Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

APUA mun toimistossa oli äsken NAISihminen! Se hymyili ja oli muutenkin ystävällinen, mitä helvettiä!!??

- - - Updated - - -

Ihan varmaan on kuullut jostain että mulla on italialainen 1000cc bicylindre

Oletko miettinyt tilannetta, kun ne sylinterisi ovat työpaikan parkkipaikalla? Pörrääköhän naisia ympärillä?

- - - Updated - - -

Mä en ole noin kahdeksaan vuoteen ollu sylintereineni töissä. Miehiä vaan pörrää ympärillä niin säilytän tyttöystävääni mieluummin kotona lukitussa tilassa.

Joo se on kyllä kiehtovaa kun vehkeet ei pelaa ja terve mies ei erektiota kaipaa. Pitää vuokrata pakettiauto jos sitä ei saa jatkossakaan käyntiin, puotan sen kesäksi tuohon parkkipaikalle. Siinä voi syödä kahvipaussilla vaikka jäätelön siihen nojaillen. Paitsi pitää nojata varovasti, italialaisen suunnittelijan näkemys seisontatuesta on sen verran lapsellinen että jos sitä hipaseekaan niin se kaatuu ja puolikate menee paskaksi ja tankki naarmuuntuu ja kylläpäs taas vituttaa.

Ja jäätelön töttörö tippuu kestopäällysteelle!

Pääsisäänkäynnin lukkorunko vaihdettu, nyt täältä pääsee taas ulos.
Yllättäen Abloy LC100, katkeaa/kuoleentuu rungon sisältä yksi pieni jousi ja sen jälkeen olet vankina omassa kodissasi, tyyppivika.

Mutta kyyyyllä se on lähdettävä viemään v-twin tien päälle, varjossa +14 eli ihan ei vielä viitsi farkuilla ja nahkatakilla suhata.

Kyllä se italian poika on aika keikari tuommosissa suunnitteluhommissa. Sexyä olla pitää mutta sitten kun pitäisi toimia ja olla käytännöllistä niin tsot tsot tsot.

- - - Updated - - -

paska jää pyttyyn kun vetäsee

- - - Updated - - -

eikö ne jumalauta käy kertaakaan kokeeksi paskalla ennenkuin alkavat valmistaa ja myydä niitä pyttyjä!!??

- - - Updated - - -

siikkerikin tuossa lesoilee.. mun ranskalaisen taikamaton perässä tuli tänään KTM takapyörällä kun ajelin evästämään

Mulla on himoa vain nukkumista kohtaan. Ei seittemän aamut ole minun ruumiinrakenteen omaavaa työmiestä varten!

- - - Updated - - -

Meinaan kuntit käydä tänään juoksemassa. Mitä luulette kohtaanko useita trikoohousuisia naisia samoissa puuhissa? Minä veikkaan etten kohtaa ensimmäistäkään.

Mä luulen kanssa että niillä naisilla on ennemminkin semmonen Marilyn -henkinen juoksuhame päällä, pysyy konehuone viileempänä. Lisäksi ei tuu niitä kosteusvaurioita, kun ne kohtaa sut matkallaan!

Minä käyn tänään salilla, selkäpäivä. Jotenkin kamala lomakrapula, todella väkinäinen päivä ollut. Pitää varmaan mennä kotiin ja tehdä jotakin esim järjestellä. Huomiseen!

Näkisinpä kotimatkalla trikooasuisen rullaluistelijaNAISEN.

- - - Updated - - -

Ei muutako kekkilää penkkiin!

- - - Updated - - -

Kyllä semmonen puutarhanpito homma on sitten mukavata. Sitä voi sitten myöhemmin kesällä maistella oman maan antimia, esim tomaatteja omakustannehintaan 740 euroa kilo.

- - - Updated - - -

Mä käynkin hakemassa sen väärän akun ja tyrin sen jotenkin niin että en saa edes vaihdettua vaan pitää ostaa huomenna toinen.

Minä en lähde vielä. On vielä 8minuuttia tehokasta.

Täällä on palattu takaisin normaaliin päiväjärjestykseen. Oikein hienoa etten minä kerkeä täällä palkattomilta töiltäni notkumaan. No ei se mitään. Päivät onneksi täyttyvät käsitöistä. Jos vokot juoksisi trikoissaan ohitseni niin voisin ehkä vilkuilla salaa hänen pakaroitaan. Mutta onneksi niin salaa ettei vokot huomaa mitään. Mitähän sitä söisi? Jälkkäriksi ehkä jätskiä. Ehkä. No ei kun joo. Ei mun millään laihiksella kannata olla, menee hyvä rasvakerros ihan hukkaan.

En laita trikoita vaan ns.tuulihousut. Adidakset tietysti!

Ajelin hetken mopoauton perässä, näytti kulkevan Duken mittarin mukaan 75.
Heräsi epäilys että onkohan siellä nyt vähän viilattu kaasuttimen kurkkua.

Ajelin hetken mopoauton perässä, näytti kulkevan Duken mittarin mukaan 75.
Heräsi epäilys että onkohan siellä nyt vähän viilattu kaasuttimen kurkkua.

Tiättekö mikä oli mun ensimmäinen, suorastaan liikuttava yritys virittää mopoa?
Kuulin isommilta pojilta, että jos viilaa pyttyä tulee lisätehoja. Noh, samana iltana raspi kouraan ja Monkeyn magnetonkopasta tavaraa pois. Ei kulkenu yhtään kovempaa.

Back
Ylös Bottom