Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Lukuunottamatta Vesaa, Keskisen Vesaa. Hyvä paimen joka huolehtii viidestäsadasta ottolapsestaan pyyteettömästi.

- - - Updated - - -

Minulla on muuten vuosiloman alkuun aikaa 12 työpäivää ja 34minuuttia.

Minulla on määräämätön määrä. Voi olla että se alkaa, voi olla että ei ala. Jumatsuikka kuntit kyllä sen verran kiristää että mä taidan mennä kasaan ja muutun valkoiseksi kääpiöksi ja sen jälkeen mustaksi aukoksi joka imee kaiken viinan itseensä.

Minulla on tälle ratkaisu. En polta vanilianmakuisia sikareita, enkä edes ilman vaniliaa ja ilman sikaria pelkkää körssiä. Enkä todellakaan polta vuosilomiani!

- - - Updated - - -

Polttaminen ei ole hyväksi, tässäkin se nähdään. Selevästi

- - - Updated - - -

Suosittelen keskiolutta.

- - - Updated - - -

Se on raikasta ja ravitsevaa.

- - - Updated - - -

Ja hyvää!

Justiin olin sanomassa, että se on niin hyvää että sitä voi juoda vaikka kilpaa. Mutta työnteko pahus häiritsi.

kyllä taidan päätyä method Perkiömäkeen runkkaavan apinan raivolla ja ehkä yksi vaniljasikari ilman vaniljan makua ja tavallinen körssi

- - - Updated - - -

Hyvä kakkonen aina huonon ykkösen voittaa.

nakkeri se ei perkele anna hetken rauhaa..

- - - Updated - - -

Mutta. Olipas hyötyä siitä että ei ole MÖYKKYSEN omaisuutta: makselin laskua ja meni summa ja viitenumero vahingossa väärään kenttään. Eipäs antanut maksaa sitä kun ei ollut etes kymmentä miljuunaa tilillä! Kate loppui siis kesken, käteisvarat eivät riittäneet!

Täytyy nyt sanoa, että jos minua ei olisi huijattu kesken kisan niin olisin ollut voittaja. Tai ainakin hyvä kakkonen.

Eikös lapinvahvistus vetäny ykkösellä? Sitä on vaikee voittaa, paitsi nopeudessa.

Hyvänen aika mitä juttua. Viitinkö edes avata edellistä sivua katsoakseni mistä puhuttiin.

- - - Updated - - -

Itse en ole tottunut mihinkään sekstisistiseen. Mutta olikin sunnuntain anteeksipyydettävät aiheet vielä hankkimatta.

Eventan normitilaus toi kakkonen kuivana.

e: Jaaha, futher oli nopeampi.

e2: Mutta oli mulla asiaakin. Tänään tulee kuluneeksi tasan kymmenen vuotta siitä kun residenssini kattoristikot nostettiin paikoilleen. Kyllä, se oli 27.5.2004.
Niin se aika kuluu ja muut asiaan kuuluvat jaaritukset.
Hienoa kun muistaa kaikki täysin turhat jutut.

Vanha veneenveistäjä muistelee: ... ... ... hmmm.. .... juuri nyt ei tule mitään mieleen.. ... ...

- - - Updated - - -

peukku suuhun ja kotiin, kiitos tästä päivästä ja huomiseen ystävät

Kattelin lähipäivien sää ennusteita; sataa, sataa, sataa, pilvistä, kylmä, sataa, sataa juu hyvää kesää hetken aikaa sai nauttia kesähelteistä katotaan nii ihan varmasti ku muutamn päivän oon töissä nii eikös sillo linnut laula ja +30 astetta lämmintä ja aurinko paistaa.

Noudatin XairaX:in neuvoa ja otin uhkaavasti päällekäyvän flunssanpoikasen torjunta-aineeksi fingerporillisen hirvilimua eli kotoisammin jekkua. Mutta eipä auttanut, vieläkin on kurkku kipeä. Otan varmaan kohta toisen annoksen, ruuan päälle kolmannen ja ennen nukkumaanmenoa vielä vähän lisää... Myrkytetään ne viruksenpirulaiset!

On taas se aika vuodesta...

Kenelläkään mitään vinkkiä mahdollisesta streamista?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom