Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ja Peksin kehon rakentajan alastoman ylä vartalon!

Huomasin juuri huomattavan yleisen epäkohdan. Naisille on rokkikeikoilla lavalla tetstotsteronia uhkuvia silmänruokia mielin määrin enemmän ku mopo ja tyttö kuvista pitäville miehille.

Mut eikö semmonen ihana nainen lavalla oo kuitenki parempi ku on harvinaista herkkua. Esim. se sun Lyytisen Erja. Ja harva noista rokkimiehistä on oikeasti mitään silmänruokaa.

Panen siis maata.

Älä hyvä mies sentään tohon hommaan ala!

edit. Toi onnistuis kyllä periaatteellisella tasolla mieheltä jotenkuten, jos löytää sopivan myyränkolon, mutta mites naisilla? Meneekö Kikka osastolle: "..oksanhaaraan..naaraan".

Joo, ehkä mäkin menen nukkumaan tästä.

Työpäiväni tänään torstaina vaihtui eilen työ-yöksi. Eilen olin herännyt viideltä, korjasin nyt illalla rytmiä nukkumalla puolentoista tunnin päikkärit ja aion nukkua aamulla niin pitkään kuin nukuttaa, että jaksaa yön valvoa. Yöstä tullee helppo ja hiljainen, paikassa on pieniä käsipainoja ja aion kokeilla Miken 500 viparia -videon innoittamana muutamaa sataa toistoa. 5 kg ovat tosin isoimmat, mutta kyllä mulla on olkapäissä tuntunut noilla kun olen joskus samassa paikassa jonkun parisataa heilutellut, kunnon tuntuma ja rauhallinen nosto sekä lasku. Protskupitoista syötävää mukaan ja vois tota karmeanmakuista BCAA-litkua, mitä tuli impulssiostettua, vedellä siinä sarjojen lomassa.

Viimeinen yövuoro, ja puolivälissä ollaan. Vielä viis tuntia jäljellä. Onneksi kaukaa viisaana säästän melkein kaikki ylimääräiset hommat loppuyöksi, niin mahdollisen väsymyksen iskiessä on jotakin tekemistä.

Sahara-Ray-Topless-Photoshoot-in-the-Desert-for-Lui-Magazine-02-cr1393942720145-580x435.webp

Back
Ylös Bottom