🆕 KAMPPAILULAJIEN UUTISLINKIT 🆕

Meta title: 💥 Kamppailulajien uutislinkit – tuoreimmat iskut, käänteet ja kohut suoraan yhteen ketjuun

Meta description: Keskustelua kamppailulajien ajankohtaisista uutisista, otteluista ja ilmiöistä – linkit, analyysit ja nopeat reagoinnit samaan paikkaan.

^ Mitä sä selität! :D

UFC nimenomaan tarvii Conorin tyylistä persoonaa! Mä ainakin odotan Conorin paluuta enemmän kuin GSP:n. (Kiinnostaako ketään GSP:n mahdollinen paluu?)

No ok, kiinnostaa nähdä kun GSP saa turpaan. Ukkohan on ehkä tylsin ottelija ikinä. Persoonakin epämiellyttävä...

GSP:n persoona epämiellyttävä? :jahas:
Tylsähkö ehkä verrattuna johonkin värikkäämpiin persooniin, mutta en ymmärrä miten hän voi olla epämiellyttävä.

GSP:n persoona epämiellyttävä? :jahas:
Tylsähkö ehkä verrattuna johonkin värikkäämpiin persooniin, mutta en ymmärrä miten hän voi olla epämiellyttävä.

No tietenkin kun ei voi henkilökohtaisesti tuntea niin haastattelut on ainoa tapa arvioida. Minulle on ainakin lukuisten haastatteluiden ja JRE jakson jälkeen jäänyt epämillyttävä kuva GSP:n persoonasta.

huhhu :D Loistava 56 minuutin mittainen Cro Cop-haastattelu. Kuultiin myös Mirkoa laulamassa California dreaminiä :D

Oli kyllä tosi mielenkiintoinen haastattelu. Crocop vaikutti tosi iloiselta ja tuo auttoi hyvin ymmärtämään miksi hän vielä ottelee. Paras kohta oli se, kun Crocop nauroi itsekin sille pilalle minkä tekin Maurolle Bas Ruttenin kanssa :D

Crocop on kyllä huumorimies.

:D
crocop.gif

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
^ Mitä sä selität! :D

UFC nimenomaan tarvii Conorin tyylistä persoonaa! Mä ainakin odotan Conorin paluuta enemmän kuin GSP:n. (Kiinnostaako ketään GSP:n mahdollinen paluu?)

Kerroin mielipiteeni. Kossin ura alkaa olee taputeltu ni Conor on hyvä mies jatkamaan Kosin jalanjäljissä, tosin en usko että tulee koskaan saavuttamaan samanlaista uraa. UFC debyytti oli vakuuttava mut mitä katoin sen Cage Warriors matseja ni ei kyl vakuuttanu

Näyttää einessafkalta.

Back
Ylös Bottom