🔥 EAA – ESSENTIAL AMINO ACIDS 🔥

Meta title: 🔥 EAA – ESSENTIAL AMINO ACIDS 🔥

Meta description: Välttämättömät aminohapot, jotka tukevat lihaskasvua, palautumista ja treenitehoa ilman turhia kikkailuja.

Tuli ostettua tuollainen HCT (Finnmax) eaa+g 1kg. Ihmetyttää vaan tuo haju ja maku! Kuuluuko sen haista kalamaiselle/pahalle ja maistua aivan törkeän pahalta? Vaikka sekottaa desiin mehutiivistettä sen annoksen ei sitä määrää saa vedettyä alas kun meinaa laatta lentää. Ajattelin että jos se on kuitenkin pilalla tms...?

Osta UFSstä Evolution BCAA tai glutamiini tai no miksei fastillakin oli jotain workout shockia ym ettei mene puolueelliseksi, Evolution vain tiedän kun oon vetäny. Aminohapot maistuu järjestäen happamilta, mutta glutamiinissa se on merkki huonosta laadusta, glutamiinin maku tulee olla neutraali. Itseasiassa Evolution sitruuna BCAA ainakin maistuu ihan hyvältä ja gluta siltä kuin pitää. Ovat ainakin huippulaatuisia. Maksavat tietysti enempi kuin joku kura, mutta kannattaako vetää yleensä sitten jotai skeidaa lisäravinteena sisäänsä ja vielä maksaa siitä...

leaderin appelsiinin makuin BCAA oli vähän kuraa.. Mutantin vesimeloni ihan jees.. purkki myös sitä toista makua kaapissa.. olisko joku blueberrys tms.. Sen lisäksi selfin EAA metsämarjana tullu käytettyä..

itse ainakin tykännyt käyttää noita.. ainakin dietillä huomannut selkeetä helpotusta palautumisessa.. pitkä dietti 5kk takana ja paljon tapahtunut, mutta kun palautuminen ei enää meinannut onnistua, niin otin eaa:n ja bcaan käyttöön ja nyt on taas vähän parempi..

Nykyään tosi moni treenaaja puhuu näiden puolesta. Mitä mieltä te ootte? Kantsiiko näihin rahoja sijottaa? Myös treenin aikainen juoma mietityttää. Moni sanoo, että pelkkää vettä ei kantsi nauttia. Nykyään vedän 30min ennen treeniä heraa, treenin aikana heraa+maltoa ja treenin jälkeen heraa+maltoa. Onko järkevää treenin aikanaki heraa+maltoa nauttia? Jos ei nii mitä sitte kantsisi? Paljon kysymyksiä, mutta jos edes osaan saisin vastauksen, niin olisin tyytyväinen. Kiitos jo etukäteen! :)

Nykyään tosi moni treenaaja puhuu näiden puolesta. Mitä mieltä te ootte? Kantsiiko näihin rahoja sijottaa? Myös treenin aikainen juoma mietityttää. Moni sanoo, että pelkkää vettä ei kantsi nauttia. Nykyään vedän 30min ennen treeniä heraa, treenin aikana heraa+maltoa ja treenin jälkeen heraa+maltoa. Onko järkevää treenin aikanaki heraa+maltoa nauttia? Jos ei nii mitä sitte kantsisi? Paljon kysymyksiä, mutta jos edes osaan saisin vastauksen, niin olisin tyytyväinen. Kiitos jo etukäteen! :)

Miksi ei pelkkää vettä kannattaisi nauttia?

itse kyllä huomasin selkeän eron treenitehoissa ja palautumisessa kun lisäsin EAA:ta 10g treenin lomaan ja siihen päälle palkkari vielä,ja kyllä se omaan silmään näyttää lihaskin lisääntyneen vaikka taustaa on 5 vuotta kehonrakennuksessa.toki voi olla että se meni vaan silmiin,mutta ihan ok kuiten.

EDIT: juon kyllä vettäkin treenin lomassa 0.5-0.7l ,muuten kuivuu suu,ei tuo eaa ainakaan ole mikään janojuoma :D

Lol miksei kannata pelkkää vettä nauttia? :D

Ja ehottomasti kannattaa vaihtaa EAA/BCAA:an toi heralitku treenin ajaks, saattaa olla vatsal tukalat paikat ku joutuu sulattelee sitä vaik kinttureeneis. Malto on ihan ok hiilari treenin aikana mut jos vedät vähänki enemmän(yli 100g) sitä ni sekin jää vatsanpohjalle jolloin vois olla hyvä vaihtaa se vitargoon.

En mäkään kyllä ap:n tilanteessa heraa ja maltoa ottaisi treenin aikana. Kannattaa vaikka bcaa:ta ainakin yksi purkki kokeilla, se ei vielä talouttasi kaada. Varsinaisista hyödyistä en tiedä, mutta voihan siitä plasebotehojakin tulla motivaation yms. muodossa. Itsellä menossa eka purkki bcaa:ta, motivaatioo ainakin tuli lisää kun on taas yksi purkki lisää kaapissa. Suorista vaikutuksista en vielä tiedä.

Tilasin Fitnestukulta vähän aikaa sitten BCAA ja sitä olen treenin yhteydessä nauttinut. Olen kyllä pienen vaikutuksen huomannut, energiaa riittää pidempään.

Niin siis tottahan toki sitä tulee vettäkin nautittua treenin aikana. Olikin puhe pelkästä vedestä, eli vain vedestä ilman BCAA:ta, EAA:ta, heraa ja maltoa. Oon nyt nauttinu treenin aikana vettä reilusti ja sitte sheikkeristä juomaa missä on n. 20g heraa ja n. 10g maltoa.

Niin siis tottahan toki sitä tulee vettäkin nautittua treenin aikana. Olikin puhe pelkästä vedestä, eli vain vedestä ilman BCAA:ta, EAA:ta, heraa ja maltoa. Oon nyt nauttinu treenin aikana vettä reilusti ja sitte sheikkeristä juomaa missä on n. 20g heraa ja n. 10g maltoa.

nosta tuo proteiini ainakin 30-40g,en tiedä sun painoa niin vaikempi sanoo.maltoa en ole itse käyttänyt vuosiin ja mitää eroa en ole huomannut sen puuttuessa.

nosta tuo proteiini ainakin 30-40g,en tiedä sun painoa niin vaikempi sanoo.maltoa en ole itse käyttänyt vuosiin ja mitää eroa en ole huomannut sen puuttuessa.

Vedän ennen treeniä 30g heraa, treenin aikana 20g ja treenin jälkeen 30g. Luulis riittävän.

Huomenna ajattelin tilata BCAA:ta tai EAA:ta. Kumpaa suosittelisitte? Jotkut myös kehuvat CLA:ta varsinkin dieetillä käytettäväksi. Mielipiteitä?

Mä käytän ennen treeniä nyt EAA+laturi ja treenin aikana BCAA.. seuraavaksi varmaan hommaan octanen tai selfin amino fusionin intraksi... toi purple wraathi olis kanssa kova ja kehuttu =)

Eikö se nyt ole ihan sama vetäistä perus heraa naamariin treenien ympärillä? Tulee sitä roheiinia samalla sitten muutenkin, siitä kellekkään haittaa liene? Varsinkaan jollekin naruille koulupojille. Ei muuta kuin ruokaa ja perus pieruheraa naamaan, hyvä tulee ja rahaa jää kaljaankin, se on mun mielipide. Jos taas oikeasti huolettaa bcaa+eaa hitaampi imeytyminen perusprotskuista, niin tääkäsee sitä heraa jo ennen treeniäkin alle?

Laitan tähän nyt vielä erään perus halpis heraproteiinin aminohappoprofiilin näytille. Boldattuna siinä sitten kaikki erään bcaa/eaa-valmisteen sisältämät aminohapot, joita kyseisestä tuotteesta saa suositellulla 12g annoksella yhteensä huikeat 7g. ( 7000mg L-Leusiini, L-Valiini, L-Isoleusiini, L-Lysiini, L-Arginiini, L-Histidiini, L-Treoniini, L-Metioniini, L-fenyylialaniini)... Kun niitä heraprodessa taasen on jo 41,6g /100g.. En mä tiä

Aminohappoprofiili (Keskimääräinen sisältö) Per 100 g
L-Leusiini 9,2 g
L-Isoleusiini 4,9 g
L-Valiini 5,0 g
Total BCAA* 19,1 g

Asparagiinihappo 9,3 g
L-Glutamiinihappo 15,0 g
L-Seriini 4,6 g
L-Glysiini 1,6 g
L-Histidiini 1,6 g
L-Arginiini 2,4 g
L-Treoniini 6,3 g
L-Alaniini 4,2 g
L-Proliini 5,0 g
L-Tyrosiini 2,7 g
L-Metioniini 1,6 g
L-Systiini 2,1 g
L-Fenyylialaniini 2,8 g
L-Lysiini 7,8 g
L-Tryptofaani 1,2 g

perus hera vaan voi rasittaa toisten vatsaa.. varsinkin meikäläisellä heran juonti ennen treeniä/treenin aikana saa kuvotuksen aikaan, kun taas bcaa on jotenkin helpompi...

Back
Ylös Bottom