Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Elsu olis halunnu nähdä pienen vemputuksen, mut eih. Pulsu päätti pissiä.

Porin isomäen lenkkiradalla pusikossa kauniina kesäpäivänä näkee takuulla vemputuksen.

huament.

a) ketä ny ei olis kussu mettäs
b) jee perjantai
c) 8h silti
d) mättöpäivä, eilä ei ollu (turkin poja paari oli kiine)
e) ei ollu juur mittä syämist kaapis=> ensmätteks kaffet ja sämpylä
f) mää lopeta jo vaik täsä kirjotuskonees ois enämpiki kirjaimi

oi lupaatko?

Noin kesäloman puitteissa lupaan, ei oo vielä lyöty lukkoon.

- - - Updated - - -

Tää vemputtaja on muuten hieno mies :D Tutut kerran ilmoitti poliisille ja joutuivat todistaan sitä vastaan. Kytät sanoi, että sama juttu joka kesä. Ollu viimeset kymmenkuntavuotta. Antaisivat miehen nyt vemputella. Kaikkihan sitä itsetyydyttelee???

- - - Updated - - -

En siis ole minä..... Paitsi jos elsu tulee kireissä kameli-fitnesspöksyissä ja pienessä topissa lenkille. Sillai hikisenä.

Jumalauta, pori taitaa olla suomen vapaamielisin paikka jos kundi 10v. käyny joka päivä hakkaamassa tattia samassa puskassa. :hyvä:

Nooo, joka päivä, samassa ja 10v on vahvoja sanoja:D mut sanotaanko niin, että monena kesänä jääny kiinni. Minkäs siinä teet jos vempututtaa. Siitä saa pienen sakon jos jää kii. No big deal.

- - - Updated - - -

Onko Johnny, Kontsaales ja Futtermukkser jo seuraavan ketjun jäseniä?

http://www.pakkotoisto.com/yleinen-keskustelu/50739-piirtaminen/

Kävin katseleen, ehkä kannatan omaa ketjua meidän tyylisuunnalle. Mitenkään vähättelemättä, päinvastoin.

- - - Updated - - -

Seksisti!

Joo, mutta tiedostamatta ja tahtomatta! Syyttävän sormen osoittaisin elsun, p-e:n ja jääkaappiketjun suuntaan.

..

Itseasiassa tästä vois vaatia jopa korvauksia. Tai korvaavaa hoitoa edes.

JohnyV:n poissaoloon on kaksi vaihtoehtoa, joista ensimmäistä pidän hyvin epätodennäköisenä:

1) Eilinen lenkki koitui kohtaloksi liukastumisen muodossa, walkmaneissa soi MC Hammer - Can't Touch This

2) Hän kävikin Tampereella Ensimmäisen Naisen luona huoltokeikalla, josta palautuminen on käynnissä. Lipastossa on Osmo Coloria riittävästi, walkmaneissa soi MC Hammertime - You Can Touch Them

paint-piirroksille ehdottomasti oma ketju. Muistaako joku erään Bloodin piirroksia? Voi luoja :D

Neitsyt mies! googlatkaa!

Tarkoitatko?

ennatys.webp

Huomenta!

Täytyy pyytää luottamusmies paikalle: mä oon joutunut jo monena päivänä paiskimaan hommia. Koko aamupäivä meni taas kenttähommissa ja kenkään tarttui savea, kova elämä!
Nyt täytyy puraista kananrintapala ja pätkä tapolaa.

- - - Updated - - -

Mutta siivosin kyllä eilen ja lipasto kiiltää!

Onko Jouhnny hylänyt retinapoikamiehen elämäntavan?

Ook. Eli siivoilet vaan muutenvaan. "kaljallakäyntien välissä"

Meinaakos kuntit viikonloppuna yhtän kaljoitella. Henkilökohtainen minä meinaa.

Back
Ylös Bottom