Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mites näissä tapauksissa, kun liikkeestä on ostettu käytetty auto, mutta johon ilmenee semmoista rempan tarvetta melko pian oston jälkeen? Sen verran kyllä tiedän, että liikkeellähän on vastuu, jos auto piakkoin särkyy, mutta ei tuota kyllä viittis odottaakaan.
Ostin tosiaan kaksi viikkoa sitten käytetyn auton autoliikkeestä. Autolla on toki ajettu jos 350tkm, mutta väliäkö tuolla. Nyt on kuitenkin alkanut tuntumaan, että kytkin ottaa melko ylhäältä ja kylmällä koneella on melko kankea. Omasta ajotyylistä se ei kuitenkaan voi johtua, koska en harrasta kytkimellä luistattamista tai kytkinpommeja liikkeellelähdössä.
Jos tässä nyt pitää alkaa remonttihommiin, niin voinko vaatia myyjäliikkeeltä esimerkiksi vastaantulemista remonttikustannusten kanssa. Periaatteessahan myyjä voi kieltäytyä, mutta kyllähän näissä jokin sääntö on?
Miksi puntilla esim. push downissa oikea ojentaja tuntuu saavan enemmän hittiä kuin vasen? En saa vasempaan läheskään samanlaista tuntemusta treenistä kuin oikeaan. Johtuuko tämä siitä, että olen oikea kätinen vai mitä hittoa?
Kumpiko näistä on parempi: Nopea ja ketterä / Hidas ja vahva ? :D
Kumpiko näistä on parempi: Nopea ja ketterä / Hidas ja vahva ? :D
Kerrostalojen jätekeräys. Taloyhtiössä on iso roskistila, missä on kaikenlaisia keräysastioita pahville, metallille, energiajakeelle jne. ja olen pyrkinytkin omat roskani lajittelemaan, kun kerta moinen mahdollisuus on. Ikinä en kyllä ole sellasta jätepakkaria nähnyt, missä on useampi laari jätteille, eli onko niin, että ne kaikki astiat tyhjennettään kuitenkin samaan laariin roska-autossa?
Kerrostalojen jätekeräys. Taloyhtiössä on iso roskistila, missä on kaikenlaisia keräysastioita pahville, metallille, energiajakeelle jne. ja olen pyrkinytkin omat roskani lajittelemaan, kun kerta moinen mahdollisuus on. Ikinä en kyllä ole sellasta jätepakkaria nähnyt, missä on useampi laari jätteille, eli onko niin, että ne kaikki astiat tyhjennettään kuitenkin samaan laariin roska-autossa?
Meillä päin ainakin eri astiat tyhjennetään eri autoihin.

Auttakaas tyhmää ku toi polvi on vaivannu jo jonku aikaa ja haluaisin käydä kuvauttaa sen, ni tarviiko yksityiselläkin lääkäriltä lähetteen kuvauksiin vai onko mahdollista varata aika suoraa kuvauksiin? Vai miten homma toimis parhaiten?
...Kompostointi on huomattavasti parempi tapa.![]()