Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta vaan mörököllit ja kattila-aivot! Luojan kiitos sain nukkua oikeen seittemään asti, nyt sitte levänneenä tonne myräkkään. Varmaan lähtee tukka päästä heti ku astuu ovesta pihalle...

Ohhoh, mä luulin et tää viikko ei tuu ikinä: mulla alkaa ensviikolla loma! Liikuntakielto pukkas päälle eilen, kun kivuissani jouduin taas päivystykseen, ihanaa olla nuori ja terve.

Jee, meen tänään näyttään itteeni lääkäris-naiselle. Nieluviljely odottaa, jos tiedätte mitä tarkoitan...

- - - Updated - - -

531500

Oiku sä oot törkeee!!!! hhhhhyyyyymmmm, annan 2:sen.

Kuumetta ei oo enää, mutta tossa kurkun oikeella puolella kaulassa tuntuis joku rauhanen tms olevan vähän turvoksissa. Mitä syöpää veikkaatte?

Yhellä jätkällä oli just noi ja sillä todettiin että siemennesteyliherkkyys. Se todettiin just tossa nieluviljelyssä mutta se tais olla mieslääkäri.

Mulla puri kuuri erittäin hyvin, perjantai tropit konheeseen, lauantai vielä iisisti ja eilen sitten lenkki ja parin tunnit salitreeni. Tää päivä alko aamulenkillä ja röiden jälkeen puntille (nää on vähän tämmösiä ärsytyspäivytyksiä) Aikotuntuu ehanalta ja vyötiäinen saa taas kyytiä!

MAANANTAIN EHANAT ÄRSYTYSPÄIVITYKSET

-lenkillä käyty
-puuroa syöty raejuuston kera
-yks jätkä leipo ihan saatanan hyvän hajusia pullia
-koti on tip top siisti
-ehana happihyppely oman kullin kanssa
-höpö höpö ja nassua sekaan!

No saas nähä minkälainen BITS siellä on vastassa.

- - - Updated - - -

En kyllä kestäis siemennesteyliherkkyyttä. Oon saanu hyvää tulosta, kun oon ottanu oraalisesti siemennesteestä prodet ja testot. Imeytyminen kuitenkin alkaa jo suun limakalvoilta.

Koskakohan sitä heräis tähän päivään. Onko teillä jätkät jotain jippoja tähän ongelmaan? Troppeja tai muuta?

Mää voin alkaa futhermuker lähettään prodee vaikka päivittäin, jos hinnasta sovitaan!

Back
Ylös Bottom