Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mitenkähän sitten suu pannaan jos pesunesteet roiskahtaakin selän sijasta kuvissakin esiintynelle kinkulle ja piparille?

No ei silloin ainakaan suuhun panna.

- - - Updated - - -

Hyi, seksistisyyttä ilmassa.

- - - Updated - - -

Ja ilmeisesti jonkun selällä.

- - - Updated - - -

ja/tai vatsalla.

Hyi mitä juttua.

Olipa kiva herätä omassa sängyssä. Menin lounastreffeille kaverin kanssa viime torstaina ja oli tarkoitus vielä piipahtaa kylässä töiden jälkeen mutta jotenkin päädyin jäämään 5 päiväksi yökylään... Kerran kävin kotona ja lukitsin itseni ulos :jahas: ihme että jaksoi katsoa mua noinkin kauan...

Niinpä Alyssa, itsehän olen ehdotellut siirtymistä kirjallisuusaiheisiin mutta nämä possukatpa vain jauhavat näitä tuhmeliinijuttuja.

- - - Updated - - -

Olenhan melko nuhteeton kunti.

Se on tämä ku ei edes keskiolutta tee mieli. Täytyy vissiin koitta perjantaina väkisin kaataa muutama.

Puhutaanko välillä siitä, mitkä muut paikat pullottavat mm. tänään kyynärpäiden ja ojentajien lisäksi. Kaksijakoisuudesta johtuen itselläni edellisten lisäksi turpeana ovat illanmittaan myös rintalihat sekä myös selkä. Maha on myös aina pumpissa.

Uskoisin että MÖYKKYSELLÄ pullottaa mm. lompsa. SUPERMASSIIVISEN keharin ruumiin lisäksi.

Itselläni ei taida juurikaan mikään paikka tänään pullotella, mutta pukeudun ehtoolla hyvin ihonmyötäisiin kalsareisin. Uimahousuiksikin niitä voi kutsua.

Tosi kiva! Emmä kauaa oo.

E. Tein tänään muuten vappumunan! Se roikkuu nyt tuolla katossa ja vaikka itse sanonkin niin on aika hieno muna!

Back
Ylös Bottom