Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mun tekis mieli krillata. Se on yks mun lempiasioista maailmassa.

- - - Updated - - -

Joku oikein hyvä liha, fetasalaatti, vaikka tsatsiki ja uutta pottua. Siinä on muuten eväs kohdallaan.

- - - Updated - - -

Ommuute rauhallista. Kytee varmaan jotenkin. Kohta käy jotain yllättävää.

Majoneesista puhuttiin. Sopiiko sämpylään laittaa majoneesia? Tekispä mieli kunnon paahtopaistisämpylää runsaalla paistilla.

Mikä on muuten yleinen mielipide, tuleeko majo sisälle vai päälle/reunoille?

Majoneesista puhuttiin. Sopiiko sämpylään laittaa majoneesia? Tekispä mieli kunnon paahtopaistisämpylää runsaalla paistilla.

Mikä on muuten yleinen mielipide, tuleeko majo sisälle vai päälle/reunoille?

Siis meinaatko että onnistuisit kuorruttamaan sämpylän majoneesia kuten jonkin leivoksen?

Yleisesti ottaen majoneesia sopii kyllä laittaa melkein mihin tahansa suolaiseen ruokaan. Etenkin ranskalaisiin.

Kylläpäs tulikin väärintulostettua ja reilusti. Mukavaa tulostaa sadoittain sivuja joilla ei tee mitään. Johtuu varmaan ultimeetsian läsnäolosta, mulle tulee aina tosi horkkanen olo kun se on palstalla. Semmonen epävarma ja poikamainen. Jos olis porakone kädessä niin ei tietäs miten päin sitä pidetään.

Kylläpäs tulikin väärintulostettua ja reilusti. Mukavaa tulostaa sadoittain sivuja joilla ei tee mitään. Johtuu varmaan ultimeetsian läsnäolosta, mulle tulee aina tosi horkkanen olo kun se on palstalla. Semmonen epävarma ja poikamainen. Jos olis porakone kädessä niin ei tietäs miten päin sitä pidetään.

Ja semmonen että jos jotain kysytään niin vastaus olisi typerä ja ääni falsetissa.

Johtuu varmaan tuosta seksivauverhosta mikä on silmiensä edessä, eli ns. majoneesiträppi. Mulla on kans semmonen olo, että jos luistelis pöydällä niin vois varmaan lentää. Ja sit kävellä päin pilaria. Vahingossa.

Arvasittekos kuntit että syön tänään aamiaisen ulkona? Meinasn tästä kohta kun jaksan nousta sängyn päältä lähteä lounasravintolaan hernekeitolle.

Back
Ylös Bottom