Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Täst tuli mieleen, viime epsanjanlomal tuli naputeltua näit kaht bissee koko loma:

muestras+gratis+de+cerveza+sin+alcohol+espa%C3%B1a+2013.bmp

Sikke hyviä. No need for alcohol. (ei kyl pystyis alkoholii juomaa muutenkaan, ku heti tarvii pyörittää kikkeliä julkisesti. Ei kehtaa edes pakkiksen seksimokaketjuun kirjottaa pahimmista kännireissuista)

Millä stressiä pääsee purkamaan ilman alkoholia? Kauheasti pökkyrässä pyöriviä lihavia bikini turisteja. Hyii miten stressaavaa ja sitten pitäisi olla alkoholitta. En kestäisi.

Muisti pätkii, olen vahingossa syönyt tänään neljä lounasta. Ja kaikista alvit maksettu.

Mutta korpimetson valokuva tuli parhaaseen mahdolliseen aikaan. Tässä kaivattiin just jotain rohkasevaa nähtävää, kuten täytetyn teerin ja metson jälkeläisen valokuvaa. Ja hyvin otettu vielä takaapäin.

- - - Updated - - -

mutta nyt --> lounas

Kiinnostuskiikarit on kateissa. Ei kai se Wilhelmi vaan oo käyny täälä kiikareita piilottelemassa. Papana-aukkoakaan ei yhtään nypytytä, johtunee vierasesineen läsnäolosta onkalossa.

Mä lähen kyllä kohta ihan huvikseen pois täältä. Meen hakeen Japaniattaren vihdoin kotio ja ajan sitä niinku en ikinä ennen. Irtokarkkia tekee edelleen mieli. Jos tiedätte mitä tarkoitan...

Mä oon kuules kuoma ihan samoilla linjoilla. Mä lähden mun italialaisella tosta parkkikselta niin että kumiröpylää lentää lohkolämmittelijän auton päälle ja huudatan kylmää konetta sen mielenrauhan järkyttämiseksi. Ja kaikki täysin huvikseen. Sitte mä ajan kotiin, voikkuleipä suuhun ja peiton alle. Ehkä pieru ja päiväunet. Mulla on puhtaat pussilakanatkin siellä.

- - - Updated - - -

Puhtaat pussilakanat on puoliruokaa.

Puhtaat lakanat pussissa. Puhtaat valkeat pussilakanat. Valkeat pussit. Täydet pussit. Pussit täynnä valkeaa.

- - - Updated - - -

Juu, no hyvä. Sehän tekee kakantamisesta perin vittumaista toimintaa, jos on kiikarit onkalossa. Eihän sillä perssilimällä etes mitään näe. Ei auta 20x suurentavat kiikaritkaan, kahdella okulaarisetillä.

- - - Updated - - -

Sitten ollaan kyllä liemessä, jos puhtailla pussilakanoilla on puolet ruuasta.

Rikoslaki on hauskaa. Eilen tormasin kirjassa ongelmakysymykseen missa skenaario oli etta "X oli harrastamassa seksia Y:n kanssa, mutta ennen toimitusta X muisti unohtaneensa leikata varpaankynnet. Han tiesi etta kynnet olivat teravat, mutta ei tehnyt asialle mitaan. Seksin aikana X:n varpaankynnet raapivat Y:ta ja Y:lle tuli haava. Analysoi X:n rikosoikeudellista vastuuta." Luin myos ennakkotapauksesta missa mies uhkaili vaimoaan vakivallalla ellei vaimo olisi suostunut seksiin perheen koiran kanssa.

Niin etta pojat jos te ikina joudutte vastaaviin tilanteisiin, ottakaa yhteytta niin neuvon miten valttaa vankilareissu.

Jo leikkaamattomien varpaankynsien takia joutuu vankilaan, niin sinne sitten mennään ja aloitetaan sieltä pääsyn jälkeen täysrikollisen ura. Selvästikin tossakohtia yhteiskunta on tuominnut rikolliseksi jo kaikki muutkin, joten lait yms. voidaan jättää huomiotta, ellei sanktio ylitä etuja.

Millä stressiä pääsee purkamaan ilman alkoholia? Kauheasti pökkyrässä pyöriviä lihavia bikini turisteja. Hyii miten stressaavaa ja sitten pitäisi olla alkoholitta. En kestäisi.

Näin mäkin funtsin ennen, ja stressiä tuli purettua kunnon mukin kautta. Ja tulos oli: hauskaa oli (maybe? ei muista), rahat meni, morkkis, krapula(PAHA), jne. Sit oli jäljellä stressi plus vitun paha olo.

Saman tilanteen vois kuvailla esimerkillä: Käyt kunnon proteiinipaskalla -> haisoo (pahasti). Suihkutat vessahajustetta(ponnekaasuhomma). Sit haisee vitunkauhee paska + päänsärkyäaiheuttava ponnekaasuhajuste.

Eiks stressiä voi purkaa tekemällä rentouttavia jutskia. Ite esim smyygailen lomalla irtakkin näkösiä minkkejä seksisukkahousissa, enkä bikinipläskejä. Onanoin sitten hotellihuoneessa.

- - - Updated - - -

Rikoslaki on hauskaa. Eilen tormasin kirjassa ongelmakysymykseen missa skenaario oli etta "X oli harrastamassa seksia Y:n kanssa, mutta ennen toimitusta X muisti unohtaneensa leikata varpaankynnet. Han tiesi etta kynnet olivat teravat, mutta ei tehnyt asialle mitaan. Seksin aikana X:n varpaankynnet raapivat Y:ta ja Y:lle tuli haava. Analysoi X:n rikosoikeudellista vastuuta." Luin myos ennakkotapauksesta missa mies uhkaili vaimoaan vakivallalla ellei vaimo olisi suostunut seksiin perheen koiran kanssa.

Niin etta pojat jos te ikina joudutte vastaaviin tilanteisiin, ottakaa yhteytta niin neuvon miten valttaa vankilareissu.

Kaveri kerto (en tiedä urbaanilegendoista), että armeijassa ekassa iltavahvuuslaskennassa oli tyyppi jolla oli niin pitkät varpaankynnet, että kääntyivät varpaiden alle. Eikä mitkään nätinvaaleanpunaiset :D Mutta tuskin oli seksiongelmia, joten nevermind..

Jo leikkaamattomien varpaankynsien takia joutuu vankilaan, niin sinne sitten mennään ja aloitetaan sieltä pääsyn jälkeen täysrikollisen ura. Selvästikin tossakohtia yhteiskunta on tuominnut rikolliseksi jo kaikki muutkin, joten lait yms. voidaan jättää huomiotta, ellei sanktio ylitä etuja.

Periaatteessa tuossa tayttyy ns. common law batteryn tunnusmerkit. Fyysinen teko koostuu fyysisen harmin tuottamisesta, jopa kosketus on joissain tapauksissa tarpeeksi (Faulkner v Talbot). Ns. henkinen elementti eli mens rea koostuu siita etta X joko tahallaan tuottaa harmin tai on valinpitamaton sen suhteen etta harmi saattaa tapahtua. Varpaankynsien leikkaamatta jattaminen ja sen tiedostaminen on osoitus valinpitamattomyydesta. Tosin, valinpitamattomyys testataan ns. Cunningham-testilla, minka mukaan:
"a person acts 'recklessly' with respect to:

(i) a circumstance when he is aware of a risk that it exists or will exist;
(ii) a result when he is aware of a risk that it will occur; and it is, in the circumstances known to him, unreasonable to take the risk."

Puolustus voisi siis hyvinkin argumentoida etta tassa tilanteessa riskin ottaminen ei ollut "unreasonable", koska teravat varpaankynnet ovat varmasti aika yleinen vaiva eika niista yleensa tule haavoja.

Joo. Olen viimeiset 10 paivaa opiskellut pelkkaa rikoslakia 6-10h paivassa. Alkaa tulla mitta tayteen.

Back
Ylös Bottom