Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta.

Harmi tuo lentopelko, koska lentäminen on oikein jees, ja pidän siitä. Olen viimeiset pari vuotta lentänyt sen 2-8krt/kk, ja en ole vielä kyllästynyt.

Huomaa että lentos taitaa olla lyhyitä? Itellä kun lentäminen koostunu 7 vuoden aikana 90prosenttisesti noista 8-10h lennoista niin ei niistä enää silleen nauti.

En kyllä tosin inhoakaan lentämistä, aika sillee neutraali kokemus sinänsä, mutta kuuluu työnkuvaan reissata. Olis vain kiva lentää nopeampaakin perille.

- - - Updated - - -

Tulihan se perjantai!

Pääs kyllä tulemaan vähän puskista..

Uutta Sonata Arcticaa! Ihan hyvä biisi. :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Siis sitähän mä pelkään, että se tipahtaa sieltä alas tms. Tiedän kyllä todennäköisyyden asialle. Kai siinä on se, että jos mä jään auton alle niin mä saatan selvitä hengissä , jos se lentokone tipahtaa niin ei oo mahdollisuuksia. Siinä olis myös "kivasti" aikaa tajuta asia.
Mua on myös yritetty lohduttaa sillä, että "jos niin käy niin ethän sä sille minkään voi". Se on varmaan just myös yksi lisää paniikkia aiheuttava asia, että ei oo mitään kontrollia tilanteeseen.
Lisäksi on myös se pelko itse, tai siis kun mä tiedän, että vaikka kuinka ahdistaisi ja olisi paniikissa siellä koneessa niin mä en pääse sieltä pois.

Finnairilla ainakin niin hyvät tilastot että on kyllä kohtalon ivaa jos just sun konees sattuis putoamaan ;) Todennäköisemmin jäät elämäsi aikana auton alle monta kertaa verrattuna tuohon lentokoneen tippumiseen. (Joku vois kaivaa sen todennäköisyystilaston näille)

- - - Updated - - -

Huomenta. Tää perjantai tuli töiden puolesta kyllä ihan liian nopeesti! :D

Alkuviikon löysäilyt kostautuu kun tänään pitäis keretä kaikki tekemään valmiiksi? ;) Vähä sama fiilis, onneks ei oo älytön kiire just nyt.

Huomenta vain.

Alkuviikon löysäilyt kostautuu kun tänään pitäis keretä kaikki tekemään valmiiksi? ;) Vähä sama fiilis, onneks ei oo älytön kiire just nyt.

Huomenta vain.

Kostautus ees löysäilyt ja vois jotenki laittaa tän kiireen omaan piikkiin, mutta ku on koko viikon painanu hommia hirveellä höögillä ylitöitä myöten ja siltikää tunnu mikää valmistuvan ni ei ny voi oikee itteensäkkää syyttää. :D Hauskinta tässä projektissa on se, että kahen ihmisen piti hoitaa tää 2.5kk:ssa, mutta nyt mun pitäski selvitä tästä yksin 1.5kk:ssa. :lol2:

Joko saa itkeä?

Lyö pajavasaralla sormeen. Sitte saa NAISitkut päästää.

Kannatti :thumbs:

Ja oli hyvä päivä muutenkin, jaksoin käydä koiran kanssa kympin lenkillä. Tänään tosin on vähän heikomman näköistä keliä.
Kaljapäivä? :kippis1:

Kivasti rauhoitti tätä fiilistä se, että lentoni peruttiin teknisen vian vuoksi.
Sain kyllä buukattua itseni seuraavalle lennolle. Onko siinä tiskillä soveliasta kysyä, että kuinka varmoja ne on tän seuraavan koneen kunnosta?

Kivasti rauhoitti tätä fiilistä se, että lentoni peruttiin teknisen vian vuoksi.
Sain kyllä buukattua itseni seuraavalle lennolle. Onko siinä tiskillä soveliasta kysyä, että kuinka varmoja ne on tän seuraavan koneen kunnosta?

Tuohan vain osoittaa kuinka kontrolli pelaa, lennetään vaan niillä toimivilla koneilla! Tai sitten lentäjällä oli ns. normipäivä.

- - - Updated - - -

Hyvää voitonpäivää kaikille.

Kuin myös itsellesi!

- - - Updated - - -

Ja tästä vielä toiveuusinta:

judis.webp

Onkohan Johnny fyysisesti palaverissa, mutta henkisesti hän on jo viikonlopun panelointihommissa?

- - - Updated - - -

:paneeli:

Wallpaper+Motorcycle+&+Girl+Galleries+-+Amanda+with+our+Yamaha+YZF-R1+project+bike_motorcycle...webp

Voi olla, mutta epäilen että Italiattaren penkki on ollut jäässä, eikä itsevaihdettu starttirele ole toiminutkaan tänään. Nahkahousut hiertää kanjonia ja eilen työajan jälkeen pidetty palaveri on saanut tuon mm. pullottava ojentajaisen retkiluistelijan tarttumaan taskulämpimän raikkaan Koskenkorvapullon sisältöön. Nielemällä. Kotiin tultuaan naapuri on nalkuttanut siinä määrin, että vitutus on ollut luokkaa "ulos-on-päästävä-hinnalla-millä-hyvänsä". Ulos päästyään juopontuuri on iskenyt MASSIIVISELLA kädellä, ja hän on löytänyt maasta sen verran rahaa, että on voinut tuupata Italiattaren temperamentteineen lähimmälle Kiertokapulan toimipisteelle ja kotimatkalla hän on voinut ostaa ihka aidon, luotettavan ja KIREÄN japaniattaren. Ja vielä on silti jäänyt vähän diskorahaa taskunpohjalle.

Näin veikkaisin siis, voin toki olla väärässä, mutta epäilen vahvasti!

Voi olla, mutta epäilen että Italiattaren penkki on ollut jäässä, eikä itsevaihdettu starttirele ole toiminutkaan tänään. Nahkahousut hiertää kanjonia ja eilen työajan jälkeen pidetty palaveri on saanut tuon mm. pullottava ojentajaisen retkiluistelijan tarttumaan taskulämpimän raikkaan Koskenkorvapullon sisältöön. Nielemällä. Kotiin tultuaan naapuri on nalkuttanut siinä määrin, että vitutus on ollut luokkaa "ulos-on-päästävä-hinnalla-millä-hyvänsä". Ulos päästyään juopontuuri on iskenyt MASSIIVISELLA kädellä, ja hän on löytänyt maasta sen verran rahaa, että on voinut tuupata Italiattaren temperamentteineen lähimmälle Kiertokapulan toimipisteelle ja kotimatkalla hän on voinut ostaa ihka aidon, luotettavan ja KIREÄN japaniattaren. Ja vielä on silti jäänyt vähän diskorahaa taskunpohjalle.

Näin veikkaisin siis, voin toki olla väärässä, mutta epäilen vahvasti!

Eli hän siis levittääkin lotationet vastapaneloidussa saunassa aivan jonkun muun seurassa kun kaverin naapurin? Osuiko kuvani paneelista ennustuksen puolelle?

Huhhuh, ompas käänteitä. Tämähän on oikeaa tosielämän kauniita ja rohkeita.

Mä en ole kovin rohkea. Ainakaan mitä tulee NAISiin. Koska eihän mulla juurikaan ole heille mitään asiaa niin mitäs sitä asittomana juttelemaan mennä.

- - - Updated - - -

Kohta pääsee syömään. Nälkä onkin jo 9½ asteilolla 4-10.

Ei jumalauta kun oppisi pitämään turpavärkkinsä kiinni niin pääsisi paljon helpommalla. Nyt pitää sitten etsiä muistikampoja, jotta sukulaiselle saadaan pikkuisen parempi kone. Vois lyödä välit poikki puoliin ihmisistä jotka tuntee niin ei tarvitsisi miettiä mölyämisiään. Saatana.

Weittin foor te winttersun

- - - Updated - - -

On mä tiiä lauloko se Bruce Dick in Son noin, mutta noin ainaski halusin sen kuulla.

Back
Ylös Bottom