Jalkapallokausi 2013-2014

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja earth
  • Aloitettu Aloitettu
Oli suhteellisen ärsyttävä häviö kyllä eilen Arsenalille Stoken vieraana. Katsoiko kukaan peliä sen tarkemmin, kun itse en kerennyt?

Nyt onkin sitten Arsenalilla paljon kauden suuntaa määräävät pelit edessä tässä kuussa.

Kuinka moni tietää tän Jan Vertonghenin? Ite olin kuullu nimen kyllä mutta ei mitään tietoa pelaajasta. Tän videon jälkeen pidän aika helvetin vastenmielisenä pelaajana.

Tuomarin ratkaisu suoraan punaiseen on myös melko erikoinen ottaen huomioon että ei edes nähnyt tilannetta. Katsoo videolla eri suuntaan missä itse "tilanne" tapahtuu.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kuinka moni tietää tän Jan Vertonghenin? Ite olin kuullu nimen kyllä mutta ei mitään tietoa pelaajasta. Tän videon jälkeen pidän aika helvetin vastenmielisenä pelaajana.

Tuomarin ratkaisu suoraan punaiseen on myös melko erikoinen ottaen huomioon että ei edes nähnyt tilannetta. Katsoo videolla eri suuntaan missä itse "tilanne" tapahtuu.
Kyllähän Verthongen oli kova luu jo Ajaxin aikoinaan ja Tottenhamin parhaimmistoa aina siitä saakka kun siirtyi Spursiin; hyvä pelaaja sekä jalalla että fyysisesti.
Erikoiselta vaikuttaa tosiaan tuo tuomarin ratkaisu suorasta punaisesta, ellei sitten välittömästi saanut konsultaatiota linjamieheltä, joka olisi mahdollisesti nähnyt tilanteen. Valitettavan yleistähän tuo tuntuu nykyisellään olevan, että toista pelaajaa kun hipaiseekin päähän niin alkaa joutsenlampi soimaan taustalla.

Onko tuo nyt ihme että Spurssin pelaaja on vastenmielinen :rolleyes:

Ja mitä Arsenalin peliä vähän aikaa katoin, niin muuten näyttää peli ihan hyvältä, mutta kun siellä ei ole sitä osaavaa kärkimiestä. Mua ei se haittaa että Wenger ei osta kärkimiestä isolla rahalla, mutta se vituttaa kun se väittää että ei tarvita sellaista. Onhan siellä joo Giroud joka osaa tehdä maalin ainoastaan yhdellä kosketuksella, mutta kun semmoista kaivattaisiin joka osaisi myös kuljettaa sitä palloa vetopaikkaan.

Nyt teidän "asiantuntijoiden" pahimmat painajaiset taitavat tulla toteen.

Taloudelliset tappiot hurjia - englantilaisseurojen herättävä
Valioliiga: Taloudelliset tappiot hurjia - englantilaisseurojen herättävä - Valioliiga - Ilta-Sanomat

Sitten vaan seuraamaan jonkun toisen maan liigaa, josta tulee KOVIN! Muistakaa olla tukematta kotimaista potkupalloa ettei mene maine!

Todellisuudessa tekee helvetin hyvää lajille jos saadaan noi tappiolla toimivat paska seurat pois vääristämästä kilpailua. Tasoittuu kummasti sarjat kun miljardöörien pelit puhalletaan poikki.

– Peli on palautettava ruohonjuuritasolle. Jalkapallo ei ole enää työväen peli, kertoi Leedsin kannattajien edustaja Elland Roadilla.

Nyt teidän "asiantuntijoiden" pahimmat painajaiset taitavat tulla toteen.

Taloudelliset tappiot hurjia - englantilaisseurojen herättävä
Valioliiga: Taloudelliset tappiot hurjia - englantilaisseurojen herättävä - Valioliiga - Ilta-Sanomat

Sitten vaan seuraamaan jonkun toisen maan liigaa, josta tulee KOVIN! Muistakaa olla tukematta kotimaista potkupalloa ettei mene maine!

Todellisuudessa tekee helvetin hyvää lajille jos saadaan noi tappiolla toimivat paska seurat pois vääristämästä kilpailua. Tasoittuu kummasti sarjat kun miljardöörien pelit puhalletaan poikki.

Miksi pelkästään englantilaisseurojen on herättävä?

Roma kärsi eilen illalla harmittavan tappion Napolille. Cup-kohtaamisen tapaista kairausta ei sentään nähty, vaan taivaansinisille riitti voittoon Callejonin komea puskumaali. Roma pelasi ihan hyvin ja oli suurelta osin parempi joukkue, mutta paikkoja tuhlattiin taas helvetisti. En täysin ymmärrä, miksi Destro ei avannut. Hyökkäyksessä viilettivät Bastos-Gervinho-Florenzi, ja tuon kolmikon ratkaisukykyä kuvaa parhaiten epätoivoinen päänpudistus. Esimerkiksi Gervinho on parhaimillaan erinomainen ja potentiaalia olisi ihan terävimmälle huipulle, mutta miehen viimeiset ratkaisut ovat liian usein kuin suoraan huonosta sketsisarjasta.

Tappio ei tosin tunnu miltään siihen verrattuna, että Strootman loukkaantui. Hollantilainen on sivussa loppukauden, ja missaa myös MM-kisat sekä mahdollisesti ensi kauden alun. Strootman on ollut mielestäni ehkäpä Roman paras ja varmin suorittaja yliluonnollisen Benatian ohella. Roman keskikenttä on parhaimillaan erinomainen, mutta tässä näkee ringin kapeuden. Nyt siellä on Pjanic, Nainggolan ja pelikiellossa oleva nyrkkeilijä nimeltään DDR. Sitten tuleekin sympaattinen Taddei, joka on valitettavasti parhaat päivänsä nähnyt, ja tarjoaa kentällä lähinnä kauhunhetkiä. Florenzi toki pystyy pelaamaan keskikentällä, mikä tuo vähän helpotusta.

Jos tilanteesta pitää jotain positiivista etsiä, niin polvivammainen hollantilainen ei ole välttämättä se kesän kuumin siirtokohde...

Karu ilta oli kyllä. Pistemenetystä paljon suurempi tappio oli tuo Strootmanin hajonnut polvi ja mahdollinen jopa 9kk huili. Harmittaa niin Roman kuin miehen itsensäkin puolesta tosi paljon. Oli siinä miehen MM-kisahaaveetkin.

Gervinho tuhnuili kyllä taas todella lahjakkaasti ja oli siinä muillakin paikkoja. Ei voi vaan ymmärtää miksei Destro avannut. Olisi ollut oikeakin kärkimies kentällä niin olisi voinut maalejakin odottaa.

Melkein vois tuommosesta antaa jo ikuisen pelikiellon. Ei järjen hiventäkään tuossa. Onko tietoa kuka pelaaja ja miten pahasti meni jalka? Herkästi loppuu ura tuommoisen tällin jälkeen.

Meniköhän poikki säärestä? Nopeesti ku katoin niin näytti antautuneen polvesta. En tykkää yhtään kahtoa loukkaantumis videoita, niin en ala tarkistamaan. Säärestä jos katkes niin ei välttämättä ole ura ohi. Toki riippuen muutenki tasosta millä pelaa.

Oiskohan menny puhumaan jos tilanne ois ollu 0-0

meinaatko että oon väärässä?

mutta tuossa jotain mihin voit pyyhkiä kyyneleesi

Jos joltain meni ohi niin Klose käy itse kertomassa tuomarille että kädellä tuli maali tehtyä

Tuossa on vastaava Roma-Messina -pelistä, olisikohan kaudelta 05-06. De Rossi tunnusti tehneensä maalin kädellä, mutta kun maali oli muistaakseni 3-1 tai joku vastaava niin totta kai kommentit olivat vastaavia. "Eihän se sitä olisi tehnyt jos maali olisi ollut tärkeämpi".

Back
Ylös Bottom