Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kuinka usein?
Neljä kertaa/vrk?

Kaks kertaa/vrk ja hammaslääkäri on kerran vuodessa.
Kaks kertaa/vrk ja tarkastus kahden vuoden välein. Daaaaaa. Niin sanoo lääkärikin.
Kävin just ite vissiin parin vuoden tauon jälkeen. Yks pikku reikä oli. Ei oo tarvetta mennä ainakaan pariin vuoteen uudestaan.

Ku pelkää riittävästi pitää käydä joka vuosi ettei kerkee tula mitään kaameaa operaatiota. Kuten esim juurihoito.

En tiiä. Onneks mulle on tehty aina vain pintaremonttia. Perustuksiin ei ole tarvinnu koskaan kajota.

Sama vika. Mulla ei ole etes yhtäkään paikkaa suussa. Pelkkää luomuluuta ja ehtaa kiillettä koko setti.

- - - Updated - - -

Leekot on kunnossa eikä suu näytä pienoiskoossa olevalta majavan padolta.

Minua on porattu mm. suuhun. Ei ollut kivaa se. Lisäksi joitain hampaita olen luovuttanut juurihoitoa varten, mutta niitä ei oo koskaan asennettu takasin. Jotain se lääkäri mumisi että niissä hampaissa oli kaikki viisaus mitä mun päähäni on tarttunu. Jotenkin on ollu kevyt olo sen operaation jälkeen.

Pitäsköhän sitä osallistua ihan missikisoihin kun on niin mahottoman hyvät hampaat

- - - Updated - - -

Jos mä olisin hammaslääkäri niin en pystyis hoitamaan Ultimeetsiaa kun poraisin vahingossa esim itseäni naamaan hermostuksissani.

Kannattaa nostaa haloo niistä hampaista jos ei asennettu ollenkaan takaisin!

- - - Updated - - -

vittumaista kun porataan mm suuhun

- - - Updated - - -

minua ei ole porattu suuhun mutta on mm kustu silmään

- - - Updated - - -

futersmukseri on syönyt liikaa viinikumeja, hampaat ei tykkää siitä hommasta

Hammaslääkärina pääsis kyllä poraan kaikkia punttimimmejä mm. suuhun. Mä asentaisin sinne vastaanotolleni kyllä piilokameroita ja laittaisin nettiin videoita siitä kun mun instrumentti olis näiden asiakkaiden suissa. Ns. FakeDentist -sarjaa, jos arvaatte... Sielä olis jonossa Santset ja eventat ja ultimeetsiat ja kaikki muutkin, mutta hampaita ei sais käyttää, siitä en erityisemmin pidä.

edit. Kato motonetin netistä. Omaan ostin sieltä tarvikeakun ja hyvin on pelittäny, joku Euroglobe taisi olla.

Mä kerron mun akunostovaihtoehdot:

a) ostan erittäin halvalla aivan umpipaskan tarviketaivaan akun ja kun se ei toimi niin sen jälkeen ostan kunnollisen akun
b) ostan suoraan kunnollisen akun

Kumpaako vaihtoehtoa suosittelette?

Noni, eventahan on jo kokenu tämmösen suuhunporaus-penetraation, pitihän se arvata!

- - - Updated - - -

Yleensä bee-rappuun painaisin, mutta nyt suosittelen aata.

- - - Updated - - -

Mitäköhän Kairalla on päällä...?

Minä ostin viime kevään aa vaihtoehdon, noin 30e. Hyvin tarttas tänäkin keväänä lataamatta.

Mä tahdon ulos lämpimään ja aurinkoiseen ilmaan! Joudun täältä ikkunan sisäpuolelta vaan ihailemaan... :( Alkaispa jo kesäloma!

Back
Ylös Bottom