Kuinka monta maailman valtiota muistat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tunu
  • Aloitettu Aloitettu
Parin tunnin lisäharjoittelulla meni kaikki 196 valtiota 12 minuutissa. Hyödyllinen peli, uutisistakin tarttuu heti paremmin silmiin El Salvadorit ja Nigerit kun osaa laittaa kartalle.

Tästä sit seuraavaa peliä:
The Traveler IQ Challenge®

Ensimmäisellä yrityksellä levelille 10, 419019 pistettä (IQ 115). Turhan pieni kartta, vaikea Helsinkiäkin pinnata paikoilleen. Edellisestä pelistä on huomattavasti hyötyä tässä. :) Eniten tulee miinuksia kun pitää Australiaan täpätä jotain random-cityjä hehtaaripyssyllä ja meneekin väärään laitaan.

153/196, pari unohtunutta lilliputtivaltiota kyllä harmittaa. USA:n osavaltioista säälittävät 34. Tuolla on muuten maailman valtioiden osalta myös pääkaupunkivisa, kannattaa tsekata. Siitä 89/196. En varmaan pääse ollenkaan nyt nukkumaan kun tuli pakkomielle kokeilla suunnilleen kaikki testit kaikilla kielillä. :(

Nojoo niin näytti se testi alkavan heti, mä kattelin sitä karttaa ensin pari minsaa ennenku tajusin että perkele kellohan juoksee koko ajan. 100/196 mutta mun hitaalla kirjotusvauhdilla ja jäätävillä typomäärillä osuutta asiaan. Pari lisäminuuttia niin ~20 lisää olis tullu vielä. Paljon yli 120 en kyllä olis silti muistanut jollei olis ollut aikaa jotain kahta tuntia.

Miten hitossa noita USA osavaltioita voi edes ehtiä kirjottaa minuutissa tohon noi 50. Siinä testissä tajusin alottaa heti ja kirjotin aivan hiki otassa mutta silti ehtisin vain 21 ennenku aika loppui.

Miten hitossa noita USA osavaltioita voi edes ehtiä kirjottaa minuutissa tohon noi 50. Siinä testissä tajusin alottaa heti ja kirjotin aivan hiki otassa mutta silti ehtisin vain 21 ennenku aika loppui.

Itse tein sen version missä aikaa oli muistaakseni 4 min.

Tasan satku ekalla, afrikan kohalla joku blackout ja sain niistä vaan ehkä puolet. Saishan ton pienellä pänttäyksellä menee hyvinki, mut eipä ton idea varmaan se oo.

Back
Ylös Bottom