Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

Meta title: 💥 Videoita – ketju jossa rauta, huumori ja hullut tilanteet tallentuvat ruudulle

Meta description: Netin parhaat videot yhdessä paikassa. .

Sorry kulta, nyt tuli kiire duuniin. Otan kahvin vaan ja meen formulalla tänään! :hyper:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Piti tulla postaa videota uudesta maailman korkeimmasta (51 metriä) ja nopeimmasta (105km/h) vesiliukumäestä nimeltä Verrückt (hullu saksaksi tjsp), mut se ei sit auennutkaan viime perjantaina kuten piti... koska:
"Schlitterbahn officials admitted this week that Verruckt is "not behaving properly," but deny online reports that test dummies went airborne." :lol2:

On se aika härö.

What could go wrong?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Juu ja ei taida olla kuin vähän toista kuukautta kun joku täräytti kolmostiellä Turengin kohdalla Hämeenlinnan suuntaan nosturi pystyssä siltaan. Näkee hyvin paikan kun sillassa on kunnon lommo, tiessä on lommo ja nosturin öljyt levinny siltaan molemmin puolin osumakohtaa. Toi on mun työmatkalla ja sain tiedon etukäteen siitä ja osasin ajella vanhaa kolmostietä kotio. Oli kiva katsella sinne moottoritielle kun siellä oli ihan ujo varmaan viiden kilometrin jono ja itse ajelen toista tietä kaikessa rauhassa.

No hemmetti, semmoinen siis mitä olen ohi ajaessa ihmetellyt. Tuo roiske sillassa pistää kyllä silmään.

Back
Ylös Bottom