Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voiko loman jälkeen tehdä vielä yhden päivän puolivaloilla ja siirtää rektumin nypytystä keskiviikolle?

- - - Updated - - -

Ja santsille vielä yhdistyksen puolesta: Prrllprllrllpprlllrplrrlll!!!

Loman jälkeisen päivän voi ihan hyvin vetää ilman valoja, varsinkin, jos akku on ns. lauennut. Eikä tässä siitä laukeamisesta ollut kysymys. Paitsi Johnyn kohdalla kun se matki sitä moottorilla varustetun pyörän ääntä malliin "prllprllprllprllllll....". Ja yks juttu vielä: tissit.

Huomenna ohjelmassa vuotuinen hammaslääkärikäynti. Ajattelin kirkua jo odotushuoneessa.
Pesisit hampaitas vähän useammin niin ei tarvisi joka vuosi käydä...

Tekisi mieli lättyjä aamupalaksi, mutta ei oo munia, niin ei onneksi tarvi jaksaa tehä. Lämmintä ruisleipää ja kahavia. Jos jaksais niitä tehä...

Täältäkin erittäin arveluttava muka vilpitön hali jossa kädet on liian alhaalla mutta ei niin alhaalla että kohde kehtaisi siihen puuttua. plus liian pitkäkestoinen.

Äh harmittaa kyllä kun meni nahkahousujen pukeminen ja pyöränpäällenousemispieraisu ihan hukkaan kun paska akku ei jaksanut pyörittää ISOA v-twiniä.

Mä oon muuten huomannut että tuo futermukerin avatar on ihan kuin Mona-Lisa, sen katse seuraa katsojaa. Ja sitten se liikkuu ja puhuu ja on muutenkin eloisa. Se voi johtua kyllä loman aikaisesta alkoholin käytöstä ja nopeasta lopetuksesta.

- - - Updated - - -

Tai liiasta punttisalista.

Jos vilpittömästi onnittelee niin saa vähän puristaakin. Joka pojan etikettioppaassa lukee niin.

Jos on puhtain mielin niin voi hyvin puristaa vähän pyllystä. Ja sihteeriä voi vaikka olisi tuhmuuksiakin mielessä, ne saa siitä palkkaa.

- - - Updated - - -

Samoin kuin lentoemot.

- - - Updated - - -

Tekis mieli joskus koittaa sitä runkkaamista, mutta en ole vielä valmis.

Se (runkkaus) on kyllä varmaan jotain erikoista ja harvinaista toimintaa, ennen tätä päivää olen siitä kuullut puhuttavan kahtesti. Kerran televisiossa ja kerran olin erään herrasmiehen matkassa herrasmiesklubilla, jonka yksityishuoneessa hän kuulemma sai tätä runkkaamista henkilökunnalta. Itse yritin tilata pekonimunakasta mutta ei kuulemma ollut niilläkään munia.

Maanantaitiistai ja penapäivä. Eihän tässä ole enää mitään järkeä, vaikeaa tämä punttijorman elämä.

Se (runkkaus) on kyllä varmaan jotain erikoista ja harvinaista toimintaa, ennen tätä päivää olen siitä kuullut puhuttavan kahtesti. Kerran televisiossa ja kerran olin erään herrasmiehen matkassa herrasmiesklubilla, jonka yksityishuoneessa hän kuulemma sai tätä runkkaamista henkilökunnalta. Itse yritin tilata pekonimunakasta mutta ei kuulemma ollut niilläkään munia.

Ihan tulee mieleen ravintolailta jolloin yritin tilata koskenkorvaa munavoilla. Henkilökunta ei suostunut sitä tekemään. Tuosta runkkaamisesta en tiedä oikeastaan mitään mutta muistan kun pikkupoikana meitä varoiteltiin semmosesta aikamiehestä joka oli jotenkin vähän yksinkertainen ja tykkäsi kamalasti tuosta runkkaamisesta. Jotain häiritsevää siinä kaikessa oli.

Back
Ylös Bottom