Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Paviaanit@TV1.

Hyvää meininkiä noilla tuolla. Kumppaneita yritetään konkreettisesti ryöstää muilta, eli ei muuta kun eukko kainaloon ja karkuun :D

Aikamoista. Joko R1 on päässyt kadulle?

Ehei vielä. Perinteisesti oon ottanu prätkän ajoon vasta vapun jälkeen, mutta ehkä tänä keväänä vois "ajokautta" alotella jo aiemmin, jos tästä kelit lähtee lämpenemään.

Vähän kinkkisempi, nolompi, hävettävempi, kuumottavampi aamu..

saa lukea jos kehtaa.. En suosittele jos syöt mutta jos jotain vinkkiä tai lohdutusta ois heittää että saan tän kuumotuksen pois

Oli tossa aamuyöstä käsipeliä ku ei saanut nukuttua hieman rajusti tuli ehkä pelailtua tuntu meinaa siltä että jossain vaiheessa oli hieman kovakouraista menoa, no nousin kattoo kelloa ja samalla huomasin lakanalla olevan jotain ei pimeessä äkänny mitä oli kyseessä no vertahan se, no sen pitemmittä mutkitta ongelmana on se että lakanat sotkussa miten vitussa saan lakanat puhtaaks tai selitettyä porukoille tilanteen. Oon tässä hinkannut noita lakanoita eri variaatioilla mahdollissimman hiljaa ettei heräis mitää epäilyjä missää... no ei oo tuottanut toivottua tulosta vähän sain haaleemmaks.

Mikään muu ei oo tällä hetkellä ongelmana kun tahroja lakanoilla.

Ja huomenta!

Ehei vielä. Perinteisesti oon ottanu prätkän ajoon vasta vapun jälkeen, mutta ehkä tänä keväänä vois "ajokautta" alotella jo aiemmin, jos tästä kelit lähtee lämpenemään.

Ens viikollekin lupailee yöpakkasia, mut jospa se siitä. Tosin nythän on vasta maaliskuu, normitalvena lunta olis vielä polveen asti.

Lakanat ja tyynyliina koneeseen ja puhelet muina miehinä että nassusta tuli verta.

Tai sit sanot, että sormetit niin vitusti, että tytön limakalvot ei kestäny sun mankun kovettamia käsiä! Äiti vähän paheksuu ja isä heittää yläfemmat ku äitis ei nää!

JudoHemmo_85 vaati minua julkaisemaan seuraavan kuvan, joten mikä minä olen kieltäytymään:

judis.webp

Olkapääkiputerveiset kustannuspaikasta. Työn orja sorron yöstä nousi ja kipitti nöyrästi toiseen kerrokseen palauttamaan lopputyötä. Tein kuntit vihaisesti ristikkäistaljaa liian suurilla painoilla ja rumalla tekniikalla ja siitä ei olkapää tykännyt. Mutta ei varmaan paha, pikkusen juovuksissa saunan jälkeen sitä ei juurikaan särkenyt. Nyt kipua on vain kun silloin kun hengittää ja sydämen lyöntihetkellä, muut ajat oireettomia. Onneksi leposyke on maltillinen, eli tuntuma kipeytyneeseen kohtaan on vain n 1,2 sekunnin välein.

- - - Updated - - -

Mutta tulinpas sopivasti palstoille, täällähän onkin kulttuurivartti juuri menossa!

- - - Updated - - -

Minulla on eväänä mukana munakokkelisämpylä ja termarissa kahvia.

All work and no play makes JohnyV a dull boy.

Mitäs sä nyt tolleen sykit. Oot kyllä vieny nyt työnvieroksumisen ihan uudelle asteelle, kun sitä pitää jo viikonloppusinkin tehdä? Vai nypyttikö sulkijalihas aamulla siihen malliin siinä sydämenlyönnin kohdalla aina, että nyt on pakko lähtee painaan?

No siinä se just töksähti.. just kun olis ollut siinä sydämenlyöntien välissä harmoonisia sunnuntaihetkiä niin saatana vieköön sulkijalihas oli ihan eri synkassa, se vetäs kuin elohiiri just siihen sydämenlyöntien väliin ettei velli olisi täyttänyt byxornan pulttuja. Eli rentoa olemista kesti vain 0,6 sekuntia kerrallaan. Liika on liikaa ja pakko on paras muusa heti hyväpyllyisen ja moraalisesti huolimattoman alastonmallin jälkeen.

Mites fukerilla meni lauantaiehtoo? Olitko koiravahtina vai lähditkö kenties hävittämään rahaa pirssin penkkien väliin? Tilasitko kenties kaikki pizzat aamuyön tunteina?

- - - Updated - - -

Niin ja muistitko ehkäisyn?

Back
Ylös Bottom