Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Sori jo näin etukäteen kun kyselen jo moneen kertaan kysyttyjä kysymyksiä.

Mistä ostit ne hyvät polvilämppärit ja mitä ne maksoi?

Sulla on Mike muuttunut toi ulosanti, multa jos kysytään niin parempaan suuntaan kun tuppaat olemaan nykyään vähän suorasanaisempi - se on aina hyvä asia.
Osaatko arvailla johtuisiko tuo nyt naisesta siis pääasiassa vai..? (Tämä nyt on sellainen johon mies paiskaa "no comments" mutta jos sulla jotain tulis mieleen kuiteskin.. ;) ?
Mulla muuttuu käytös AINA jos joudun naisesta eroamaan, mutta kuulemma parempaan suuntaan. Kuulemma oma rauhallisempi itseni noina ajanjaksoina.

Nantes miks seuraat tätä ketjua jos kuvat mikestä aiheuttaa tommoisen reaktion? Jos ei peppu kuvat miellytä nii tarviiko siihen aina kommentoida "ei vittu taas" kommentteja vaan lähtee ystävällisesti pois ketjusta ja pitää asian omana tietonaan.

Onko se hyljeksivä ilmapiiri kaikille vai sinulle? Ihmisestä itsestään on muiden käytös usein kiinni. Siis siellä Kiinassa.
No ei missään muualla vastaavanlaista tule, vaikka ihan samoin sitä toimii joka paikassa. Taksin ovea kun koputtaa Japanissa tai Suomessa tai missä vain, niin kuski avaa oven ja vastaa onko vapaa vai ei. Kiinassa kuski luki lehteä, koputin oveen, katsoi mua ja käänsi katseensa takaisin lehteen. Siellä yksinkertaisesti vain on semmoinen tympee suhtautuminen, kiitosta tai ole hyvää on ihan turha odotella missään.

Tätä samaa käytetään aina manneista. Joo kyllä kaikki ymmärtää että varmaan jossain on joku mukavakin manne, mutta jos 90% manneista tai kiinalaisista ei oo niitä mukavia, niin miksi se pitäisi ottaa yhtälöön mukaan.

Ja joo oon nyt sit rasisti.

Ennakkoluulot ovat syntyneet ihan syystä, vaikkei 100% yksilöistä sopisikaan.

(ps. tämä oli puolustava mielipide lainattua kohtaan)

Onko se hyljeksivä ilmapiiri kaikille vai sinulle? Ihmisestä itsestään on muiden käytös usein kiinni. Siis siellä Kiinassa.

Olen Kiinassa asunut parisen vuotta, ja reissannut maassa ja myös Hong Kongissa käynyt useamman kerran. Pakko sanoa että ei ole pahemmin törkeää käyttäytymistä tullut vastaan. Enkä myöskään ole positiivisempaa ilmapiiriä juurikaan missään kokenut.

Kato poika peiliin, vedit ite porot kolviin kiinalaisten puolesta :D

Mee käymään, lentokentällä saat jo niin lämmintä vastaanottoa, että heikottaa.

.

Viimeksi kun kävin, ei heikottanut lentokentällä.

Oli pitkä jono passintarkastuksessa. Tooooosi pitkä. Ihmettelin, kun meidät viitottiin pois jonosta. Meidät ohjattiin tosi lyhyeen ja nopeaan jonoon. Passitarkastus oli ohi alta aikayksikön.

Syy, miksi me pääsimme pois pitkästä jonosta nopeaan tarkastukseen, oli mukanamme ollut sylilapsi. Sylilapsiperheitä varten oli oma, nopea käsittely. Käytäntö, jonka soisi olevan käytössä muuallakin!

Mut sitten itse maassa moni asia olikin vinksallaan, varsinkin hygienia.

Back
Ylös Bottom