Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

OIJOIJOIJOIJOI!

Olipa herkkusämpylä! Voi Jeesus sentään jumalauta että tekis mieli painaa nokka tuoreeseen täytteeseen! Voi jeesus ristus

- - - Updated - - -

uuuhhh

- - - Updated - - -

Niillä nakkereillakin seisoo ulkomailla.

Mun käsiä pistelee. Jääkaapin oven väliin tais jäädä kaikki ulkonevat ruumiinosat.

edit. Musta tuntuu, että mä joudun seisomaan lopun päivää tässä pöydän vieressä. Miksi AaTeeKoo-pöydät on näin matalia, ettei MEISSELIN kokoisen Subwayn kokoinen meisseli mahdu pöydän alle jää_kaappi_reissun jäljiltä? Mikä siinä on, tä?

Automaattiset tietojenkäsittelypöydät on suunniteltu jo sinä aikana kun tärkein anti kuvaputkelta ei ollut seksuaali. Mun kieli turpos ja silmät pyörii päässä kuin hetelmäpelin rullat.

- - - Updated - - -

Ja semmosta outoa tiedottomuutta. Ihan kuin sillä yhellä kaverilla armeijassa, ensin se sano että oikee ja vasen meni sekasin, sitten se yritti syödä koko ison saavin hernekeittoa yksin ja sitten se vietiinkin lava-autolla nukkumaan.

- - - Updated - - -

Sielä se kökötti lavalla ku ajokoira. Sateessa. Ja nuoli munaansa.

- - - Updated - - -

Äh pakko tunnustaa että ei se nuollut munaansa mutta muilta osin tarina on ihan tosi. Tuli vähän liioteltua että juttu olis hauskempi.

Kuulemma istumiseen voi kuolla. Toisinaan se tulee mieleen kun on koko päivän istunut koneella.

Olisi työpaikalla moottoroitu pöytä, mutta enhän minä jaksa seisoakkaan.

Äh pakko tunnustaa että ei se nuollut munaansa mutta muilta osin tarina on ihan tosi. Tuli vähän liioteltua että juttu olis hauskempi.
Törkeetä, inttijuttuja ei koskaan ennen ole liioiteltu. Ei edes loppusodassa kun tehtiin sissiretki venäjän puolelle ja vietiin pari T-90 vaunua. Hiihtäen.

Mitä kuntit, neuvoja! Videopaltsu 15-17. Ylitöitä ei saa tehä ja työaika loppuis 15.44. Mitä mä teen?

Teet sen ylimenevän osan hyväntekeväisyyttä tietenkin. Minäkin lahjoitan työnantajalleni joka päivä jotain korvaamatonta: nimittäin korvaamatonta kosketteluaikaa.

Seiskapuokki moottoroitu pöytä nollasta kahvitauolle 2,7 sekuntia. Ja työt kätevästi mukana.

Sierra kolmosen kautta nelosen puhaltimella jättää sen.

Kuulemma istumiseen voi kuolla. Toisinaan se tulee mieleen kun on koko päivän istunut koneella.

Olisi työpaikalla moottoroitu pöytä, mutta enhän minä jaksa seisoakkaan.

No ei kai sitä jaksa tänään seistä kun eilen on oltu toisilla treffeillä oikean tytön kanssa. Ja siitä myöhemmin vielä hiukan flesu-timea.

Jummi jammi vai oikean tyttöihmisen kanssa? Nyt työnantajalta vinkumaan Salli satulatuolia kun on vauhtiin päästy. Se olis insinöörille hyvä juttu, Salli satulatuoli, moottoroitu pöytä, asiallisuushousujen vyöllä kämmenpuhelinkotelo ja toinen aurinkolaseille. Ja sävy sävyyn hanskat ja kaulaliina tottakai.

Mun kieli turpos ja silmät pyörii päässä kuin hetelmäpelin rullat.

Itseni reaktio viimeaikaiseen jääkaappikuvaan oli semmonen tiäkkö kun vastarannan räkäkiisken nostaa jäälle sieltä pilkkimisreiästä, ja sit se siinä surkeena yrittää henkitellä ilmaa kitusillaan. Eli kituu. Semmosena, happivajarit tuli ja verenkiertoöverit kudoksiin.

- - - Updated - - -

Ehdotan, että naiset postaisivat nyt heti paljastelukuvia itsestään tähän ketjuun. Sieltä vaan rohkeesti, ei tässä verenkierrottomuudessa mitään töitäkään pysty etes väisteleen tehokkaasti.

No pienen harkinnan jälkeen futermukserin ehdotuksessa on kyllä ideaa, että eipä kai tässä muuta kun naiset vaan rohkeasti kuvia postaamaan.

- - - Updated - - -

En oo koko päivänä tsiikannu nettimotoa, olenkohan mä ihan kunnossa?

No niinpäs onkin ja oikein häijyllä korolla! Sitten sitä on sopivasti kun silmät on teelautasen kokoiset aamuyöllä klo 3.00 (kesäaika huomioitu). Mutta nyt siirryn kohteeseen ja tulen takaisin vasta huomenna, pitääkin juonia koko ilta sitä rofiilikuvaa. Joku pelottava mutta kiihottava. Ja upea. Joku hienompi kuin Hämeenlinnan seksipantterilla (tiikerillä).

Mietin vaan että onkohan nuo lujuuslaskelmat tehty ihan virka-ajalla.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Nostin kuntit äsken 600 kg useita kertoja penkistä. 700ki yritin mutta ei oo voimia siihen. Jos tekisin penkkiä useammin ku kerran kuussa uskoisin kykeneväni 800 kilon suoritukseen.

Back
Ylös Bottom