Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jumankekka ku täräytin pääni jäällä ollessani. Missä vaiheessa pitäs mennä tohtorille? Reippaat 30km ois tohtoriin matkaa niin ei huvikseen viihtis kaveria soitella kyydittämään. Vielä ei ainakaan oo muutaku kuhmu päässä.

Sit jos tuntuu etyä ymmärrät tän ketjun viestejä, kannattaa mennä koska aivolohkot on vähintään kääntyneet ympäri.

Kai joku lievä aivotärähdys menee kotonakin lepäillen..

Lääkäriin syytä mennä, jos on ollut muistikatkos, tajuttomuutta, voimakasta päänsärkyä, voimakasta pahoinvointia tai muita aivovammaan viittaavia oireita. Sairaalaan on syytä mennä päähän kohdistuneen iskun jälkeen myös, jos joutuisi muuten seuraavan vuorokauden aikana olemaan yksin.

Kotona voi seurata, jos ei ole lievää vakavampia oireita ja paikalla on joku tarkkailemassa tilannetta seuraavan 24 tuntia. Nukkuva potilas pitää herättää parin tunnin välein jotta mahdollinen alkava oireilu voidaan tunnistaa. Jos potilasta ei saada täysi hereille, on potilas vietävä kiireellä lääkäriin. Myös muut tarkkailun aikana kehittyvä oireilu, esim. voimakas pahoinvointi, paheneva päänsärky, tasapainohäiriöt, kaksoiskuvat, puhevaikeudet, halvausoireet ym ovat syitä hankkia apua kiireellisesti.

Jos ei ole varma, onko päähän kohdistunut isku niin vakava, että pitäisikö lääkäriin mennä, sinne kannattaa mennä tai ainakin soittaa terveyskeskukseen mielipdettä kysyäkseen. Aivovamma voi aluksi olla jopa oireeton mutta silti kehittyä itsestään hengenvaaralliseksi.

Tänään onkin sopiva päivä, tulkaas joku pakkiksen martoista opettaa miten lettuja paistetaan ilman hajoavat. Ei onnistu ei.

Kun taikinan koostumus on oikea, ei ole mitään ongelmaa. Pystyy jopa kääntämään heittämällä.

Pari kysymystä:

Miksi tulee taas joku ikivanha Bond?
Miten kuivasumppumicralla on voitu saavuttaa 120:n kilometrin tuntinopeus?
Tyyntyykö tuo vtun tuuli aamuksi?

Eli lettujen paisto sujuu heittämällä. Olipa hauska juttu.

Bondeissa ollaan Rooker Mooren elokuvissa sentään, tarkoittaa että enää sata jäljellä.

Kunnon kännit riipaiset niin ei huomaakaan aamulla muun ohessa vaikka joku aivokuori vähän falskais.

Eli lettujen paisto sujuu heittämällä. Olipa hauska juttu.

Juurikin näin. Tosin jos tekee semmosia lettuja joihin tulee rahkaa ja roteiinijauhetta niin niitä ei oikein pysty heittämään kun koostumus on sangen pehmeä.

Mites muuten napsahtiko ne miljoonat tilille?

e: Näyttääkö toi Statham vähän SICiltä? @SubTV

Vahvistus viikolla antamaani esimerkkiin fosterssista.

image.webp

Kävin muuten tuon minkin kanssa Keskisellä viime viikolla. Siellähän se pyöri kuin ryssä Anttilassa, hehehe. Tajusitteko, kuntit? Venäläinen minkki = ryssä, Anttila = tavaratalo = Keskinen. Ryssä pyörii Anttilassa = venäläinen minkki pyörii Keskisellä. Toisin sanoen nämä ovat ikään kuin toisiin vastaavia juttuja. Tajusitteko, kuntit? Hehehe.

Valitettavasti ei nähty Keskisen Vessaa.

Kylläpä oli osuva vertaus MÖYKKYSELTÄ!

Minä puolestani join yhden (1) Forresterin saunassa. Jalat on aivan vitun romuna, lisäksi söin vahingossa reilusti Manhattan -sipsejä. Nyt menen nukkumaan. Pesukomuutille ei taida olla asiaa, eikä konekirjoitustaidotkaan kartu tänään, sen verran väsyttää. Ehkäpä pieni runo aamulla käsinkirjoittaen! Hyvää yötä kaikille läskeille ja muillekin!

Syytän vokottia.
Ei pysty sanomaan kumpi on Irma ja kumpi vokot.

Kävin muuten tuon minkin kanssa Keskisellä viime viikolla. Siellähän se pyöri kuin ryssä Anttilassa, hehehe. Tajusitteko, kuntit? Venäläinen minkki = ryssä, Anttila = tavaratalo = Keskinen. Ryssä pyörii Anttilassa = venäläinen minkki pyörii Keskisellä. Toisin sanoen nämä ovat ikään kuin toisiin vastaavia juttuja. Tajusitteko, kuntit? Hehehe.

Valitettavasti ei nähty Keskisen Vessaa.
Vaikka olisitkin nähnyt niin et olisi ehkä tunnistanut, Vesku on laihtunu 40kg, on nimittäin naama hivenen kaventunu.

Mites muuten napsahtiko ne miljoonat tilille?
Kävikin huonosti ja potti jäi hieman alle. Kenosta 1,6€, otin käteisenä enkä tilille.

Toisaalta MÖYKKYNEN on taas täällä ja yksi rahamies riittää.

Ei pysty sanomaan kumpi on Irma ja kumpi vokot.

Vaikka olisitkin nähnyt niin et olisi ehkä tunnistanut, Vesku on laihtunu 40kg, on nimittäin naama hivenen kaventunu.

Ehkä oli hyväkin, ettei nähty. Siinä olisi ollut se vaara, että Vesa olisi napannut itelleen mun ryssän. Vesa on sarmantti kunti ja rikas kuin ite perkele. Yours, Vesa.

Oletteko, kuntit, kokeilleet googlettaa koskaan hakusanoilla "Kallen peräaukko"? Toka osumassa on mun posti. Ehkä se tulee olemaan minun perintöni tälle maailmalle, kun aika minusta jättää.

Oletteko, kuntit, kokeilleet googlettaa koskaan hakusanoilla "Kallen peräaukko"? Toka osumassa on mun posti. Ehkä se tulee olemaan minun perintöni tälle maailmalle, kun aika minusta jättää.

Enpäs muuten ole kokeillut. Mun viimeset kolme googlausta oli "Nollakuitu", "Zeoliittikuivaus" ja "Hannu Lauerma"

Erään venäläisen tahon mielestä juttuni ovat epäkypsiä. Mitä se kertoo tästä tahosta, kun tämä taho nauraa niille kuin somalialainen koneinsinööri? Minäpä kerron. Epäkypsä huumorintaju se on, joten pata kattilaa soimaa.

Back
Ylös Bottom