Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei vieläkään valoa tunnelin päässä, kurkku ärtyneenä edelleen, räkää puskee niin, että nenä muurautuu umpeen, ei pysty hengittämään ja ääntäkään ei tule, vaan on puhuttava kuiskaten. :D

Ootkuitenki ollu ilman housuja kapungilla!

Mihis kuntit Retina mc tänään pöräyttää?

Eilen tuli kausi avattua ja ei kestäny ku sen verran että sai pyörän parkkiin ja autolla liikenteesee nii poliisit pysäyttää. "Jokos Moelane on avannut ajokauden? -En minä vielä ku vakuutuksetki alkaa vasta vappuna. - Aika jännä ku ollaan saatu ilmoituksia että samanlaine pyörä kuin sinulla on keulinu ja kiihdytelly päivällä tällä kylällä. - Joo en ollu minä :D" Perhana ku on nii pieni kylä että kellää muulla ei ole samallaista ninjaa.

Ei hitto kuntit, mc kuva jostain päin.

Retina mc, Vesa, Yours Vesa.

image.webp

Onpas ollut pitkät vapaat, mahtavaa! En ole tehnyt yhtään mitään, pelkästään loikoillut ja valvonut ja nukkunut miten sattuu. Harmi, että huomenna koittaa taas arki, onneksi tosin vain neljän päivän viikko. Ja sitä seuraavakin on neljän päivän viikko!

Kovaa elämää. ^

Mä lataan vähän akkuja. Sitten kun se on tehty niin ajattelin rentoutua. Keijo Pekonit suuhun eli niinsanottu karponaara iltapalaksi. Pullottaa kaikki paikat.

- - - Updated - - -

Meinaako kuntit siivota tänään?

Back
Ylös Bottom