Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Pari viikkoa on vielä kohtuullinen aika. Kannattaa aina mainita nimenomaan kuluttajansuojalaki ja asian vieminen itse eteenpäin jos asia ei tule kuntoon. Kuluttajavirasto/suojamies mainitaan joka toisessa asiakaspalvelun sähköpostissa, ei siihen suorasn kukaan reagoi. :P

Miks ne semmosia ylihintasia paskoja ottas valikoimaan kun kukaan ei niitä ostaisi? Eihän niitä mene kaupaksi kuin joillekkin jotka sattuu jostain marketista niitä ostamaan tai sponssiurheiljalle, en näe mitään syytä ja järkeä miksi kukaan maksaa ylihintaisesta tavarasta kun tukusta saa kaikkea enemmän ja halvemmalla.

En mä hinnoista tiedä mitään kun en ole tota fastia missään nähnyt, mutta kyllä mulla ainakin lompakko kestää kertakokeilun vaikka olisikin ylihintainen.

En mä hinnoista tiedä mitään kun en ole tota fastia missään nähnyt, mutta kyllä mulla ainakin lompakko kestää kertakokeilun vaikka olisikin ylihintainen.

No kertakokeilun tietenkin, menihän mulla alkuaikoina tota fastia aika paljonkin kun ei tiennyt vielä, että netistähän noi lisäravinteet kannattaa ostaa. Eli jos kokeilla haluat niin lähimpään cittariin vaan etsimään fastin uutuus makuja, fastiahan siis löytyy lähes jokaisesta ruokakaupasta. Mulla ainakin menee sen verran kaikenmaailman eri pulvereita, niin niistä ihan mielellään maksaa vähemmän vaikka lompakon paksuudesta ei jääkään kiinni. Toisaalta tuota fastin heraa tulee silloin tällöin ostettua jos esim. reissuun menossa jonnekkin eikä viitsi omia herasäkkejä/sankoja raahata mukana.

No kertakokeilun tietenkin, menihän mulla alkuaikoina tota fastia aika paljonkin kun ei tiennyt vielä, että netistähän noi lisäravinteet kannattaa ostaa. Eli jos kokeilla haluat niin lähimpään cittariin vaan etsimään fastin uutuus makuja, fastiahan siis löytyy lähes jokaisesta ruokakaupasta. Mulla ainakin menee sen verran kaikenmaailman eri pulvereita, niin niistä ihan mielellään maksaa vähemmän vaikka lompakon paksuudesta ei jääkään kiinni. Toisaalta tuota fastin heraa tulee silloin tällöin ostettua jos esim. reissuun menossa jonnekkin eikä viitsi omia herasäkkejä/sankoja raahata mukana.

Joo kyllähän mäkin tietenkin hintoja katson, mutta mulla menikin tää homma niin päin et onnekseni tutustuin fitnesstukkuun ennen muita. :D

Anyways jepulis, pitänee kattella marketeista jos löytyy. Mitään päättömiä hintoja en kyllä itekää lähe maksamaan (edes ensimmäisellä kerralla) jos ovat jotain luokkaa 30 e 500 grammaa. Eli sen verran mun yksilöllisestä kysyntäkäyrästä 3:

Joo kyllähän mäkin tietenkin hintoja katson, mutta mulla menikin tää homma niin päin et onnekseni tutustuin fitnesstukkuun ennen muita. :D

Anyways jepulis, pitänee kattella marketeista jos löytyy. Mitään päättömiä hintoja en kyllä itekää lähe maksamaan (edes ensimmäisellä kerralla) jos ovat jotain luokkaa 30 e 500 grammaa.

Noi fastin herat on ovelasti vaan kallistunut, joskus sai 800g pussin parilla kympillä kun nykysin samaan hintaan irtoaa vaan 600g pussi :D En oo edes noita 800g säkkejä nähnyt varmaan yli vuoteen missään enään.

Noi fastin herat on ovelasti vaan kallistunut, joskus sai 800g pussin parilla kympillä kun nykysin samaan hintaan irtoaa vaan 600g pussi :D En oo edes noita 800g säkkejä nähnyt varmaan yli vuoteen missään enään.

600 g pussi? Kuullostaa aika kämyseltä. Paljonkos on tollaselle lätkästy hintaa?

Saako tälläisiä panssarikaulaketjuja pidennettyä jossain kultasepällä? Onnistuuko ja mahdollinen hinta kyseiselle toimenpiteelle?

Mulle tuli tekstiviestillä joku, että olen voittanut 2miljoonaa lotossa. Aattelin sitte alkaa kyseleen että miten nää voitot ois mahollista lunastaa ja ne lähetti sähköpostilla 2 pdf tiedostoa. Kun en mikään ihmelapsi ole näitten kans, niin sanokaapa voiko nuista tulla jotai viruksia ym. jos menen avaamaan?

E: Ja viellä varmistukseksi, ei en ole niin tyhmä että luulisin sieltä mitään saavani. Mielenkiinnosta vaan kattelen mitä ne yrittää.

Mulle tuli tekstiviestillä joku, että olen voittanut 2miljoonaa lotossa. Aattelin sitte alkaa kyseleen että miten nää voitot ois mahollista lunastaa ja ne lähetti sähköpostilla 2 pdf tiedostoa. Kun en mikään ihmelapsi ole näitten kans, niin sanokaapa voiko nuista tulla jotai viruksia ym. jos menen avaamaan?

E: Ja viellä varmistukseksi, ei en ole niin tyhmä että luulisin sieltä mitään saavani. Mielenkiinnosta vaan kattelen mitä ne yrittää.

Voi.

eikös kaikilla valtioilla ole velkaa? ja myös ulkomaanvelkaa? miten se on mahdollista?

Käytännössä on. Helposti. Jos valtio A on velkaa B:lle ja B on velkaa C:lle ja C on velkaa A:lle, kaikilla on velkaa.

Edit. Tosin suurin osa valtionvelasta on velkaa yksityisille tahoille, joten kyse ei ole tuollaisesta ringistä.

Edit2. Sit on toki niitäkin maita, joiden sijoitusomaisuuden arvo ylittää velan arvon. Nämä ovat yleensä öljymaita, esim. Norja.

Edit3. Suomikin on yllättäen julkisen velan tilastoissa nettosaaja (eli velkaa on vähemmän kuin omaisuutta). Johtuu isoista eläkerahastoista (jotka lasketaan julkisiksi toimijoiksi ja jotka lainaavat valtiollekin paljon rahaa).

Joskus kauan sitten mainostivat televisiossa idealla että mainoksen hahmo ei koskaan vaihtaisi kahta asiaa, joista ensimmäinen on jotain tavanomaista ja toinen Turun sinappi.

Edit. En valitettavasti muista mitä ne ensimmäiset asiat olivat, mutta esim vaimo olisi hyvä esimerkki. Kahta en vaihda, vaimoani... ja Turun sinappia.

Täälläpäin 19,70e jotain, eli varmaan 2 kympin tienoilla yleisesti.

Jooh, eli yli puolet kalliimpaa kuin star nutritionin wheyt. Kaipa se kertakokeilun ansaitsee, mutta saa olla helekutin hyvää jotta toiste ostais.

Joskus kauan sitten mainostivat televisiossa idealla että mainoksen hahmo ei koskaan vaihtaisi kahta asiaa, joista ensimmäinen on jotain tavanomaista ja toinen Turun sinappi.

Edit. En valitettavasti muista mitä ne ensimmäiset asiat olivat, mutta esim vaimo olisi hyvä esimerkki. Kahta en vaihda, vaimoani... ja Turun sinappia.

Ei se ihan noin mennyt :rolleyes: yksi esimerkki: "kahta en vaihda.. Toinen on suora puhe!" Kun se jamppa yritti ostaa jostain basaarista sinappia. "Nou vihannes, Makkara" "Turuun sinappi"

^Noita on epäilemättä ollut monenlaisia noita mainoksia. Tämä on lähempänä tuota omaa muistikuvaani:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Työpaikkailmoitus jossa hakuaikaa 30.4 asti. Tarkoittaako tuo nyt sitä, että jos hakemuksen laittaa ja tuohon mennessä ei ole tullut kutsua haastatteluun niin vituiks män vai, että alkavat rekrytoimaan tuon jälkeen? :face:

Back
Ylös Bottom