Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kaksoset voi hyvin ja saattaa olla lämpösemmätki mitä normaalisti, mutta töissä ei toimi ohjelmat, pää on täynnä räkää ja joutuu hengittää suun kautta. Ei kiva.

Karvakuulailut strikes back big time!

Koetaha parannella.

Peräaukkolounas suoraan papana-aukosta

- ei mitään
- katsotaan saanko tänään
- kytkintohtori ei löytänyt vikaa, koska tietenkään tänään mitään sivuääniä ei kuulunut
- nyt ajoin suoraan katsastuskirurgille, eiköhän hän sieltä vikoja löydä
- ulostenäyte on positiivinen, kakkaa tulee

Piti oikeen kookkelista katsoa:

paari
name for a boy who is an asshole in all sense of the word. will inconsistently mess with your emotions, pretentiously talk down to you, and aggressively try to have sex
"I finally told Paari off for being such an asshole. He totally denied everything I said. Typical."
Urban Dictionary: paari

Ethän sä oo paari, ethän..

Siksi olenkin vakavasti miettinyt, että ottaisin selvää väitöskirjan tekemisestä. Voisin vaikka väitellä Sinkkuketjusta tai Pakkiksen mamukeskusteluista.

Apurahat siihen on sitten puhdasta vittuilua. Mä pistin paprut tohtorikouluun sisälle vuodenvaihteessa niillä suunnitelmilla, että olisin töissä ihan oikealla palkalla ja tekisin väikkäriä siinä sivussa perinteiseen malliin. Pomon ehdotuksesta. Nyt työt tai oikeammin palkanmaksu loppuukin sitten vappuna. Valtiolla on vitun siistiä olla töissä.

Pitäis harrastaa kuumetta useamminkin niin se ei tälleen kerran kahdessa vuodessa kärsittynä tuntuis näin pahalta. Joka paikkaa särkee, horkka on kauhea enkä todellakaan jaksais lähteä kauppaan hakemaan mitään. Ryääh. Perkele.

Oon ollu viimeks kuumees 2012 jouluna. Sillon tuli käytettyä työurani ekat ja vikat saikut (2d). Ts. olis hitoksee käyttämättömiä saikkuja, millonhan ehtis pitää pois.

Pitäis harrastaa kuumetta useamminkin niin se ei tälleen kerran kahdessa vuodessa kärsittynä tuntuis näin pahalta. Joka paikkaa särkee, horkka on kauhea enkä todellakaan jaksais lähteä kauppaan hakemaan mitään. Ryääh. Perkele.

Onhan siellä pizzataksi, tuo ravitsemuksen kulmakivi?

Tänään on ollut passiivisin työpäivä viikkoihin. Mikään deadline ei paina päälle, niin työtahti vastaa kunnallisen kesätyön tahtia. Ikävää, koska pieni suorituspaine on hyväksi.

Tänään on ollut passiivisin työpäivä viikkoihin. Mikään deadline ei paina päälle, niin työtahti vastaa kunnallisen kesätyön tahtia. Ikävää, koska pieni suorituspaine on hyväksi.

Mulla päinvastoin. Vajaan kuukauden kestäny rojekti sai sinettinsä tällä päivämäärällä, ja muutama roikkuva asia on kohta suoritettu. Tästä alkaa arki, eli tasapaino Pakkiksen offarin ja työ_hommien välillä löytynee taas.

Oon ollu viimeks kuumees 2012 jouluna. Sillon tuli käytettyä työurani ekat ja vikat saikut (2d). Ts. olis hitoksee käyttämättömiä saikkuja, millonhan ehtis pitää pois.

Mä laskin tossa joku aikaa sitten että olen yli 100 päivää keskiarvoa jäljessä täytyy kyl tosiaan alkaa pitää noita poiis kohta.

Työnteko ei tunnu työltä jos ei ole kiire, tai vielä parempaa myöhässä jostain. Vaikka koskaan en ole ihmisten asettamien dedlainien kans työskennellytkään, vaan lähinnä kelien.

Hyi helvetti. Nyt on ilmeisesti joku mörkö muuttanut munkin sängyn alle, koska aamulla herätessä oli melkein kaikki pään reiät täynnä eritteitä ja kurkkuakin kirvelee. Olisi vaan tehnyt mieli käydä niistämässä aukot tyhjäksia ja jäädä himaan nukkumaan.

No nyt onkin jo yli 38 astetta lämpöä ja joka paikkaa särkee. Eipä ole tarttenut tämmöistäkään kokea pitkään aikaan.

Back
Ylös Bottom