Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pitäiskö käydä vähän töissä pyörähtää.. Sais kerrankin tehdä rauhassa oikeita hommia ilman häiriöitä.

Joo, taidan mää mennä.

- - - Updated - - -

Sen jälkeen vois käydä parturissa.

- - - Updated - - -

Ja sit pitää muistaa käydä ostaa roheliinia.

- - - Updated - - -

Ja leivän päälle kinkkuva.

- - - Updated - - -

Illalla jos sais naisen kankkuva niin se olis kans kiva :rolleyes:

Tittä futtermuccer, titta. Elen oli rokkikeikalla tommoinen basso.

image.webp

- - - Updated - - -

Ja vaikka heetseeker onkin pulipuli koimassa laitan silti AK-47:n kuvan.

image.webp

Ja kirjan, Sixten Korkmanin Talous ja Utopia. Ehkä tän luettua ymmärtää taas hitusen paremmin mistä uutisissa puhutaan?

Ostin itsekkin saman kirjan tuossa syksyllä, mutten ole siinä oikein edennyt puoliväliä pidemmälle. Sen verran, mitä olen lukenut, niin kyllä tuo tekee mitä lupaa, eli tuosta oppii ihan hyvin talousmekanismien pääperiaatteet :thumbs:

Lämpömittari alkaa näyttää siltä että joudun menemään tänään ulos pullistelemaan kahvakuula kädessäni. Kyllä siinä varmasti naiset kastuu kun helmeilevän hikisenä puhisen ilman paitaa komeassa adonis vartalossani ja livon kielellä ilmaa. Eikun häh.

Ostin itsekkin saman kirjan tuossa syksyllä, mutten ole siinä oikein edennyt puoliväliä pidemmälle. Sen verran, mitä olen lukenut, niin kyllä tuo tekee mitä lupaa, eli tuosta oppii ihan hyvin talousmekanismien pääperiaatteet :thumbs:
Noni, nyt kuule luetaan tää kilpaa ja mennään sitte johonki trendikahvilaan pipot vinossa ja Applet kainalossa puhumaan vähän taloudesta.

Joku sairaus mulle on tullu, on tullut yhtäkkiä suunnaton tarve ymmärtää asioita enemmän ja syvällisemmin. Tulee niin pirun typerä olo kun kuuntelee jotain uutisia radiosta eikä ymmärrä edes kaikkia sanoja, saatika pointtia. :D

Noni, nyt kuule luetaan tää kilpaa ja mennään sitte johonki trendikahvilaan pipot vinossa ja Applet kainalossa puhumaan vähän taloudesta.

Joku sairaus mulle on tullu, on tullut yhtäkkiä suunnaton tarve ymmärtää asioita enemmän ja syvällisemmin. Tulee niin pirun typerä olo kun kuuntelee jotain uutisia radiosta eikä ymmärrä edes kaikkia sanoja, saatika pointtia. :D

Eli Starbucksiin bongaamaan teinipuluja :dance:

Talousjutuissa on se hyvä, että vaikka niitä ei töissä koskaan tarvitsisi, niin sellainen perus tietotaito on hyväksi vaikka omaa kämppää hankkiessa. Ei pankin porukka ihan niin helposti kuse silmään.

Tuosta harrastuksena lukemisesta meikälläkin aikoinaan lähti isompi kiinnostus: tekniikkaan orientoituneena luin vapaa-ajalla taloudesta kertovia kirjoja, ja vähitellen kiinnostus kasvoi, opintosuuntaus muuttui siihen suuntaan, ja nyt saan jo palkkaa uteliaisuudesta lähteneestä harrastuksesta :)

Juu. Jos mä nyt alan jatkossa köyhtymään yrittäjänä niin onhan siinäki hyvä tietää vähän taloudesta ettei oo aivan ummikkona niiden asioiden edessä. Onneks tuo nainen on paljon fiksumpi kuin minä, kysyn siltä jos tulee ongelma :D

Huomenta! Seuraavaksi suuntana haaparanta.

Lompakkoa venyttelemään "pohjoiselle teollisuustielle" eli norra industrivägenille? Jumalauta se oli hieno paikka, kun aikanaan tuli käytyä. Ainoastaan hyvät muistot, vaikka aina vähintään sen tonnin köyhempänä tuli kotiin.

Vieläkös kyseisessä tukussa on myymässä vanhempi herrasmies, jolla on poskessa "pussi" roikkumassa?

Hahaa, eilen kävi eeppisesti Oulun Energia -areenalla ku katkesi sähköt kolme kertaa kesken The Rasmuksen keikan. :D Is it ironic. :lol2:

Olkapäät ja ojentajat käyty treenaamassa tohjoksi, syöty hyvät äppeet ja kohta shoppailemaan lauantain kunniaksi. :)

Yritin imuroida mutta piti stopata oksentamaan. Selkeesti olen allerginen.

Oikeesti otin taas kahvin kans vitamiinit sun muut tyhjään mahaan ja sehän ei pysyny sitte sisällä.

Ei sillä että mitenkään alkais kesäfiilikset pukata päälle tai mitään kun Forecaa kattoo...:dance2:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom