä ei koskaan tiedä millaiset kortit sattuu vanhenemisbingossa, voi tulla Dorian Gray (esim. Kevin Bacon) tai sitten rosvosektori.

mutta debardjööhän on vaan komistunut ja nenäkin näyttää entistä melaisammalta!

- - - Updated - - -

Miehillä on se hyvä puoli että vanhemmiten on esiintyy usein kärkikasvua.

- - - Updated - - -

Ja joillain onnekkailla nenänpää alkaa näyttää luumunväriseltä mansikalta syvine huokosineen. Kommeeta!

Gerardin nenä kyllä tosiaan näyttää ihan kikkeliltä.

- - - Updated - - -

Ja se on niin isokin.

- - - Updated - - -

Onkohan sillä sitten jättimela, kun nenä on noin iso?

Back
Ylös Bottom