POWERLIFTING Voimanostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lieska
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Voimanostovideoita – kyykky, penkki ja veto

Meta description: Voimanostovideoita-ketju: kyykky-, penkki- ja vetoklipit, treenipätkät, kisavideot, PR-yritykset ja tekniikka-analyysit.

Onko jo täällä?

In the opening chapter of "Raw & United" Animal athlete Jeremy Hoornstra takes the platform at one of the most stacked powerlifting meets in American history, Raw Unity Meet VII. For Hoornstra, RUM VII is the latest stop on his quest for the all-time world record raw bench press. Hoornstra currently holds the all-time WR in the 242 weight class with a raw 661 lb bench press. In classic Animal style, we get a glimpse into the man beyond the numbers, tracking his early journey to powerlifting history and learning of the prominence family plays in his life. We see what makes powerlifting so unique as a sport and the inherent challenges in it at this elite level.

We're all made of flesh and blood. If someone can do something, there's no reason why Dan "BOSS" Green can't do it either -- just bigger. Yeah, and heavier. That kind of philosophy has brought the World Record holding raw powerlifting to Raw Unity Meet VII in Port St. Lucie, Florida earlier in the year -- to make a mark and shatter records in the 220 lb weight class. You do whatever it takes to compete... Whatever it takes to win.

In totaling 2099 lb raw and without wraps at 220 lb, BOSS not only broke his own record, but the record for the 242 lb weight class as well (Larry Pacifio's 1973 WR)--and the 220 lb WR with wraps held by Andrey Belyaev of Russia, 2010.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Yngvar ja Wildauer. Voi jekku.

kertokaas nyt joku tyhmälle et mitä liittoja suomessa on ja mitkä niiden erot on? IPF ilmeisesti se tarkkailluin ja käytännössä dopingvapaa? Olen myös ymmärtänyt että IPF:ssä kyykkyjen syvyydestä ja penkin merkistä ollaan erittäin tarkkoja... Kaverini nostaa GPA:ssa ja oli vetänyt maven ME:n, mutta onko esim. IPF:ssä silti kovempia vetoja?

Elikkä joo ME-tulos tuli sub-master luokkaan alle 60 kg mavetuloksella 170 kg. Ipf:sä on alle 60kg sarjassa 2 kovempaa mavettajaa tällä hetkellä tuloksella 180 kg

YST: Totte Salmi

Ilman siteitä Reinhoudtin lisäksi 70-luvulla saattaisi esim. John kuc olla ottanut, miehellä kuitenkin MM-kisoissa 70-luvun alussa YT 1062,5kg. Isompaan YT:n MM-tasolla menikin sitten aikaa ja tuotekehittelyä. Polvisiteet olo 70-luvulla jonkin aikaa kielletyt.

1973 oli se vuosi kun siteet oli kielletyt. Sitä ennen niitä sai käyttää sekä kyynärpäissä, että polvissa. Tämän jälkeen ne tuli ainakin polviin takaisin. Rannesiteiden historiasta minulla ei ole tietoa.

Vanhoissa Powerlifting USA lehdissä oli aikoinaan Herb Glossbrennerin nostalgia sarja vanhoista MM-kisoista. Numerossa April/98 on juttu 1972 AAU MM-kisoista. Siinä on pieni kuva kun John Kuc kyykkää sen 905 paunan kyykyn. Olisin taipuvainen sanomaan, että polvisiteet sillä on jaloissa. Siinä on ensin pitkät polvisukat. Sitten reisiä vaaleampi alue, jotka taitaa olla siteet. Vai olenko minä tulossa sokeaksi. Mene ja tiedä, mutta jokainen jolla on tuo kyseinen lehti voi kokeilla onko näkö tarkempi kuin minulla. Mutta sanoisin siis, että siteet on polvissa.

Voin yrittää tutkia josko löytäisin vanhan Muscular Development lehden. Siinä voi olla parempi kuva.

1973 oli se vuosi kun siteet oli kielletyt. Sitä ennen niitä sai käyttää sekä kyynärpäissä, että polvissa. Tämän jälkeen ne tuli ainakin polviin takaisin. Rannesiteiden historiasta minulla ei ole tietoa.

Vanhoissa Powerlifting USA lehdissä oli aikoinaan Herb Glossbrennerin nostalgia sarja vanhoista MM-kisoista. Numerossa April/98 on juttu 1972 AAU MM-kisoista. Siinä on pieni kuva kun John Kuc kyykkää sen 905 paunan kyykyn. Olisin taipuvainen sanomaan, että polvisiteet sillä on jaloissa. Siinä on ensin pitkät polvisukat. Sitten reisiä vaaleampi alue, jotka taitaa olla siteet. Vai olenko minä tulossa sokeaksi. Mene ja tiedä, mutta jokainen jolla on tuo kyseinen lehti voi kokeilla onko näkö tarkempi kuin minulla. Mutta sanoisin siis, että siteet on polvissa.

Voin yrittää tutkia josko löytäisin vanhan Muscular Development lehden. Siinä voi olla parempi kuva.

Täytyy huomenna kahtoo, löytyykö tuo lehti multa.

Kyykyn lämmittelyistä nappasin yhden kasetille. Onko kommenttia syvyydestä tai tekniikasta? Buttwinkkiähän siellä on havaittavissa, kireät ylätakareidet.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom