On kyllä ihan sikki nosto... Mitä nää oikeen Freddi oot tehny, että erityisesti viimekisojesi jälkeen on tullut iso hyppäys treenituloksissa? Tietysti tässä olis helppo syytellä roinasta, mutta mua ei huvita tehä niin.
onko tullut hyppäys rawnostoissa? Ei ole. Tasaisesti rawtulos on nuossut viime 3 vuoden aikana kun olen aloittannut systemaatinen ja suuniteltu reenaminen. Myös kehopaino nuosee koko ajan. Ja ymmäränkö minä oikein että tarkoitat että Tervon kisan jälkeen eli 9.2 on tapahtunnut jotain erikoista?
onko tullut hyppäys rawnostoissa? Ei ole. Tasaisesti rawtulos on nuossut viime 3 vuoden aikana kun olen aloittannut systemaatinen ja suuniteltu reenaminen. Myös kehopaino nuosee koko ajan. Ja ymmäränkö minä oikein että tarkoitat että Tervon kisan jälkeen eli 9.2 on tapahtunnut jotain erikoista?
Koitin vähän katella kanavaasi, että missä kohtaa itselle tuli sillon joskus watöfak-fiilis :D En löytänyt. Sellanen muistikuva vaan oli, että jonkun tämän vuoden puolella paitakisojen jälkeen tuli sikkejä raakanostoja... Ilmeisesti omaa luulotautisuutta koko homma. Enivei, ihan sama. Perkeleen siisti nähdä noin kovia nostoja!
Loppuiko salilla painot kesken vai tangossa mitta, kun et laittanut 400kg? Tuon videon perusteella varoja oli aika paljon. Oli kyllä komea paita penkki.
kertokaas nyt joku tyhmälle et mitä liittoja suomessa on ja mitkä niiden erot on? IPF ilmeisesti se tarkkailluin ja käytännössä dopingvapaa? Olen myös ymmärtänyt että IPF:ssä kyykkyjen syvyydestä ja penkin merkistä ollaan erittäin tarkkoja... Kaverini nostaa GPA:ssa ja oli vetänyt maven ME:n, mutta onko esim. IPF:ssä silti kovempia vetoja?
kertokaas nyt joku tyhmälle et mitä liittoja suomessa on ja mitkä niiden erot on? IPF ilmeisesti se tarkkailluin ja käytännössä dopingvapaa? Olen myös ymmärtänyt että IPF:ssä kyykkyjen syvyydestä ja penkin merkistä ollaan erittäin tarkkoja... Kaverini nostaa GPA:ssa ja oli vetänyt maven ME:n, mutta onko esim. IPF:ssä silti kovempia vetoja?
SVNL eli IPF Suomessa ylivoimaisesti suurin ja tasoltaan leveämpi, koska nostajia paljon, ainoa doping testattu, kisoja myös varusteila. FPO (GPC alainen?) jossa kilpaillaan rawina ja varusteilla, WPC liitossa nykyään myös raw, ainoa jossa polvissa ei saa olla edes lämppäreitä. GPA on on raw voimanostoliitto eli penkkipaidoilla ja trikoilla ei nosteta kilpaa. Mutta sitten kun mennään tonne jenkkilään tilanne onkin jo aivan toisenlainen, liittoja ja divisiooonia onkin kymmeniä jopa sata ja APF (WPC) alainen taitaa olla suurin. GPA on suht nuori joten hyvinkin arkisella tuloksella voi saada nimensä ennätystilastoon, varsinkin kevyissä sarjoissa. 100kg ylöspäin onkin jo toinen juttu.... Mennäänkin sitten nelinumeroisiin lukuihin.