Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

aamiaiseksi kakkua ja kahvia, lenkille pitäs mennä, mut mielummin söisin vielä vähän lisää kakkua.

- - - Updated - - -

tähän mäkin haluaisin vastauksen, mulla on taas vasen puoli ihan totaalijumissa. Tänään pääsee onneksi hierojalle.

Mulla alko tänään dieetti :face: (kesätyöt 12h päiviä istuen, ja puntillakaan ei paljoa jaksa käydä, eli onnistuu hyvin). Tahtoo kans kakkua.

Joo ei olis hieroja pahitteeks kans.

fpf934.webp

mm.väyttää
mm.väkevästi

3h45min tehokasta!

- - - Updated - - -

Olen kytkenyt tänään useita langattomia GSM-puheluita. Sekä, että vastaanottajan, että sekä yhteydenottajan rooleissa.

- - - Updated - - -

Olen mm. soittanut rantaruåtsalaiselle suoraan vaasaan. Ohitin sentraaliSandrat. Kes kustelimme korrektisti suomeksi. Onhan se äidinkieleni.

Äskeinen yritys GSM-yhteyteen vantaalle ei ollut onnekas. Jannu löi perskutatrallaa punaista luuria! PK-seutulaiset!

Pitäskö kurnasta sen verran hapanta että hela torstai menis ihan penkin alle?

Sitten siirrymme iltapäivän tietovisailuun:

Mikä?

Viiden pisteen vihje:
-perseuksen haara on osa tätä kokonaisuutta

Kolmen pisteen vihje:
-eventa liftaa tämän varrella pyyhe siellä

Yhden pisteen vihje:
-myös eräs suklaanami on tämän niminen, mutta ulkomaankielellä

Säälipisteen vihje:
-se o iso

kun laitoin tuonne että eventa liftaa pyyhe siellä, niin tarkoitin sanalla siellä kättä. Eikä siis käsi siellä vaan pyyhe siellä mitä aiemmassa tarkoitin sanalla siellä. Tässä myöhemmässä vaiheessa tarkoitinkin sanalla siellä jo jotakin ihan muuta, semmoista paikkaa johon päivä ei paista. Eli reppua. Reppua jonka narut ovat niin tiukat että päivä ei paista sinne.

- - - Updated - - -

Hyvin, kiitos Vokot kysymästä.

- - - Updated - - -

Mutta nyt shhh, mulla on nyt kädet täynnä hommaa.

Back
Ylös Bottom