Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ps kuntit.. tsiikatkaas kuka kävi tykkäämässä mun söpösestä koirakuvasta vähän ylempänä:haart::haart::haart::haart::haart::haart::haart::haart:

- - - Updated - - -

uuh aah, tässä on pojat nisähommat lähempänä kuin pitkiin pitkiin aikoihin

^ Mä kyllä heti huomasin. Tsaijaijai, sä oot hyvä tossa kutitteluhommassa. Tästä lähtien olet Sensei JohnyV Retkiluistelijakutittelija I (ensimmäinen).

edit. Mulla on muuten itse piirtämäni juliste autotallin seinällä. Kuvasin siihen Sanzen tykkäilemässä asioista internetissä. Mutta alko vähän vituttaan semmonen asianhaara, että piirsin vahingossa sille paidan päälle. Mitä helvettiä, semmosen Jukka-villapaidan vielä vai mikä se on se semmonen pohjalaanen ruma paita? Mitä järkee, hä?

Tai sitten yhtäkkiä karmee mutka povarista ja 97 euroa salen kassasta. Ei huono!

- - - Updated - - -

Mullakin on kyllä yks kupru mielessä. Liittyy myöskin nettikauppaan. Idea, ei saa varastaa: Netissä myydään jotain todella irstasta vekotinta. Jotain niin likaista ja tuhmaa että kukaan ei julkisesti haluaisi tunnustaa käyttävänsä semmoista. Joku iso ja itsestään kostuva ja värisevä ja sykkivä ja karvainen ja huohottava ja savuava ja musta härvilä joka työnnetään johonkin ja josta lentää jotakin ja imee toisesta päästä ja aunuskin liittyy siihen jollain tapaa ja kuolaimet. Se on kuitenkin kilpailukykyisesti hinnoiteltu suuren volyymin vuoksi. Kuitenkin, koko härskiä vempelettä ei ole edes olemassa mutta se on tilattava ennakkomaksulla. Rahat tilille, sitten jos asiakas reklamoi niin kehottaa ottamaan yhteyttä vaikka poliisiin ja valittamaan siitä kuinka edellä mainituilla ominaisuuksilla varustettu tuote ei ikinä saapunutkaan. Veikkaan että 99 % ihmisistä tyytyy nuolemaan haavansa (?) mieluummin kuin tunnustautuu tuommoiseksi seksistiseksi hävyttömyystuotteen tilaajaksi. Jesh!

- - - Updated - - -

Tuotteen nimi voisi olla vaikka k*****************************i.

gw-man-and-naked-gun-2oGIFSoup.com.gif

Ps kuntit.. tsiikatkaas kuka kävi tykkäämässä mun söpösestä koirakuvasta vähän ylempänä:haart::haart::haart::haart::haart::haart::haart::haart:

- - - Updated - - -

uuh aah, tässä on pojat nisähommat lähempänä kuin pitkiin pitkiin aikoihin

:love:

Meiän perheellä on mopsi. Asuu porukoilla :) Oskari, Osku, Ossi, Torttuperse, Ruttuturpa... Rakkaalla koissulla on monta nimeä <3

Täs on kuulkaas klopi ahkeroitu siihenmalliin, että oon aikataulusta useita tunteja edellä. Kävin paskalla jo kymmenen jälkeen normaalin noin klo 15 sijasta.

Veekasi lyöty tulille nolla kertaa.

Huomaan sen. Kuvastasi puuttu alaruumis tykkänään.

Huomaan sen. Kuvastasi puuttu alaruumis tykkänään.

Se ei ole sensuuria, perseelläni on vain oma sielunelämänsä ja se ei halunnut tulla yhteiskuvaan yläruumiin kanssa.

Se ei ole sensuuria, perseelläni on vain oma sielunelämänsä ja se ei halunnut tulla yhteiskuvaan yläruumiin kanssa.

Kyllähän sitä kinkkua nyt esittelee, verhoiltuna esim. mustaan pitsiin. Tai semmoseen valkoseen verkkoon. Mittaritikun kun törkkäsee siihen keskelle vielä, ni näkee ihan silmissä kuinka kuuma se on!

No onhan se jotakin ja jos on vielä oikeat liput niin hyvä. Minä olen sentään käynyt autolla esim. talon pihassa, jutellut lihavan sedän kanssa joka näytti vähän Seppo Taalasmaalta ja kastellut kenkäni.

- - - Updated - - -

Tänään tulee uus töiden väistely ennätys.

- - - Updated - - -

Perseenne on varsinainen erakko. Äkäinen erakko.

Mä oon tarkistanu noin puolen tunnin välein, että ne tosiaan on oikeeseen peliin. On ne tähän mennessä ollu. Mutta. Eiköhän ne sit siinä portilla viimestään oo muuttunu edellisviikon pelin lipuiksi. Siinä vaiheessa kyllä portinvahtija ja ne n. 80 000 muuta katsojaa näkee Kökkösten edustajan mahtavan ja suonikkaan. Lisähuomautuksena päästän ns. Utriot heidän suuntaansa.

Back
Ylös Bottom