Voi yrpäillu minkälainen päivä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minua harmittaa nyt kovasti tämä homma. Kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta.
Olikohan vokotilla tiukka risko-ilta viikonloppuna?
Pitäis alkaa kattelemaan jotain edullista pyörää. Korson asemalla on ollu ihan hienoja, mutta jos jostain kaupastakin sais?
No varmaan jossain torinlaidallakin vois olla, mutta mä pelkään että tulee huutoa jos sieltä hakee.Vois kuvitella, että siellä etelänmaassa käytettynäkin löytyy hyviä. Tori.fi, huuto.net jne.
No varmaan jossain torinlaidallakin vois olla, mutta mä pelkään että tulee huutoa jos sieltä hakee.
Useasti se tekevä osapuoli ei osaa vittu yhtään mitään muuta kuin valittaa ja tehdä päin vittua kaiken. Siihen tarvitaan valvontaa ja ohjeistusta, että nuo tehdään niin monta kertaa kuin tarve vaatii, jotta lopputuote kuitenkin olisi kelvollinen siitä maksaneelle asiakkaalle.
Asia mikä ihmetyttää paneloinnissa on ettei osata paneloida kierrättämällä joka toinen nurkka sisään ja aloittaen ylhäältä alas ja käyttäen nurkkaraossa tulkkina urosponttia. Näin höyry kiertää polttamatta sitä mistä maan talous revitään kuntoon. :thumbs:
On se kuulkaa kuntit niin, että aloitin viikon 9,5h päivällä ihan huvikseen.
Ei paha ollenkaan, vaikka vähänpä tiesin minäkään nukkumaan laittaessa, että perkele tuli 24,0 tunnin maanantai ihan vahingossa.