Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mietin tuossa yksi ilta Ariel Sharonia. Muistatteko, kuntit, kun Sharon kuoli viime vuonna niin hänen vartalonsa laitettiin esille ja kansa pääsi sitä katsomaan ja heittämään jäähyväiset? Minusta tuo vartalon esillelaitto kuoleman jälkeen on jotain todella vastenmielistä.

En kyllä muista kyseistä tapahtumaa, kun olen niin nuori.

Ja minusta vähintään yhtä vastenmielistä on laittaa julkisesti näytille jotain kuolleeseen ihmisruumiseen verrattavaa, kuten esteettisesti kyseenalaisten naaraiden duckface-siiderivalas-kuvia ja naisjalkaisen miehen pihtipolvet.

Maailmassa on monta niin ihmeellistä asiaa. Se hämmästyttää, kummastuttaa paksua poikaa. Venäläinen paisti on tuossa saunan puolella tai mahdollisesti lojuu poreammeessa. En ole hetkeen tsekannut, vaan yritän nauttia hetken hiljaisuudesta. Toivottavasti ole hukkunut.

Hienoa, että tulit takaisin. Täällä liikkui jo huhuja, että olit joutunut hunaja-ansan uhriksi. Oletan, etä rakkaus kukoistaa ja onko pikkumöykkysiä jo tulossa?

Hienoa, että tulit takaisin. Täällä liikkui jo huhuja, että olit joutunut hunaja-ansan uhriksi. Oletan, etä rakkaus kukoistaa ja onko pikkumöykkysiä jo tulossa?

Heh, en minä mikään eilisen teeren poika ole. Aika lailla haipakkaa pitänyt tässä rutiineihin tottuneelle miehelle. Muuttohommia, työhommia, minkkihommia jne. Tuntuu, että olisi koko ajan vähän niin kuin kännissä, kun nukkuminen on ollut vaikeaa. Tuo minkki halusi välttämättä tulla auttamaan muutossa mutta enpä olisi kuvitellut äkkiseltään, että se apu kestäisi kolmatta viikkoa ja avun loppumisajankohdasta ei ole tarkkaa tietoa. Eiköhän tämä tästä. Vaatii vaan aikaa tottua, kun on ikänsä ollut yksikseen.

Tätä on odotettu koko viikko. Lauantai! Nyt saadaan pakkistaa kotoota käsin eikä tarvi käyttää työaikaa siihe.

Eäh, meen gaylaa kuhan halli aukee. Kolssatkun metsästys kesken vielä.

Mä meen tänään vilkaseen, että minkäslaista jumppaa se paljon parjattu rosfitsi on. Aukee uus sen alan sali tänne ja saa ilmaseks käydä testaamassa. Eilen jalkapäivä joka todellakin muistuttaa eilisestä tällä hetkellä, joten kai sielä joka kyykkymaratooni on heti.

Tätä on odotettu koko viikko. Lauantai! Nyt saadaan pakkistaa kotoota käsin eikä tarvi käyttää työaikaa siihe.

Mitäh? Minä en perkele selaa pakkista ilmatteeks kotona. Nytkin työaikaa käytän hyödyksi tässä. Eikö se ole juuri tarkoitus? (Totta puhuen teen niitä työtehtäviäkin, mutta surffaus onnistuu paljolti ohessa.)

Mitäh? Minä en perkele selaa pakkista ilmatteeks kotona. Nytkin työaikaa käytän hyödyksi tässä. Eikö se ole juuri tarkoitus? (Totta puhuen teen niitä työtehtäviäkin, mutta surffaus onnistuu paljolti ohessa.)

Aivan, ei mun aikani ilmaista ole. Huomenna pakkiksen selaamisesta maksetaan onneksi tuplapalkkaa.

Ja sitten jatketaan tällä?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hakumussutteluna jatkaisin linjaa Kummelin Deutschlandilla, mutta ei musta ole siihen. Asiaan löyhästi liittyen ylläolevat luikautukset toivat mieleeni unohduksissa olleen Vöyrin marssin, joka täytyykin hetimiten kuunnella.

Alan olemaan todella vakavasti huolissaan, sillä elimistössäni saattaa ehkä sittenkin olla joku leptiinihormooni. Ennen sitä olisi joka aterialla voinut syödä vaikka kilon sepeliä, mutta nyt tulee jo vähemmästäkin ruokamäärästä kylläiseksi... Toinen huolenaihe on se, että sain rintaan ja olkapäihin törkeät domsit.

Hyvä fiilis. Kevätaurinko lämmittää, ja tulevaisuudensuunnitelmani alkavat selkenemään.

Tätä varjostaa vain bussissa leijuva bensan katku. En halua palaa heikkojen ihmisten mukana.

Back
Ylös Bottom