Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eventalla vaan sumpit on pihissy koko aamun kun on jalkapäivä tiedossa.

Mites JohnyV ja muut yhdistyksen aktiivit, oliskohan pikkuhiljaa aika pitää yhdistyksen virallinen kevätkokous ja saunailta?
Ehdotan ohjelmaksi saunomisen ja raikkaan viinan juomisen lomassa ainakin monologeja aiheesta "Minä ja kiinalaiset konekirjoitustaidot - märkien sytytystulppien syndrooma", lisäksi jokainen osallistuja tulostaa photoshoppaamansa kuvan, jossa itse esiintyy erilaisissa aktiviteeteissa kohdehenkilön kanssa. Lisäpisteitä jaetaan ehkä aidoista kuvista. Riippuen paljastissiprosentista.

Pitääki yrittää. Se on vaan semmonen tärkeä iäkkäämpi NAIShenkilö jonka paperi se on, en tiiä arvostaako pieruvideota? Pitää yrittää puhua sille vaikka jotain meikkijutskia.
Mäkin kävin eilen pöristelemässä, kiihdyin pyörän mukana nollasta sataan ihan muutamassa sekunnissa. BiCylindre starttaa kun akun lataa täyteen. Yön yli kun se seisoo niin ei starttaa enää.

Niin oliko italian stallionin ainoa ongelma se että akku on kaput?

77300d1397574184-sexy-bike-pics-img_5609.webp

Italian stallionin onkelma on juurikin porsinut akku. Tai ainakin niin haluan uskotella itselleni ainakin siihen asti kun olen hommannut uuden ja todennut että ei auta. Eli. Akku on joko sökö tai sitten se purkaa sitä. Veikkaan ensimmäistä tai jälkimmäistä tai molempia tai valmistusmaata Italiaa jossa edes wc-istuinta ei osata tehdä niin että paskantaminen mahdollistuisi.

Sääntömääräinen kevätkokous täytyy pitää vappuun mennessä!

Mulla on tänään vuorossa Method Perkiömäki: Elbow Rape. Kohta mun kyynärpäät on kuin kanuunankuulat ja ryhmäseksi sujuu kuin tanssi.

Uhh, mulla on tänään myös sovellettu Elbow Rape -method tänään. Kohta minunkin KOO-YY-ÄR-PEE-ÄÄ eli kyynärpäät on pulleet ja ryhmätanssi sujuu kuin seksi. Tä.

Mitä lounaaksi? Luulenpa että "liha"pullille pitää mennä. Tai seesam -kanalle. Katsotaan sanoi Putkinen. Älä lähde keittiöstä jos et pääse tien yli. Viinamäen miehiä. Parempi pyy pivossa kuin kymmenen vakan alla.

Pitäskö meidän siellä kevätkokouksessa ihan kuule ottaa pieni ryhmätanssisessio? Muistakaamme että selvää voi pitää ilman viinaakin!
Mulla on eväät mukana, jonkinlaista makaryyniä ja jauhelihaa. Ja pieni kuppi jotakin.

- - - Updated - - -

En, tänään vedetään selälle ja/tai vatsalle.

Minkälainen on selälle ja/tai vatsalle veto?

Kohta mun kyynärpäät on kuin kanuunankuulat ja ryhmäseksi sujuu kuin tanssi.

Minkäkokoset olkapäät pitää olla että pääsee ekan kerran koittamaan? Eiku kyynärpäät.

Jaahas, pojat ja tytöntylleröt. Ja Lillerilallerit.

Tällä hetkellä alan keskittymään takareisikaaribaarin antimiin, ravintopuolella ne ovatkin tänään seuraavanlaiset:

Jauhelihapyöryköitä (L, M)Keitettyjä perunoita (*, G, L, M)
Sinappikastiketta (G, L)Tomaattikastiketta (*, G, L)Metsäsienikastiketta (L)Chilimajoneesia (G, L)
Lohikiusausta (*, G, L)
Pinaattiohukaisia, Puolukkahilloa (G, L, M)
Juusto-yrttikeittoa (*, G, VL)
Broileripanini (L)
Seesaminsiemenillä kuorrutettu broilerinfilee (G, L, M)Cheddarjuustokastiketta (G, L, VS)
Maalaislohkoperunoita (G, L, M)Persilja-porkkanoita (G, L, M)Erikoisannos
Karpalo-puolukkakiisseliä (G, L, M)

Ei siis oikein mitään semmosta merellistä antia, jota voisi nauttia jos asuisi merenrannalla missä on kylmä. Mites tuotanoinniin siellä rannalla kun on kylmä, miten käy sytytystulpille? Laukeaako akku ennenaikaisesti kuten italialaisilla kylmässä ilmanalassa?
Onneksi tarjolla on sentään kotimaisia konekirjoitustaitoja, mutta pitääkö tässä alkaa ajattelemaan itsestään eläimiinsekaantujana? Voi pojat, (ja tytöntylleröt ja lillerilallerit) minä nimittäin pidän kanan rinnoista. Prllprllprll. Ja periaatteessa muistakin tissilihoista. Erityisesti jos niillä mainostetaan Lonsdalen nyrkkeilyhanskoja. Tekis ihan yhtäkkiä melkein mieli vetää käteen. Ne hanskat.

Kauhia ressi puskee kun on tuossa tuota hommaa kertynyt mutta en silti tee niitä. Teen vaan sieltä täältä semmosia mukavempia juttuja. Söiskö jäätelön?

- - - Updated - - -

Vellibyxorna on kohta tosiasia

TApahtuispa jotakin mullistavaa, esim valtava elektromagneettinen pulssi tuhoaisi kaikki sähkölaitteet ja tekemättömät työt pyyhkiytyisivät pois. Ainoastaan italialialainen bicylindre olisi kyllin eriytynyttöä teknologiaa ja sitä kautta resistentti sille pulssille.

- - - Updated - - -

No se on semmonen kun aktin jälkeen ruiskutellaan spermat toisen selälle ja/tai vatsalle. Ns. keskeytetty yhdyntä.

Seksisisti!

- - - Updated - - -

Seksisisisti sihisi hississä!

Back
Ylös Bottom