Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Meikällä olisi ekasta tuotantokaudesta katsomatta 2 jaksoa, mutta True Detective jäi nyt vähän jalkoihin kun House of Cards tempaisi mukaansa.

Wittu, olis hieno keli lähtee taas prätkällä liikenteeseen, sellaisia turhanpäiväisiä kohteitakin olis joihin ajaa, mut sitä varten pitäis käydä vetämässä taas tankki täyteen tai muuten joutuis ihan nurkka-ajoa suorittamaan.
Edit: Pikaisen nettipankkivierailun jälkeen tuli todettua että tilillä on just eikä melkeen täyden tankin verran rahaa, eikun ajamaan siis!

Muina miehinä ulosteellä rantaruotsalaisittain.

image.webp

- - - Updated - - -

Valokuvasin myös kerhokuvan matkan varresta.

Retina mc, lakeus

image.webp

Olipa tyhjää salilla, vain pari voimanostajaa meikäläisen lisäksi. Nyt pääsiäissafkat naamariin ja loppupäivä lepoa.

Boulderkeskuksessa oli juuri sopivasti, eli ei tarvinnut odottaa reiteille pääsyä, muttei tarvinnut yksinkään olla. Ilmeisesti jengi tosiaan on viettämässä pääsiäistä muissa merkeissä kuin treenaamisen.

Mä voisin ajella mutkaista tietä vaikka vaasaan ja tarkistaa tilanne onko sielä infrastruktuuri jo kokenut harppauksen sitten viimenäkemän. Nauttiihan vaasa nykyään MÖYKKYSEN SUPERMASSIIVISISTA VEROMARKOISTA!

Kyrönjoen mutkaisempi puoli onki suosikkipätkä. Toki 45-asteisella haaramoottorilla.

Jumatsuikka tätä ojentajien pullotusta! Ajelin mm Kärkistensalmen siltaa pitkin Päijänteen yli. Poikkesin myös katsomaan NAISTEN hevoskilpailuja! Olin kyllä kovasti kateellinen monelle satulalle. En kaikille.

- - - Updated - - -

Pitääkin leikkiä illalla lännensatulaleikkiä. Siinä vedetään valjasrasva pintaan nuppia unohtamatta!

- - - Updated - - -

Hmmm pikkuhiljaa alkaa taas uroshormoonit toimia seksistisen ulkomaanloman jälkeen.

Boulderkeskuksessa oli juuri sopivasti, eli ei tarvinnut odottaa reiteille pääsyä, muttei tarvinnut yksinkään olla. Ilmeisesti jengi tosiaan on viettämässä pääsiäistä muissa merkeissä kuin treenaamisen.

Mä kävin kokeilemassa tuota tossa taannoin. Enkä ymmärrä miten jotkut pystyvät niitä vaikeimpia edes kiipeämään kun ne helpoimmatkin oli aivan annelista. Ilmeisesti pitäisi olla joku apinan heimosukulainen, että pärjää tossa lajissa.

Mä kävin kokeilemassa tuota tossa taannoin. Enkä ymmärrä miten jotkut pystyvät niitä vaikeimpia edes kiipeämään kun ne helpoimmatkin oli aivan annelista. Ilmeisesti pitäisi olla joku apinan heimosukulainen, että pärjää tossa lajissa.

Yritätkö kauniisti vihjata, että minä en ole vielä laskeutunut puusta? :lol2: Tänään juuri menin taas uuden reitin, joka on minun normaalia taitotasoa vaativampi.

:dance:

Back
Ylös Bottom