Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Samalla kyselylinjalla ku eilenki! Vaikeita kysymyksiä, näihin ei kai käy se 42 vastaukseks?

Linja pitää! Ajattelin että ihmiset tykkää siitä että niiden mielipidettä arvostetaan tai edes kysytään. Paskat. Oikeesti en vaan halua ottaa vastuuta mistään vaan tahdon että muut tekevät päätökset puolestani.

Mut tänäänkin meinasin tehdä töitä! Paskat. Oikeesti koitan vaan keksii mitä voin valehdella päiväraportteihin loppu viikosta. Siinähän se yksi työpäivä hurahtaa huomaamatta.

Huomenta. Kerranki huomasin, että kaveri tuli rekalla vastaa ku jo varmaa 200m ennen alko töötillä leikkii. :D Aamuni alkoi siis ihan hyvin.

Naapuri on joskus puhunut tuommosesta matriisioriganismista, mikälie.

Minä en tullut tänään töihin italiattarella johon en ole vaihtanut mm

-pakoputkea
-tankkia
-takahaarukkaa
-öljysumppua

mutta johon olen vaihtanut mm
-starttireleen omin käsin
-akun

Nyt sumppi ja uuniomenaKYRS.

ja sparkplugsit taaempaan sylinteriin, etummainen on vähän hankalassa paikassa eikä mulla oo dremeliä.

Ilman remeliä jää mm

-etummaiset tulpat vaihtamatta
-homoilematta

Eikö ole yhtään krapulaa?

Se näytti jo eilen vähän siltä, että ei sitä enää olisi.

e. Mutta eilen illalla salinjälkeinen migreeni yllätti taas. Jännä tunne, kun oikea puoli naamasta puutuu ja toisessa silmässä vilisee vaan pelkkiä valoraitoja ja sahalaitaa.

Mulla tuli sunnuntain salilla ihan sama, mutta se johtu siitä kun näin fittneshousullisen herkkupiirakkaa! Ja eturauhaseni piti samaa ääntä kuin eilen tänne postattu hylje.

- - - Updated - - -

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Eilen oli muuten toistakymmentä fitnesshousupiirakkaa salilla. Retinapoikaherrasmiestä olisi ihan hirvittänyt se määrä. Jos olisin kyseisen statuksen kantaja, olisi siellä saanut antautua keskimäärin n. joka toisella askeleella.

Kyllä minuakin ihan hirvitti välillä. Mutta reeni kulki! Varmaan johtui siitä.

Eilen oli muuten toistakymmentä fitnesshousupiirakkaa salilla. Retinapoikaherrasmiestä olisi ihan hirvittänyt se määrä. Jos olisin kyseisen statuksen kantaja, olisi siellä saanut antautua keskimäärin n. joka toisella askeleella.

Oletteko kuntit ikinä miettineet/haaveilleet sitä, että saisi keneltä tahansa aivan koska tahansa? Se olisi varmasti veikeää.

Itse olen miettinyt/haaveillut tuosta vuosikaudet.

- - - Updated - - -

Jos olis MÖYKKYSMÄISET omaisuudet tuo olisi täyttä realiteettiä päivätpitkät!

- - - Updated - - -

Rahalla saa ja hevosellä pääsee. Niinhän se vanha sanontaki menee.

Saapas (ei se jalkine, vitsi oli omakeksimä) nähdä kuinka paljon minua tänään hirvittää Iso Ahnuld meets Perkiömäki -metodiharkoissa ja reeneissä tänään illemmalla. Jää nähtäväksi riittävätkö näytöt Pullistuskukkulan Ponnistus urheiluseuran jäsenyyteen!

Kerran näin muuten semmoisen internetistä tutun fitnesshousupiirakan jolla oli erittäin lyhyt urheilutoppi, semmoinen että napa näkyi! Ai saatana että hirvitti. Myin siinä äkkiseltään veneeni ja pari autoa ja heitin kaikki kalusteet ikkunan läpi pihalle kun pääsin kotiin. Ei mahtanut mitään!

Latasin akkua koko yön, aamulla soitin puhelun ja pistin muutaman tekstarin akku oli vähnetynyt runsaasti. Laitoin laturiin 20 minuutiks akku täynnä dafug.... yks kerta selasin nopeesti uutiset ja sään niin akkuloppu melkeen samantien vaikka sitä ennen se oli melkeen täynä.

Juu tänää hakee uus luuri, ottaa päähän käyttää kännykkää jota saa ladata neljä kertaa päivässä.

Saatana kuntit toimistopäivä meni taas ns vituralleen, minua kaivataan kohteessa. Varmasti ystävällisen kuuloisen soittajan perimmäinen viesti oli todellisuudessa seuraava: Lempsa levälleen kiitos

- - - Updated - - -

Latasin akkua koko yön, aamulla soitin puhelun ja pistin muutaman tekstarin akku oli vähnetynyt runsaasti. Laitoin laturiin 20 minuutiks akku täynnä dafug.... yks kerta selasin nopeesti uutiset ja sään niin akkuloppu melkeen samantien vaikka sitä ennen se oli melkeen täynä.

Juu tänää hakee uus luuri, ottaa päähän käyttää kännykkää jota saa ladata neljä kertaa päivässä.

Lankapuhelin!

Saatana kuntit toimistopäivä meni taas ns vituralleen, minua kaivataan kohteessa. Varmasti ystävällisen kuuloisen soittajan perimmäinen viesti oli todellisuudessa seuraava: Lempsa levälleen kiitos

- - - Updated - - -

Lankapuhelin!

Joo tommosta vähän suunitellu :)

Telefon_VHM_ubt.jpeg

Back
Ylös Bottom