Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ooksää sokerista hä? Sole muutako polokee meneen.

En oo sokerista, mutta sain juuri Tallinnassa sata saavillista vettä niskaa muutaman sadan metrin matkalla, ni mietin jos vetäs varman päälle ja oottas ees kuivaa keliä. Kahtoo ny illemmalla mitä sen pyörän kanssa tekee sitte nii. Kaks pyöräähä mulla jo varastossa on, mutta haluu ny viä ton kolmannenki kotii, ni on sitte mistä valita. :D

Nyt sitten oikein rankasti vituttaa. Saatana. Minkä vitun takia Lippupalvelussa pitää luottokorttimaksukin varmentaa vielä pankkitunnuksilla. Eihän mulla semmosia ollu ny töissä mukana, joten suurella totennäköisyydellä jää nyt HJK - FCB näkemäti paikanpäällä. Tästä vitutuksesta ei selviä kuin vaniljanmakuisella sikarilla ilman vaniljan makua ja ihan tavallisella körssillä. KUSIVITTU.

Myös tissit helpottaisi. Visuaalihavainto näin ensialkuun. Saa suorittaa.

Mullaki jää näkemättä, koska: En makasa yli satasta potkupallopelistä jonka näkee teeveestäkin.

Ja minähän olen senverran omanarvon tunteva jannu, että mitään kaarrepaikkoja en edes harkitse. Siksi kustannukset, lippu, nousevat pakosta yli sataan euroon.

Itsehän maksoin tuossa taannoin kaksi lippua kahteen kertaan, lennot ja hotellin viikoksi, että pääsin näkemään yhden potkupallopelin.

- - - Updated - - -

Yhden lipun hinnaksi tällä laskukaavalla saatiin n. 850 euroa. Plus muut kulut.

- - - Updated - - -

Ei etes tonnia. MÖYKKYSELLÄ olis menny kymmenkertaisesti rahaa tuohon hommaan. Plus muut kulut.

Ulkomaanmatkat ovat asia erikseen. Olen kuulut joidenkin matkustavan haimaaseen pillun tähären! Ovatkohan he tulleet laskeskelleeksi kulueriä?

Ja henkilökohtaista minua ei siis potkupallo ole ollenkaa lähellä sydäntäni. Kattelen sitä vain joskus ajankuluksi niin siksi vähän karsastan tommosta hintaa.

Sensijaan rock ään roll on sydämiäni lähellä. Sen tähären investoin hetkinen sitten inflämesin jäähallilipukkeet enkä ollenkaan karsastellut lipu+hotellin+matkojen+ruokien+juomien hintoja.

- - - Updated - - -

Semmosia ne on ne sydänasiat.

- - - Updated - - -

Tuhlasin vielä kaiken kukkuraksi yhtään harkitsematta vuosilomaani kyseiseen ajankohtaan!

Mä en oo koskaan ollu jäähallikeikillä. Jotenkin ennakkoluulo soundipolitiikkan on se, että tila jossa rokc ään rol keikka esitetään, ei ole optimaalinen etes rokc ään roll keikan soundeille.

Kulubi-keikat ja ulkoilma esitykset on erikseen. Myös Finlandia-talossa ja Savoy -teatterissa Joe Bonamassan kitara, niinkuin myös muun pändin soittimet kuulostivat pullotusta aiheuttavalta.

- - - Updated - - -

Siinä määrin vieläpä Finlandia -talolla oli soundit kohdillaan, että keikan jälkeen virtsasin puolihölmöllä housuilleni.

Keikoista tuli mieleen, kun eilen löysin juutuubista yhden videopätkän Vaasan Club25:sta vuodelta 2005 ja tuli niin haikean nostalginen fiilis siitä. Se video oli kyllä niiiin paskaa laatua ettei sitä tänne voi linkittää, joten laitan vaan sen biisin. Ja se keikkakin oli niin hyvä, että hukkasin toisen kenkäni sinne yleisön sekaan.

[video=youtube_share;IKRrKmb_Wu8]http://youtu.be/IKRrKmb_Wu8[/video]

Määä toin mun käyräsarven taas tähän toimistolle. Nyp nyp nypyti nyp minkäslainen homma se seppuku on? Onko siinä lääke työperäiseen STERSSIerektioon?

- - - Updated - - -

Jumalauta mä hommaan virman piikkiin REMELIN ja laitan kaikki kuntoon jumalauta.

Sepon puku on yleensä:

- farmarit, keskisiniset, muuten hyvät mutta vähän kiristää kainaloista
- kauluspaita, n. 2 numeroa liian suuri, materiaalina joko ihan tavalliin puuvilla tai denim -versio
- eccot
- silmälasit nenällä
- harmaantuva tukka

STRESSIerektiota aiheuttava kokonaisuus, mielestäni.

Voihan erektiot. Olinpa mää kiva ku jäin ompelemaan pikkusten kanssa. Joku on tuonu opehuoneeseen kaks pitkoa pullaa. Perkelettäkö tommosia houkuttimia! Nimim. Pitko pullaa ja litra maitoa/sekamehua on parasta mitä tiedän.

Back
Ylös Bottom