Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Miten kuvailisit hänen läsnäolonsa hajua?

Sekoitus voimakasta NAIStuoksua, jonka alkulähde on ilmeisesti hormonitoiminnan kyllästämän limakalvoerityksen lopputuotetta, JA häivähdys kuivunutta MIEStuoksua, lähtöisin arvatenkin pesusta laiminlyödystä kermaviilisiepparista.

- - - Updated - - -

Eli hyvin ristiriitainen blendi.

Täällä ei laiminlyödä mitään pesuja, ja räpsy sormille sille sottapytylle joka moista yrittää.

(Jokaikisestä mun avatarista on mussutettu täällä)

Täällä ei laiminlyödä mitään pesuja, ja räpsy sormille sille sottapytylle joka moista yrittää.

(Jokaikisestä mun avatarista on mussutettu täällä)

104_hjartformen_467.webp

Mä oon kyllä vähän ihastunut ultimetsiaan. Tänään en juttele mitään seksististä, täytyy olla sillä tavalla mieliksi.

Mä söin eilen perunaa. Mukavaa ja vapauttavaa tämmönen seksuaalivapaa keskustelu.

- - - Updated - - -

Pesukone on kätevä.

- - - Updated - - -

Kyllä ahven on maukkain jos ruokakalasta puhutaan.

- - - Updated - - -

Ecco kengät on jalalle hirmu hyvät.

Kyllä mun mielestä LOHI on parasta, semmonen tuore ja kostee, sopivan värinen... Mutta mitä helvettiä, kauanko Koskenkorvapullon sisällön lämpiämiseen nautittavalle tasolle kuluu aikaa, jos pulloa on säilytetty kaapissa. Lämmitysmuotona toimii siis joko nahkatakin povi(TISSI)tasku ja/tai housun reisitasku (ei nahkaa).

- - - Updated - - -

Kohta tulee (ei siten) NAISfysio kattoo mun työpistettä. Jumalaare, kohta säädellään paikkoja, jos tiedätte mitä tarkoitan!

Minä oon varautunut aina sillä tavalla että otan huoneenlämpöön viimeistään neljä tuntia ennen nauttimista. Siinä se on saanut jo sen verran asettua että sitä ei tarvitse kovin kauaa pitää povitaskussa ennen ensi kulausta. Maulle on haitaksi jos siirtää sen suoraan kylmästä lämpimään!

- - - Updated - - -

Mä laitan hakemuksen.

Mun työpistettä kävi kans tommonen vysio katsomassa ja se otti siitä valokuvan. Se oli kuulemma semmonen "ei näin" ratkaisu.

- - - Updated - - -

ps munkin mielestä lohi on oikeasti paras, mutta seksittömämmän ja asiallisemman kuvan antaa jos kehuu ahventa. Se on semmonen vaatimaton ja konstailematon ja kunnollisten ihmisten suosima.

- - - Updated - - -

Semmosten jotka pitää vaneripeitteitä vähän ajossa olevan ajoneuvon tai peräkärryn kumipyörien suojana. Ei katsokaas aurinko haprista gummia.

- - - Updated - - -

Onkos täällä kukkaihmisiä?

Huh, helvetin lounaspöyässä nähdään tänään Kaari Utrion ja Sofi Oksasen kanssa. Oli melkoinen kiusaus koetella NAISfysioterapeutin huumorintajua, kun hän tuossa pöydän alla pyllisteli takasämpylä tiskissä. Menin kuitenkin hieman hämilleni tästä kaikesta yllättävästä sekstisyydestä, joten kiusallisen hiljaisuuden aiheutti sitten se kun istuin lattialle jooga-asentoon, eli asanaan ja lausuin eilen (vai toissapäivänä) lurittamani runon Led Zeppelinin Stairway to Heavenin sävelellä.

- - - Updated - - -

No vittu ei vaiskaan, tässä päästiin toiseen lempikalaani, eli silliin ja siihen mitä sen kanssa juodaan. Ohrasta valmistettua Koskenkorva-juomaa.

- - - Updated - - -

Nakkerit perkele laittoivat tuonne tuon kansankielisen ilmaisun naisen sukuelimestä! Pahoittelut tästä kaikille keiden mieli pahoittui!

Back
Ylös Bottom