Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Seksismiä, insinöörihuumoria, ainoastaan Antonovin ja jumalattoman ison louhintakoneen kuvat puuttuu enää viimeisenkin naisen häätämiseen.

Tiedätte mitä tehdä.

Älä unohda armeijajuttuja!!!

- - - Updated - - -

Vittu me vedettiin.... Uaz... No eihä toi ny vielä mitään.... 32 astetta pakkasta ... meillä oli 41 astetta.... 70 kilsaa pimeessä sukset jalassa kesällä... ei mielellään perseeseen herra majuri... tj sitä ja tj vittu tätä.... gona ja väbä ja voi helevetti

Tiedätte mitä tehdä.

Houkuttelemme heitä norttonin fallossymbolilla.

norton6.webp

Ei ne naiset kerkiä mitään tänne kirjotteleen, kun niillä on sormet varattuna näitä viestejä lukiessa! Jos. Tiedätte. Mitä. Tarkoitan.

Oli niin miälenvikane et en tajunnu ees ite

edit. Armeijajutut on sallittuja jos niihin liittyy seksuaali voimakkaasti.

Mä en sensuroinu, kun esimerkkienkeksimisskilssi ei toiminu noin pitkälle.

Mutta.

Miten olis, elävä ja autenttisella hajulla varustettu mielikuva tuoreista vastahierotuista ja öljytyistä kaksosista, kiinalaisista konekirjoitustaidoista, munkeista, melooneista, hinkeistä eli lolloista, tisuleista, tisseistä, rinnoista, muovikassitisseistä, lapasista, vitjatitsuloista... eiku.

Olisko katkarapuesanssilla höystetty kriimbonsuuri pinnassa?

Jos tässä nyt oikei pekuloottoo naisten takaisin houkuttelulla niin onkohan mitään enää tehtävissä? Cuntit? Onko peruuttamaton tapahtunut vrt raskaus?

- - - Updated - - -

Mikä on asianhaara?

Jos tässä nyt oikei pekuloottoo naisten takaisin houkuttelulla niin onkohan mitään enää tehtävissä? Cuntit? Onko peruuttamaton tapahtunut vrt raskaus?

- - - Updated - - -

Mikä on asianhaara?

Asianhaara on tietysti jalkojen väli, sillä haaroissa sijaitsee asia. Senkin lihapää.

Mutta mitä tulee naisten viekkaaseen houkutteluun, jotta asianhaaralle olisi sitä asiaa niin pekuloottin semmosta notta, jos muunnettais tää ketju semmoseks miespimppi.jpeg -ketjuks. Yks variaatio olis ns. tuplat takaa, ja tähän loppuun se mikä tähän kuuluu, jos arvaatte.

Huijataan niitä että ollaan tultu seksismin kanssa ihan toisiin ajatuksiin. Käyttäydytään tästä lähtien kuin parhaatkin metroseksuaalit, nuo naisia panevat hinttarit. Minä ainakin hilppaisen heti ostamaan 4,5 metriä pitkää kaulahuivia sisällä pidettäväksi!

- - - Updated - - -

Armeijas tyyppi paskans pakkipussii sisun laval ku kuski ei pysänny huoltsikal

Olemme oikealla tiellä!

Tarvitaanko täälä naisia. Vähä niinku miesten sauna. Ei sieläkään naiset ole kuin häiriöksi.

Mustilla ei saa ampua kuin 4 kertaa viikossa koska joka jysäyksellä tulee kalloon mikrohalkeamia. Luti oli tehny niin ja piti neljästä sidontaremmistä käyttää kolme että pää pysy kasassa. Samainen luti poistutti koko joukkueen järveen ja siinä neliriviin järjestyessä yks lyhyt sotamies ehti hukkua. Olis kuulemma heti pitäny elvyttää mut kun ohjeena on huoltaa eka taistelijan henk.koht materiaali niin ei ehditty.

Ase tuli kuitenkin öljyttyä siinä.

en mä ilman bikineitä kehdannu mennä, oisin saanu vaan porttikiellon kylpylään(tai päätynyt poliisit-ohjelmaan)... ahtauduin liian pieniin bikineihin, ja tais olla kivannäköstä... Mut mulla oli ainakin kivaa :)

Liian pienissä pikineissä on ainakin itellä se ongelma, että jos on ollu ajo_vermes huonossa terässä, tai ei oo muuten vaan ylettyny paikkoihin, voi kankaan välistä sinkoilevat karvat näyttää rivologisilta. Olen kyllä ratkaissut pieniin biksuihin ahtautumis- ja tylsänteränongelmat paljaskikkelöinnillä. Rinnat mulla onkin aina paljaana.

Tähän paalutusvideo.

No ajattelin pitää keskusteluu yllä heti kun saatiin kauniimpaa väkee tänne. Juttuhan menee sillai et pitää jutella ajankohtaisista ja naista koskevista asioista. Pitää olla aidosti kiinnostunu.

Ens kerralla muistutat sitten ajoissa..

Mulla on vähän sellanen tunne pepussa et suattapi napsahtaa eurojackpot tilille. Pitäiskö irtisanoo ittes jo tänää??

Ens kerralla muistutat sitten ajoissa..

Mulla on vähän sellanen tunne pepussa et suattapi napsahtaa eurojackpot tilille. Pitäiskö irtisanoo ittes jo tänää??

Jos napsahtaa niin ostakko mulle vaikka SuperDuken?

e: Mitä muuten, kuntit, luulette, onkohan Möykkyselle tänään luvassa pihviä?

Back
Ylös Bottom