Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt on kuulkaas kuntit ja cuntit asianhaarassa siten, että kohta oon lorvailulla onnistunu kuroon aikatauluetumatkani tehokkaasti kiinni. 3 tuntia reilut vielä "tehokasta"!

Jos napsahtaa niin ostakko mulle vaikka SuperDuken?

Joo voin ostaa. Tekisin samat mitä kaikki suomalaiset ilmottavat tekevänsä jos saisivat pääpotin. Kävisin edelleen töissä. Ostaisin uudet kumisaappaat. Kävisin äkkilähdöllä torremolinoksessa. Jonne EN ottais mukaan ruisleipää evääks. Jonkin ajan kuluttua saattaisin ostaa uuden toyotan. Mut silloin en ostais uusia vaatteita ettei kukaa laskis 1+1..

..

ja vitut!

Harmillista kun mulla ei ole kirjoitusoikeutta (käsin- tai koneellisesti) tonne sinkkuketjuun. Siellähän on mehukas suikkari-, eli naamioon ottamis-, eli kypäräänotto- eli pipulannuolentakeskustelu käynnissä. Pääosissa mm. paisti-eventa.

Harmillista kun mulla ei ole kirjoitusoikeutta (käsin- tai koneellisesti) tonne sinkkuketjuun. Siellähän on mehukas suikkari-, eli naamioon ottamis-, eli kypäräänotto- eli pipulannuolentakeskustelu käynnissä. Pääosissa mm. paisti-eventa.

Voi jehna, tulin jo tän luettuani. Edellisen kerran tulin ku p-e puhu jotai hirnumisesta. Jääkaapilla en oo uskaltanu käydä.

Siis tulin mieleen. Eiku en mieleen tullu vaan tulin. en siten tullu vaan tulin niin

Onko sulla miele? Mulla on, vihreä.

e: Mitä muuten, kuntit, luulette, onkohan Möykkyselle tänään luvassa pihviä?

On. Kehari saa tänään kyytiä.

- - - Updated - - -

Mulla on. Mitä mun pitäis sinne kirjotella?

"Kyllä siihe hyvä olis saaha kolkyt euroo kylkee"

Laita ainakin että tällainen steak&bj on ihan feministien juonia, oikeasti näin pitää olla joka päivä.

Mä soittelin tos elalle ja vähä funtsittii jos tämän steak&bj kunniaks heittäis coverin:
Mitä äijät - mikä buuGI? Tänään kotona käy suuGI. Hyvältä tuntuu niinku kuuluuGI.
Nyt on kunnossa puitteet ja muuvsit - ja mullon pussit täyn "käteiist".
Mitä äijät - mikä buuGI? Mä oon messis, miten ikin käy suuGI. Se on varma, et tänään lähtee, ne ei pysty pysäyttää meiiit.

128min tehokasta.

- - - Updated - - -

127

- - - Updated - - -

126

- - - Updated - - -

125

- - - Updated - - -

124

- - - Updated - - -

Vähiin käy ennen ku loppuu.

- - - Updated - - -

123

- - - Updated - - -

122

hengellistä musiikkia. Mitä pahaa mä olen kellekään tehnyt?! :itku:

Ei kai sitä kukaan aivan hengetöntä musiikkia jaksa kuunnellakkaan. Huomasin kuules että kuolemanlaakso no täälä geigalla 28.3 :hyper:

78?

En oo aivan varma osasinko päissäni laskea. Taisin osata.

Missä mä oon?

KORJAUSNEUVOJA KAIVATAAN:

Urakoitsijalla ollut koko projektin ajan piirustukset väärinpäin. Kattojen alaslaskun sijaan tuloksena on nyt lattioiden ylösnostoja. Lopputulemana siistiä gyproc lattiaa joka ei kestä ihmisen painoa.

- - - Updated - - -

Kahvitauko jäi väliin röiden takia.

Back
Ylös Bottom