Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mää tyydyn vaan likettään kaikkea kaunista liittyen vokottimen ja irmukaisen ikuiselle römänssille :haart:

Aattele nyt, vokot istuu sohvalla puhumatta mitään ja Irma tarjoilee olutta. Aikavitunsomaa:haart:

Ei löydy päivän prätkäkuvaa millään....

Vois vähän runkata, en ole tehnyt sitä ainakaan 5 vuoteen, sälekaihtimet vaan kiinni ja fab fab.

Ei löydy päivän prätkäkuvaa millään....

Käytin googlea ja hakusanaa bikegirl of the day.

1323897134283.webp

Lueskelin mimmien puolella threadia nimeltä 'Omena'. Klikkasin etusivulle, ja jossa uusimpana aiheena 'Puolukka'. Aivot meni solmuun tyyliin mitä nyt taas. Kunnes tajusin, että kyseessä nickki, ei joku (uusi) vartalotyyppi.
Ajattelemisen sijaan voisit vaikka tiskata.

Sepäse...sen verran voin kertoa että tänään ehkä selviää päivä...tai ainakin viikko. Jänskää.

Kyllä Irma vie trumpalla pisteet. Vokotilla hyvä yritys mutta neidin pylly on hiertynyt, siitä miinusta. Siikkerin matkasohvaa kun katsoo niin tulee ikävä kriinan mirrikuvia.

- - - Updated - - -

Kylläpä alko tekeen yhtäkkiä takasämpylää mieli. Johtuu varmaan paskasta lounaasta. Noh, kohta neiti tohtorin kourittavaks.

Pyydä neiti tohtoria tuseeraamaan, vika voi olla aivan hyvin myös eturauhasessa. Yhellä jätkällä oli. Yliherkkyys siemennesteelle eturauhasessa.

- - - Updated - - -

Mulla on ihan perkeleenmoinen bemarikuume. Mä joudun ehkä hakemaan Virosta tai Saksasta bemun ja ajan sen keula (k***i) pystyssä suomeen.

Mulla kävi eilen niin että auto lähti rajuun sivuluisuun tiukassa kurvissa. Innokkaana rattimiehenä korjasin tilannetta luiston suuntaan ja oikenihan se ja pitoakin hetkeksi löytyi ehkä liikaakiin. Sitten tuli kuvaan ns vastaheitto joka oli edellistäkin näyttävämpi. Tilanne päätyi vastaantulijan kaistan yli spinnaten perä edellä ojaan. Auto tumppas sinne kun oli suhjua ja paskaa pakoputkikin (tanko) täynnä. Mutta sen verran oli lunta maastossa että ranskatar säilyi päällisin puolin ehjänä ja kehrää kuin kissa taaskin.

MITÄ TÄSTÄ OPIMME?
-tienpitäjä oli hoitanut velvollisuutensa kelvottamasti
-sääolosuhteet yllättivät ja autoilijan kannalta lähes mahdottomat
-tien geometria ilmeisesti apinan suunnittelema
-tienpinnan kaadot päin helvettiä
-ranskalainen taikamatto yliohjaa ääritilanteessa
-norttia on hyvä olla hanskalokerossa vaikka ei poltakaan
-lippaskengällä on vittumainen kaivaa autoa ylös loskaisesta ojasta
-vakuutusyhtiön omavastuu kohtuuton
-kuljettajana olen keskimääräistä parempi

Hyi, se näyttikin olevan rouvashenkilö, ja tuotteen ulkonäöstä päätellen taidan ottaa nälkäkuoleman ennen sämpylätarjoilua. Toivottavasti sillä on etes parantavat kädet. Tai sit mä joudun parantaan itteeni omakätisesti, jos tiedätte jne...

Kurjaa kun julkisella puolella ei saa säädyllistä takasämpyläkattausta. Oliko vähän niinkuin maanantaiaamun sillimunatakasämpylää tarjolla?

Hyi saatana, ei musta kyllä mitään syväkurkkua tuu, kun toi topsipuikkokin teki pahaa. Täydet rispektit naisille, jotka suorittaa naamioon ottamiset ja muut kypärähommat ilman kakomisrefleksiä tai sen kanssa. Miksei myös miehille, miehekkäille latinomiehille.

- - - Updated - - -

Toi oli varmaan semmonen maanantai-iltapäivän sinipunapihvillä varustettu lörttönen. Eikä oo ees kunnallinen sämpyläbaari.

Mä lähden reilun tunnin päästä salille, lihakset kyllä ihan jumalattoman kipeet eilisestä. Varmaan tältä tuntuu jos kolme miestä mäiskii perunasäkeillä 3,5 minuuttia ympäri kehoa tauotta. Muualle kehoon paitsi päähän.
ns perunasäkkidomssit

sinipunasipuliteepihvilörttönen

Back
Ylös Bottom