Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

On taas ollut yhtä juhlaa tämä elo pari päivää. Eilen aamulla heräsin 05.30, vajaat 200 kilsaa autolla ja päiväksi seminaariin. Pidin siellä esitelmän ja seminaarin jälkeen hyppäsin taas autoon. Tällä kertaa etapin pituus oli 500 km ja kyydissä oli bonuksena ylisosiaalinen svenssoni. Neljän ensimmäisen autoilutunnin jälkeen alkoi olla jatkuviin kysymyksiin vastaaminen jo kohtuu väkinäistä. Onneksi perillä pääsin hotellihuoneeseen, treenaamaan seuraavaa esitelmää. Kello oli tässä vaiheessa kymmenen tienoilla illalla.
Tänään oli sitten uusi päivä ja uusi seminaari esitelmineen. Seminaarin jälkeen alkoi sitten klo 18.00 alkoi seminaari-illallinen. Pöytäseuraksi sattui henkilöitä, jotka keskustelevat varmaan vieläkin kasvissyönnistä ja sopivimmasta lapsimäärästä vähintäänkin riittävällä innokkuudella...

Söin, vedin pullon valkkaria ja lähin meneen.

Missä mun palautukset?

Edellisen vuoden mätkytetty tonni kaipaa balansointia..

Tarvii muistaa printtaa lentoliput.. Onko vielä jotain millä kettuilla?

Pitääpä muistaa muuten tehdä lipunkirjoitus tänään.. Saattaa se tietenki matkatoimiston tätikin vielä muistuttaa mua.

Kyseessä ei tosin ole loma, mutta yli 20 lämpötilat kuitenkin ensi viikolle luvassa.

- - - Updated - - -

Ja kyllä tuohon SaiPan taisteluunkin pitää olla tyytyväinen, mahtavia äijiä.

Mutta enkös minä sanonut että se Saipan meno loppuu :rolleyes: Huikee ratkaisumaali :)

hiton epäreilua että naiset on kauniita ja miehet vaan komeita.

hiton epäreilua että naiset on kauniita ja miehet vaan komeita.

Mutta se on mummielestä reilua, että ruma mies ei ole ollenkaa niin paha ku ruma nainen.

Olipa rumasti sanottu.

Back
Ylös Bottom