Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä: "Tehdään sanelu. Laita vihkoon numerot yhdestä kuuteen, siis 1-6, eli 1, 2, 3, 4, 5 ja 6. Muista tavuttaa sanat!"

M:"Ensimmäinen sana: ..."
Oppilas 1:"Niin montako numeroa?!"
M: "Kuusi, numerot ykkösestä kutoseen."
Oppilas 2:"Mitä piti tehä?!"
M: "Missä se sun vihko nyt on? Sanelua tehdään, horioppia, vihko esille ja numerot ykkösestä kutoseen!"

M: "No niin. Kaikki valmiita? Hyvä. Ensimmäinen sana on: UIMARENGAS."
O1: "Pitikö tavuttaa?"
M: "Joo."
O3: "Mikä se sana oli?"
M: "Uimarengas."

M: "Toinen sana..."
O2: "Eiku mikä se eka oli ku mulla on vasta nää numerot?!"
M: "Mikset äsken sanonu ettet oo valmis?"
O2: "Minä keskityin numeroihin."

M: "No niin! Nyt se toinen sana! Toinen sana on KESÄLOMA."
O3: "Pitikö tavuttaa?"
O2: "Montako sanaa tulee?"

:wall:

Tietääkö nykynuoriso mitä "horioppia" tarkottaa :lol2:

e: Hoettiinko tuota jossain sketsisarjassa?

En muista enää itekään:jahas:

Varmaan joku kampus/kouluhässäkkä.

Hautausmaa

e. En mä kyllä kunti ole, mutta vastasin silti.

Jotain uskonnollista toimintaa sielä on. Ilimiselevästi.

image.webp

- - - Updated - - -

Katoin kooklesta. Irma voitti. Hautuumaa se on.

Palkinnoksi saat tuntea itsesi viksuksi.

- - - Updated - - -

Oliko tietosi tieto vai arvaus?

Arvaus. Katoin tuosta, että siinä oli joku puistoalue ja jossain kohtaa näytti niinku olis hautakiviä. Sit sielä oli joku ristinmuotonen taloki kans.
Mää tykkään hautausmaista. Niissä on mukavan hiljasta ja rauhallista, ja hienoja hautakiviä. Pere Lachaise pitäis päästä kiertämään joskus vielä uudestaan. Se oli tyylikäs paikka.

image.webp

Testaa vaikka lankkupihviä. Marinadissa ja lisä chilillä ja suolalla grillattuna maku oli oikein kohdallaan ja makrotkin aika hyvät.

Pikkasen liian tuhti tähän hetkeen :) Pistin pari pikkumukillista proteiinipuddinkia tekeytymään. Pikkuhiljaa opetella taas tähän ruokavaliokikkailuun, niin näkee lähteekö paino tipahtaan.

Ne puddingit maistuu kyllä ihan hyvälle, mutta niissä on laktoosia. Liha aina varma valinta jos ei rahasta ole kiinni.

Nyt joutuu vähä tinkaamaan kyl, edessä iso muutto, takuuvuokrat, normivuokrat jne jne. Mut toi puddingi on näköjään menos vanhaksi kohta, joten sitä nyt sit varmaan välipalaksi about joka päivä :D

Herneproteiini on halpaa ja imeytyy sopivaa vauhtia välipalaksi viljatuotteiden kanssa käytettäessä. Itse jouduin pääasiallisesti siirtymään siihen, mutta kuormittaahan se vähemmän luontoakin. Tänään oli juhlapäivä kun lankkupihvi löytyi tarjouksesta.

Kyllä oli sitte TÖRKEET unet viime yönä... :D

Kävitkö hereillä viiden aikaan. Mä nimittäin luulen heränneeni unesta sillon ja musta tuntu et siinä saatoit olla sinäkin mukana..

- - - Updated - - -

No eipä siinä paljo kerrottavaa ole. Siinä oli mies ja siinä oli Santsi ja mies kiusas Santsia, eikä päästäny tätä pakoon...

Ei ollu sama uni.

Mulla oli ihan kiltti uni.

Back
Ylös Bottom