Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

kokeile vähän harrastaa itsetutkiskelua niin ymmärrät;)

Niin, ilmeisesti täällä virtuaalimaailmassa voi vängätä vaikka mustan valkoiseksi, mutta ei nyt vielä pistetä vakiintuneita eläintieteellisiä luokituksia uusiksi.

Minun osalta tämä OT on tässä.

Niin, ilmeisesti täällä virtuaalimaailmassa voi vängätä vaikka mustan valkoiseksi, mutta ei nyt vielä pistetä vakiintuneita eläintieteellisiä luokituksia uusiksi.

Minun osalta tämä OT on tässä.

lopetan myös tän jälkeen, mutta mä osaan myös myöntää jos olen väärässä niinku joku korjasikin mun kirjotuksen perään, mutta tollanen että väität vaan vastaan sen kummemmin selittämättä ni osottaa kyllä jotain susta. Ja että etit mun vanhoja posteja kertoo myös että sulla meni ihon alle ja syvälle. Mut eihän siinä, jatka säkin nettimaailmassa i itses etsimistä.

Toimiko sulla seurantakoodi kun tilasit Big nastyn? Kauan kesti tulla suomeen? Mulla jo viikon näyttäny vaan. Electronic shippin info recieved.

NÄIN toimitaan hyvä kunto -saliketjussa, vittu mitä paskaa :dance2:

"Kehokuuri on elämän mullistava lifestyle- ohjelma. Syö 4x päivässä puhdasta ja laadukasta ruokaa, liiku oikein, nuku hyvin ja rentoudu riittävästi.
Kehokuuri on paljon enemmän kuin kuuri, se on ohjelma terveytesi ja hyvinvointisi edistämiseen ja samalla karistat ylimääräiset rasvat kehostasi. Kehokuuri pohjautuu terveelliseen ja hyvään ravintoon, haluttaessa myös ohjeet riittävään ja säännölliseen liikuntaan.

Kehokuuri voidaan toteuttaa 2 tavalla: tavoitteena joko painonpudotus TAI yleinen terveydentila ja hyvinvointi. Kun haluat päästä eroon vatsavaivoista, närästyksistä, turvotuksesta, suoliongelmista = noudatat ohjelmaa kirjaimellisesti ja palkinnoksi saat terveen ja hyvinvoivan kehon.

Kun haluat päästä eroon ylikiloista, ohjelman toteuttamisessa on mahdollisuus räätälöidä ja joustaa.
Mitä kaikkea voidaankaan saada aikaan ravintolisillä?
Ihmeitä!

Tällä ohjelman Nasa valmistelee astronauttinsa ennen avaruuteen lähettämistä

Tässä oma tulokseni kehokuurilla -9kg vain 28 päivässä! Rasvat tippui 4,6% ja lihasmassaprosentti nousi 4,9% Sopii hyvin myös niille jotka haluavat ”kiristyä” ilman lihasmassan menettämistä. Kehokuurin jälkeen lihas soluni ovat puhdisteetu ja olen kasvattnut 4kg puhdasta lihasta ensimmäisen 4viikon aikana. Ero aikasempaa on huima

Tervetuloa kuuntelemaan kuinka se on mahdollista. Tilaisuu on kaikille avoin joten tuothan myös ystäväsi. Tilaisuus järjesteään pienessä jumppasalissa"

JOTEN, mitä mieltä Mike? Lähetkö kaveriksi? :face:

mikähän firma tossa
on kyseessä? noita verkostomarkkinointi firmoja on taas jostain pöllähtäny.. luulin että ne jäis sinne 90-luvulle. Ihan silmitöntä tietämättömien huijausta ja hyväksikäyttöä

NÄIN toimitaan hyvä kunto -saliketjussa, vittu mitä paskaa :dance2:

"Kehokuuri on elämän mullistava lifestyle- ohjelma. Syö 4x päivässä puhdasta ja laadukasta ruokaa, liiku oikein, nuku hyvin ja rentoudu riittävästi.
Kehokuuri on paljon enemmän kuin kuuri, se on ohjelma terveytesi ja hyvinvointisi edistämiseen ja samalla karistat ylimääräiset rasvat kehostasi. Kehokuuri pohjautuu terveelliseen ja hyvään ravintoon, haluttaessa myös ohjeet riittävään ja säännölliseen liikuntaan.

Kehokuuri voidaan toteuttaa 2 tavalla: tavoitteena joko painonpudotus TAI yleinen terveydentila ja hyvinvointi. Kun haluat päästä eroon vatsavaivoista, närästyksistä, turvotuksesta, suoliongelmista = noudatat ohjelmaa kirjaimellisesti ja palkinnoksi saat terveen ja hyvinvoivan kehon.

Kun haluat päästä eroon ylikiloista, ohjelman toteuttamisessa on mahdollisuus räätälöidä ja joustaa.
Mitä kaikkea voidaankaan saada aikaan ravintolisillä?
Ihmeitä!

Tällä ohjelman Nasa valmistelee astronauttinsa ennen avaruuteen lähettämistä

Tässä oma tulokseni kehokuurilla -9kg vain 28 päivässä! Rasvat tippui 4,6% ja lihasmassaprosentti nousi 4,9% Sopii hyvin myös niille jotka haluavat ”kiristyä” ilman lihasmassan menettämistä. Kehokuurin jälkeen lihas soluni ovat puhdisteetu ja olen kasvattnut 4kg puhdasta lihasta ensimmäisen 4viikon aikana. Ero aikasempaa on huima

Tervetuloa kuuntelemaan kuinka se on mahdollista. Tilaisuu on kaikille avoin joten tuothan myös ystäväsi. Tilaisuus järjesteään pienessä jumppasalissa"

JOTEN, mitä mieltä Mike? Lähetkö kaveriksi? :face:
Jokelan Hyvä Kunto?

Back
Ylös Bottom