Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Työ ootta pojat aivan ULTRAMASSIIVISIA! :D

No ollaan ollaan, mutta kuules, likka, pojittele sitten kun maksat mulle viikkorahaa...

- - - Updated - - -

Eisss.. Lähdön hetki uljaalla ratsullani lähestyy, ja nyt tuo taivas vuotaa samaan tapaan kuin fitnesshousujen sisältö tehdessäni piukassa asussa Perkiömäen metodia. Tai oikeamminkin siten kuin kävisi, kun JudoHemmo_85 pistää one-lineria punttimimmeille. Hank Moody.

Eijjaksa. Ei sitten yhtaan. Huoh.

Ja nyt siellä sataa ns. vitusti.

Voi minua, onneksi rintani eivät sula sateessa, toisin kuin santsipantsilla. Ehkä sen tekeekin ne käyrät sarvet. Minun sarveni ei sula missään olosuhteissa, ei ainakaan muutamaan minuuttiin. Tästähän on se laulukin tehty, se Kolmen minuutin käyräsarvinen.

Mulle tuli pääsykoekutsu. Ne meinaa että vaihdan insinööristä (ensi)hoitsuksi. Jos niin käy niin täytyy aloittaa (pitkästä aikaa) salasuhde itseni kanssa.

No mitäs sitä nyt vielä tekisi. Se olisi tiistain tissipäivä tänään, mutta mitäs sitä ennen? Rullailenko selkää auki enkä kärsi illalla migreenistä? Vai johtuikohan eilisen migreeni samalla tavalla kireiden fitnesspöksyjen näkemisestä kuten Johnyllä. Se fitnesspöksy mavetteli ihan päin persettä, onneksi itse onnistuin siinä vielä huonommin. Käytin muuten poikkeuksellisesti eilen adidaksen verkkareita. Ne oli kuumat.

- - - Updated - - -

Ja nyt siellä sataa ns. vitusti.

Voi minua, onneksi rintani eivät sula sateessa, toisin kuin santsipantsilla. Ehkä sen tekeekin ne käyrät sarvet. Minun sarveni ei sula missään olosuhteissa, ei ainakaan muutamaan minuuttiin. Tästähän on se laulukin tehty, se Kolmen minuutin käyräsarvinen.

Mulla tulee vaan käyristä mieleen Kikka.

Kuvasitko slaavikyykyn?

- - - Updated - - -

Mä mietin eilen adidaksen ferkkareissa kyykätessäni slaavikyykkyä. Ei kyllä olis saanu slaavikyykkykuvaa, ku enhän mä ny niin syvälle perskutatrallaa kyykkäile tango selässä.

Mä kyykkään tänään 4 kertaa 10 fitnesspöksy pullollaan. Reepoksin lyhyt ja löysä fitnesspöksy, toivottavasti ei käy niinkuin kansanedustaja Kiurulle, joka meinasi palauttaa pitkäripasen lahjaviinat mutta ei sitten palauttanutkaan. Hänhän kannatteli lastaan tai jotain ja käyräsarvi vilahti.

- - - Updated - - -

Mä en pysty tekemään valakyykkyä kun kädet ei taivu mihinkään suuntaan yli neljää astetta. Johtuu olkapäästä.

- - - Updated - - -

Siinä on näethän sen verran voimaa.

- - - Updated - - -

mutta takaisin puheluun

NMT vai GSM puhelu?

Koskahan minä olen soittanut jollekkin muulle kun taksille? Siitä on kuulkaa aikaa! Kuukausia. Työpuheluja ei lasketa, hek.koht. onely.

Mutta toi onely on semmonen vitsi (ei omakeksimä). Haluatteko kuulla?

Mä käytän onely gsm-puhelinta, olenhan nykyaikainen, vastikään kesälomansa polttanut Pakkiksen Remelittömät -yhdistyksen virtaviivainen keulahahmo.

ps minua ei vituta, ei yhtikäs yhtään, ei etes himpun vertaa, työperäinen STERSSIerektio vain vähän meinaa nostaa päätään

- - - Updated - - -

kesäloma on täysin yliarvostettu

- - - Updated - - -

mun jalat (kengät?) haisee tällä hetkellä

No kerro ny sit.

Kerran tangomarkkinoilla yhtet klopit olivat tuntuvassa humalassa ja menossa yhtelle terassille. Sitten toinen heistä havaatti että se oli vip aluetta (kyltissä luki: vip only) ja heillä ei ole sinne mitn asiaa ja sanoi sille toiselle, että ei me voida mennä tonne ku se on vip onely.

Mä käytän onely gsm-puhelinta, olenhan nykyaikainen, vastikään kesälomansa polttanut Pakkiksen Remelittömät -yhdistyksen virtaviivainen keulahahmo.

Minulla on muuten vuosiloman alkuun aikaa 12 työpäivää ja 34minuuttia.

Back
Ylös Bottom