Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

sama kaveri ;)

Lihashuoltopäivä. Selkä, jalat, pakarat rullattu ja venytelty. Lattiat, keittiö, pöydät siivottu, tiskit hoidettu. Kohta voipi häipyä salille ihan hyvillä mielin, kun on saanut jotain aikaseksi. Vatsoja yritin tedä voimapyörällä mutta alaselkä says no, eilisen vedot tuntuu.

Ei kai Wilhelmmin kommuunissa vain vedä käteen?

Kohta menen laskiaisnisulle. Päiväruuaksi söin luonnollisesti hernekeittoa. Ja tuoretta ruisleipää. hihihihihi, mahtaa tulla hauska ilta.

Ehkä se tajus, ettei oo harrastanu mitään liikuntajuttua piiiiittttkkääään aikaan ja tää ei oo sopiva foorumi sille.

Mäpä oonki, mutta silti alkaa hahmottua päähän ettei tämä ole ehkä se mun paikka. Jos ajais nää vipit loppuun ja miettis että poistuuko samalla sit itsekin ja/tai kurkkis punttiohjelmavinkkejä sivusta osallistumatta itse..

Lupa-asioiden ylipyhimys, kutsuttakoon häntä tässä leikkisästi "vittunaamaksi", lähetti minut ja kikkelini sekä paperinipun takaisin sateeseen. On se kumma jumalauta, inspektööri on hiekkaa kehityksen rattaissa.

Dirikan painajainen

Kaavakkeen tilaus kaavakkeet on lopussa! Mitä vittua me nyt tehdään!?

Huolenaihe nro !.

-Onko tullut tänään mopo/tyttö kuvaa, jos ei niin miksi ja kuka on vastuussa?

Huolenaihe nro 2.

-Miksi minulla ei ole vielä mopoa vaikka on jo maaliskuu ja olosuhteet olisivat erittäin hyvät pyörän (naaman) päällä istumiseen ja tyhjänkäynnin arvioimiseen

Mää käytin mopoa viikonloppuna tallissa! Sit joutukin vaihtaan kalsarit, kun tuli innostuksesta niin runsas touhutippaesiintymä sepalukseen.

Ethän vaillinaisen virallisen työpaperipinkan kanssa mennyt "vittunaaman" pakeille? Ethän unohtanut kikkeliorientoitunutta eskimotervehdystä?

No siinäpä se, ujonpiimän tapaan jätin eskimotervehdyksen tekemättä ja huomio kiinnittyi puutteellisesti täytettyyn paperinivaskaan. 40 sivua paperia on aivan liian vähän inspekdöörille! Veikkaan että lerssi poskelle olisi saanut aikaan veljellisen naurunremakan ja välittömän tunnelman eikä kaikkia puuttuvia rukseja ja puumerkkejä olisi tuijoteltu niin saatanan tarkkaan. Nahkasta paksuuntuu ja hinta saattaa vielä elää rakennuslupakurimuksessa. Ja jos oikein kireelle vetää niin aletaan tehdä ja katsotaan sitä lupaa sitten vähän myöhemmin!

- - - Updated - - -

Pizzaonline on kyllä maailman mahtavin keksintö. Niinku for real.

No en tiiä, mun mielestä ehkä kiinankielinen kirjoituskone.

Näitä tekisi mieli tehdä.
bacon-pancake-dippers.jpg

Ja jos oikein kireelle vetää niin aletaan tehdä ja katsotaan sitä lupaa sitten vähän myöhemmin!

No en tiiä, mun mielestä ehkä kiinankielinen kirjoituskone.

Siitä tulikin mieleen (ej vakuumikone), että en oo vieläkään vieny tallin ristikko- ja LVI-kuvia kunnanmiesten pällisteltäväks. Jos vaikka ennen käyttöönottoo kävis vilauttamassa. Kuvia.

Täältä myös ääni konekirjoitukselle! Pesukomuutti tullee hyvänä kakkosena perästä. Tirsk.

edit. ^Pekonilättyjä? Hilloo, kermavaahtoo ja sinappia päälle, namiskuukkeli!

NoBody, ylläolevasta on taas otsaluulla luettavissa miksi sinun ei annettu olla edes ehdolla päivän mopo&tyttö äänestyksessä.

Ei.... ei näin.

- - - Updated - - -

Kuvan tarkoitus on saada testosteronitaso nousuun ja reteetä oloa päivään. Nyt tekee mieli lämmintä maitoa.

Olen melkein saanut katsottua kaikki rästiin jääneet Emmentaalit. Kaikki taas kuollu ja eronnu ja karannu! Perkele, ei tässä pysy ihimisen mieli perässä. Onneksi Villapakasta saa silti aina olutta.

Eikös tuo emmerdaali oo ihan ikivanha sarja. Jopa yksi pisimpään jatkuneista? Joskus vuosikymmeniä sittenhän sinne kylään vissiin putosi joku lentokonekin ja melkein kaikki kuoli tai jotain sellasta. Kaljahanat kyllä varmaan toimi vielä senkin jäljiltä.

Eikös tuo emmerdaali oo ihan ikivanha sarja. Jopa yksi pisimpään jatkuneista? Joskus vuosikymmeniä sittenhän sinne kylään vissiin putosi joku lentokonekin ja melkein kaikki kuoli tai jotain sellasta. Kaljahanat kyllä varmaan toimi vielä senkin jäljiltä.

Sitä lentokoneasiaa kuule puitiin vielä tuossa noin vuosi sitten kun luurangot naputteli pikku nakkisormillaan kaapin ovea.

Back
Ylös Bottom