Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nymmää heilutan sulle!

FAK! Olin puhelimessa, alaosattomissa, mutta sisätyötiloissa.

Missä on Johny?

Rasvaamassa:
A) ketjuja
B) tä
C) takareisiä?

Varmasti hän on jalkautunut, eli takareisiytynyt kentälle kyykystä ylöstäytymään. Palveluhenkisenä sisätyöntekijänä hän neuvottelee työasiasta asiakashenkilön kanssa, jota hän tässä yhteydessä kutsuu leikkisästi vittunaamaksi.
Italiattaren piukat sparkplugit säkenöivät käsityön ansiosta ja lotationesta kosteat sylinterit ovat öljyttyinä otollista maaperää hänen mäntänsä hydrauliselle liikkeelle. Yäk.

- - - Updated - - -

Nyt jos koskaan maistuisi visuaalihavainto NAIStisseistä.

- - - Updated - - -

Voisin myös räplätä uunia.

- - - Updated - - -

Sisäfilettiä kermaviilillä. Kermaviilisieppari mukaan, varuiksi.

- - - Updated - - -

Takasämpylää palan painikkeeksi.

Nyt on livahduksen aika. Heippa.

Ja oikein erittäin vitun hyvää viikonloppua kaikille, paitsi vittunaamoille ei. Vittunaamat voivat imaista ohuella pillillä ummetuskasasta.

Vielä 14 työpäivää ja 21minuuttia vuosiloman alkuun.

Vuosilomani alkua tulee paikkakunnalle juhlistamaan kanssani Dave Lindholm. Olen läsnä.

Ostin shortsimallin housut. Piti ottaa tämmöset polveen ulottuvat kun kulli-Addut oli loppu. Niin ja sandaalit, eipä unohdeta sandaaleja. Vielä tennissukat niihin ja semmonen saatanan hieno olkihattu niin jo on kesä-esa preesensissä.

Perjantai-illan ohjelma alkaa tässä pikkuhiljaa hahmottua. 300m kiväärirata ja rantasaunan lämmitys.

Koska varjolämpötila on vain +27, ei uskalla noihin shortseihin lähteä. Toistaseks tämmöset 3/4 pituiset vaan.

Kuntit hei. Minä uskalsin äsken niittää heinän ilman paitaa.

Back
Ylös Bottom